Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror det er en utopi, så kan jeg skjønne at du har gitt opp. Det må være kjipt å ha et så kynisk syn på kvinners ønsker.

Kjipt eller ikke, det er jo det som egentlig er realiteten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er frivillig singel. Selvfølgelig er det ikke sikkert jeg hadde funnet meg en fyr nå hvis jeg hadde hatt lyst på, men jeg takker nei til dates og er så absolutt ikke på leting, så jeg mener det er riktig å si at jeg er frivillig singel. Jeg kommer sikkert ikke til å være frivillig singel for evig og alltid, men akkurat nå føler jeg det er det riktige for meg å bare tenke på meg selv en stund.

Skrevet

Om man føler man kan gjøre bedre må man etnen se i seg selv å spørre hva som eeegentlig er galt med den mannen,men om man tenker slik så har man neppe den rette foran seg for da hadde man nok ikke tenkt slik.

Akkurat som om man er forelsket i to stk samtidig: velg den du ble forelska i sist,for hadde du virkelig vært forelska i første så hadde du ikke forelska deg i en annen

Man vet aldri om man kan gjøre det "bedre". Man vet heller aldri om vedkommende er "bra nok". Før etterpå.

Derfor dreier det seg om å ta et valg og satse alt på det. Forutsatt at begge parter tar samme valg selvfølgelig.

Og når det gjelder forelskelse så er den aldri noe å basere seg på. Selv om de fleste kvinner tydeligvis innbiller seg det.

Skrevet

Å kjære, da kommer man nok til å bli gammel og grå alene, hvis man til stadighet skal lure på om det dukker opp noe bedre rundt neste hjørne...

Sikkert. Men det er nok en del som "tenker" sånn i dagens samfunn.

Skrevet

Det er der du får store problemer fordi du vil inn i et forhold.

Jeg får ikke store problemer, fordi jeg ikke ønsker å dele livet mitt med noen der det ikke føles rett og jeg har ingen problemer med å være singel!

Jeg vil inn i det rette forholdet, ja. Ellers ikke.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Hvorfor trenger du mer enn skole, fest og trening for å møte folk? Du må være sykt vanskelig å få kontakt med...

Jeg er singel fordi jeg tror at hvis man legger til en størrelse til mitt regnestykke, så vil det ende opp i minus:

1 + x =(<0)

:danser:

Tvert imot. Jeg er veldig lett å få kontakt med. Men jeg gjør jo som sagt sjelden annet enn å trene. Og når jeg ikke trener slapper jeg av, er med venner blant annet. Men det er jo ikke bare bare å finne kjærligheten på butikken liksom. Nå er det eneste som står i hodet på meg forberedelser til militæret blant annet. Men jeg er litt sjenert ovenfor jenter så jeg er ikke den første til å kontakt, men om jenter tar kontakt er jeg absolutt enkel å prate med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...