Gå til innhold

Venner som ikke tar hensyn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo også hende at dei ikke fikk med seg at du skulle på do og trodde at du bare forsvant ;)

Jeg har ikke peiling angåandes glutenfri på restoranter. Kan man bestille glutenfripizza med hva slags topping man vil? Er det så enkelt? Jeg bare spør, aldri tenkt over det før. Kanskje det er mere invikla. da kan jo være enklere for deg å bestille noe anna, noe for deg selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg snakket med dem, det gikk helt greit, de tok det fint og kunne forstå at det var veldig tankeløst gjort. Årsak til at de ofte glemmer meg, sier de i alle fall er at jeg aldri gjør noe stort ut av cøliaki, jeg har med meg mat om vi er hos noen andre, og jeg er jo med på å lage middager med dem, slik at jeg er "normal" i deres øyne. Jeg ble i alle fall litt lettet over at de ikke bl irriterte eller noe lignende..

Så da skal jeg bli flinkere til å si; husk å bestille til meg og! Hvis jeg må på toalettet og er borte i mer en to min ( :ler: ), og de skal bli flinkere til å huske på meg, når vi bestiller mat!

TS

• Liker 5
Skrevet

jeg syns man bare skal ta hensyn til allergier, ellers er det flertallet som bestemmer. Og de hadde ikke trengt å bestilt egen glutenfri til ts de kunne bestilt glutenfritt til alle. Smaker ikke så ulikt.

det går an å bli "litt lei av det og" når man selv ikke har matintoleranse/allergi.

Gjest BettyBoop
Skrevet

det går an å bli "litt lei av det og" når man selv ikke har matintoleranse/allergi.

lei av glutenfri pizza? er jo ikke gluten i fyllet det er jo gjerne bunnen.

Skrevet

Gode venner tar hensyn til hverandre, ihvertfall der jeg kommer fra. Og da er det en selvfølge at man tar hensyn til noen som er allergiker! Å glemme at noen har en allergi er greit én og kanskje to ganger, men når det skjer hver eneste gang synes jeg rett og slett dine venner er lite hensynsfulle.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...