Auroressa Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Klarte og sende en teit melding igår kveld til en jeg liker litt godt? Og den var ... klissete. Og jeg har ikke hørt en dritt tilbake. Angrer som en hund
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Åååh det har jeg gjort mange ganger. Utrolig kjiiiip følelse! 3
Testosteron Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Been there. Done that. Og jeg angrer ikke. Noen ganger må man bare ta en sjanse. 4
Reaper Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Kjipe, close-minded folk som ikke svarer, gitt. Det hadde jeg gjort, om det nå hadde vært positivt eller negativt. 1
Gjest navnelapp Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Altså, viss han ikkje svarer så er han nok ikkje interessert. Og det er vel greitt å få avklart? Då kan du gå vidare i livet utan han. 1
Reaper Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Det går jo an å SI at man ikke er interessert da. Istedet for å holde folk på en slags pinebenk. Sheez... 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Hadde dere noe på gang? Jeg har vært på andre siden, og blitt satt ut av sånne meldinger. Jeg har vært kjipingen som ikke svarte, den ekle og tankeløse som fikk panikk. Det er så barnslig, og jeg føler med deg.
Auroressa Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2012 Vel om han er intrs er en ting. Hva han er intrs i er en annen sak... Vi holder vel på. Men hans ord : Jeg er utrolig reservert, og har ikke vært forelsket på flere år. Usj.. vond følelse.
Gjest Bandit Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Den som våger, intet vinner. Nå får du iallefall en pekepinn etterhvert. Synes det var tøft gjort, jeg! 2
Auroressa Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2012 Jeg VET at jeg vil bli såret . Bare måtte få ut det fordeom. Heh. Så dum er jeg, blottlegger halsen for halshuggeren.
Gjest Bandit Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Jeg VET at jeg vil bli såret . Bare måtte få ut det fordeom. Heh. Så dum er jeg, blottlegger halsen for halshuggeren. Nå får du iallefall vite. Og slipper å gå rundt i usikkerhet.
Gjest M0ntriark Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Nei da, du trenger ikke bli såret. Jeg datet en som var "reservert og ikke forelsket på mange år" "han ble aldri forelsket" "kunne like godt dumpe han for han var et håpløst tilfelle" og i det hele tatt. Vi venter barn vi og har kjøpt hus
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Verste jeg vet er å få melding fra noen i fylla midt på natta!
MsMax Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Verste jeg vet er å få melding fra noen i fylla midt på natta! Har DET noe med saken å gjøre her? TS: Har gjort samme feilen selv,og hver gang man får melding tenker man at "det er han" Glad jeg er litt ferdig med sånne ting nå for tiden, ble litt lei
aliata Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Verste jeg vet er å få melding fra noen i fylla midt på natta! Ditt verdensperspektiv er utrolig interessant. Her skriver ei dame at hun sendte melding i går "kveld". Og du tror hun sendte fyllemelding. Du tror alle jenter drikker seg fulle, og når de drikker seg fulle, så sender de meldinger om puling, vil pule, prøver å pule, ønsker å pule. Kom deg ut av bobla di, ellers blir du aldri lykkelig, men fortsetter å være bitter. 8
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mars 2012 #18 Skrevet 7. mars 2012 Klarte og sende en teit melding igår kveld til en jeg liker litt godt? Og den var ... klissete. Og jeg har ikke hørt en dritt tilbake. Angrer som en hund His loss Men du trenger jo ikke gi opp håpet heeelt enda.
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Ditt verdensperspektiv er utrolig interessant. Her skriver ei dame at hun sendte melding i går "kveld". Og du tror hun sendte fyllemelding. Du tror alle jenter drikker seg fulle, og når de drikker seg fulle, så sender de meldinger om puling, vil pule, prøver å pule, ønsker å pule. Kom deg ut av bobla di, ellers blir du aldri lykkelig, men fortsetter å være bitter. Jeg bare konstaterte at jeg hater å få fyllemeldinger (om natta)! Noe som ikke skjer nå ettersom jeg aldri har på tlfen på natta lenger. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Jeg bare konstaterte at jeg hater å få fyllemeldinger (om natta)! Noe som ikke skjer nå ettersom jeg aldri har på tlfen på natta lenger. Men hvorfor skrev du det her? Jeg liker pizza, men jeg går da ikke inn i random tråder og proklamerer det der fordet. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå