AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #21 Skrevet 5. mars 2012 Er Singel fordi jeg ikke er attraktiv nok for dem jeg anser som pen
Cata Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Sier meg enig med Ego, jeg er delvis frivillig singel. Kunne gjerne tenkt meg å være i et forhold hvis "drømmeprinsen" tilfeldigvis deiset ned i fanget på meg (eh, kanskje ikke helt bokstavelig da ) , men for det første er jeg for gammel til å tro på drømmeprinsen og for det annet gidder jeg ikke lete etter ham. Vurderte å prøve meg på nettdating i fjor, og kom aldri så langt. Det føltes rett og slett ikke viktig nok til at jeg gadd. Så jeg får si jeg er 80% frivillig singel
Gjest Huskatta Skrevet 5. mars 2012 #23 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel etter eget ønske. Nå skal det sies at det er bare 1 år siden siste brudd så det er nok mulig mitt ønske endrer seg etterhvert. Akkurat nå trives jeg og jeg nyter fremdeles det at jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil og med hvem jeg vil.
Gjest Tidssone Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har vært singel i mange år. Kunne absolutt ha tenkt meg en kjæreste. Trives som singel, føler ikke at noe _mangler_ i livet, men har lyst til å bli forelsket. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener. Kan hende jeg bare synes det er min tur snart? (Men. Akkurat det å finne en kjæreste er jo ike så vanskelig. Det vanskelige er å finne en kjæreste jeg vil ha.)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Både og. Har vært singel i mange år, men ønsker selvfølgelig å finne kjærligheten, en livspartner. Han har bare ikke dukket opp enda
-Jiinxs- Skrevet 5. mars 2012 #26 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel pga jeg har så mye 'bagasje' som jeg vil få ordnet opp i, før jeg trekker en jente inn i livet mitt. Men også så har jeg ikke så utrolig stort problem med å være singel. Er vel noe lunde det samme som hva TS skrev, elns.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #27 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel fordi ingen sjekker meg opp og fordi jeg er for feig til å sjekke selv. Hadde gjerne møtt drømmemannen jeg, men så lenge det ikke skjer er det helt greit å være singel.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #28 Skrevet 5. mars 2012 Har ikke vært singel så lenge, så det er vel for tidlig å si noe, men jeg har i hvert fall den innstillingen nå at jeg vil være singel til jeg har funnet litt mer ut av meg selv (blitt mer grunnleggende trygg og har mer kontroll over handlinger og ord. Vil ikke såre noen, aller minst en kjæreste), og til jeg møter en det føles skikkelig riktig med. Men er åpen for å flørte og kanskje kortere seksuelle forhold tror jeg.
AnAngel Skrevet 5. mars 2012 #29 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel fordi jeg ønsker det :gjeiper: Som flere har nevnt bl.a. Ego, dater ikke bare for å date... Har vel vært singel såpass lenge (7-8 år) at jeg har gått inn i en vane. Innerst inne kanskje ørlite redd for at forholdet skal ryke, og tanken på det hindrer meg gjerne i å våge noen involvering med menn. Dette vet jeg egentlig ikke da...har ikke reflektert så alvorlig på det..årene har egentlig bare flydd, og jeg trives og har det bra ! :D Men det hender jeg blir betatt av en mann! Her i fjor f.eks en kjekkas jeg møtte i forbindelse med jobb Olala! Han fikk blodet til å renne en tanke kjappere enn normalt, ja! Men dette var helt hemmelig, bare jeg som visste om mine følelser. Mannen var opptatt, så ...også var det vel èn for 3-4 år siden jeg ble så himla betatt av. Også han uoppnåelig.. Lurer på om det er ubevisst at de få mennene jeg blir interessert i , er utilgjengelig? En slags beskyttelsesmekanisme som slår inn?? Men de få gangene jeg har opplevd dette i de siste årene, har jeg fått en skikkelig booost av dette, så selv om det ikke fører til forhold eller flørt engang, så gir det meg da noe
Snøvott Skrevet 5. mars 2012 #30 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel fordi jeg hverken leter etter eller tror på kjærligheten. Dessuten er jeg en sær, humørsyk einstøing.
Gjest Elissima Skrevet 5. mars 2012 #31 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har ikke tid til noe forhold akkurat nå. Med fulltidsjobb + deltidsstudier så strekker ikke tiden til. Blir noen dates her og der men enten er ikke jeg intr eller så er ikke gutta intr og sånn går no dagan. Dessuten liker jeg bare gutter som bor på andre siden av jorda så det ser ikke lyst ut.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. mars 2012 #32 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er lykkelig som singel, og har ikke noe stort behov for å finne meg noen. Men jeg liker å "date" allikevel jeg da, er jo aldri dumt å treffe nye mennesker. Allikevel kommer jeg aldri til å gi inn i et forhold igjen før det føles helt rett, been there done that, og det egner seg ikke til gjentagelse.
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. mars 2012 #33 Skrevet 5. mars 2012 akkurat nå er jeg singel ja. og har kuttet kontakten med de jeg var på flørteren med. grunnen er som din. jeg ville ordne opp i mitt eget liv før jeg slapp noen inn i livet mitt igjen. årsaken er dødsfall og vil ikke lempe det over på et mannfolk. men nå begynner jeg å komme i orden igjen, så vi får nå se hva som skjer tar det med ro iallefall
Bagcrap Skrevet 5. mars 2012 #34 Skrevet 5. mars 2012 Singel: Ja! Har hatt ett forhold bak meg som varte i 6 år, og jeg går ikke inn i ett nytt forhold før jeg har funnet en dame som jeg virkelig vil ha. Jeg trivest veldig godt som både singel og i ett forhold. Om ikke det dukker opp en ny dame med en gang, så har jeg det veldig fint som singel også
Cordelia Skrevet 5. mars 2012 #35 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Akkurat nå er det selvalgt ja. Vil som andre her nevner ordne opp i mitt eget liv litt først uten å dra et annet menneske inn i alt rotet. Vant til å være singel, og klarer meg fint i eget selskap, så det er ikke noe stort problem. Gidder da ikke finne den første og den beste liksom. Når man er vant til singellivet er det vel litt sånn at en heller ikke ønsker å gå på den første man kommer over. Man er heller villig til å være singel enn å ikke være med rett person. Kall det kresen, kvalitetsbevisst, whatever...men sånn er det nå da. Endret 5. mars 2012 av Cordelia
MsMax Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #36 Skrevet 6. mars 2012 Kall det kresen, kvalitetsbevisst, whatever...men sånn er det nå da. Jeg vil heller si at man ikke gidder å kaste bort tid på noe man er usikre på for heller å vente på noe man virkelig VET man vil satse på. 1
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #37 Skrevet 6. mars 2012 Jeg vil heller si at man ikke gidder å kaste bort tid på noe man er usikre på for heller å vente på noe man virkelig VET man vil satse på. Men hvordan VET du det når det sikre ikke eksisterer?
-Fiona- Skrevet 6. mars 2012 #38 Skrevet 6. mars 2012 Men hvordan VET du det når det sikre ikke eksisterer? Nettopp! Jeg todde jeg VISSTE.. Ganske lenge også faktisk...
MsMax Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #39 Skrevet 6. mars 2012 Men hvordan VET du det når det sikre ikke eksisterer? Nå mente ikke jeg at man vet når den man skal dele resten av livet dukker opp,men mer som at man er sikker å at denne karen vil jeg satse på/finne ut mer av osv. Istedet for alle de man tenker "njaa..han er vel fei nok,kan vel ta en kaffe me'n"
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #40 Skrevet 6. mars 2012 Nå mente ikke jeg at man vet når den man skal dele resten av livet dukker opp,men mer som at man er sikker å at denne karen vil jeg satse på/finne ut mer av osv. Istedet for alle de man tenker "njaa..han er vel fei nok,kan vel ta en kaffe me'n" Joda, men heri ligger problemet: Du har truffet en fyr men du er usikker på om du ønsker å dele resten av livet ditt med ham. Samtidig vet du IKKE om du kommer til å treffe noen bedre i fremtiden. Hva gjør du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå