Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda, men heri ligger problemet:

Du har truffet en fyr men du er usikker på om du ønsker å dele resten av livet ditt med ham.

Samtidig vet du IKKE om du kommer til å treffe noen bedre i fremtiden.

Hva gjør du da?

Om man føler man kan gjøre bedre må man etnen se i seg selv å spørre hva som eeegentlig er galt med den mannen,men om man tenker slik så har man neppe den rette foran seg for da hadde man nok ikke tenkt slik.

Akkurat som om man er forelsket i to stk samtidig: velg den du ble forelska i sist,for hadde du virkelig vært forelska i første så hadde du ikke forelska deg i en annen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har truffet en fyr men du er usikker på om du ønsker å dele resten av livet ditt med ham.

Hva gjør du da?

Å kjære, da kommer man nok til å bli gammel og grå alene, hvis man til stadighet skal lure på om det dukker opp noe bedre rundt neste hjørne...

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hva gjør du da?

Det er der du får store problemer fordi du vil inn i et forhold.

Jeg får ikke store problemer, fordi jeg ikke ønsker å dele livet mitt med noen der det ikke føles rett og jeg har ingen problemer med å være singel!

Gjest Bandit
Skrevet

Å kjære, da kommer man nok til å bli gammel og grå alene, hvis man til stadighet skal lure på om det dukker opp noe bedre rundt neste hjørne...

Det er jo her mange av problemene starter. Enten man blir gående og vente på en person som faktisk ikke finnes, eller at man bare er sammen med en i tilfelle noe bedre ikke skulle dukke opp allikevel.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo her mange av problemene starter. Enten man blir gående og vente på en person som faktisk ikke finnes, eller at man bare er sammen med en i tilfelle noe bedre ikke skulle dukke opp allikevel.

ELLER man kan faktisk bruke tid til å ta vare på seg selv til man finner noen som man ikke har de tankene med og faktisk leve sammen med HAN! Crazyy? :O

Skrevet

Jeg er singel for tiden og trives med det. Er ikke så lenge siden jeg ble det.

Det betyr ikke at hvis jeg møter noen jeg virkelig liker så vil jeg ikke la det stå til å se hva som skjer, absolutt ikke - men jeg er ikke aktivt på leting heller. Trives godt som singel :)

Gjest Bandit
Skrevet

ELLER man kan faktisk bruke tid til å ta vare på seg selv til man finner noen som man ikke har de tankene med og faktisk leve sammen med HAN! Crazyy? :O

Men da oppstår det jo sjeldent problemer. Mine eksempler gikk på problemene ved dating.

AnonymBruker
Skrevet

Er helt uaktuelt å skulle gå inn i et forhold nå, og det er veldig greit. Jeg skal få mer ut av singellivet før jeg "bestemmer meg" for at jeg vil finne en kvinne å ha et fast forhold med. Hvis jeg hadde opplevd mer allerede så hadde jeg antagelig vært mer positivt innstilt til et fast forhold, men slik har det ikke blitt. Samtidig er det som mann viktig at livet er litt på stell og at man er en suksess, både sosialt, jobbmessig og mtp på bolig/bil/penger/eiendeler. Kvinner er veldig overfladiske sånn sett, og da er det bortkastet for meg å skulle være på damejakt nå. Vi menn er ikke like opptatt av disse ytre faktorene. Kan sikkert virke som at jeg har kjempelyst til å få meg en dame etter hvert, og at det bare er mine egne feil/mangler som "hindrer" meg, men jeg trives i grunn veldig godt med all min frihet. Jeg er min egen herre.

Skrevet

Det er ikke det at jeg på død og liv vil være singel, men heller det at jeg ikke har møtt noen hvor det har vært et gjensidig ønske om "noe mer".

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hvordan vet du at denne personen ikke eksisterer? Hvordan vet du hvilke kriterier som er lagt til grunn for å vente på den rette?

Hvis man har det like godt som singel, hva er problemet? Heller lykkelig singel enn miserabel i forhold. Ikke alle er laget for å være i forhold med hvemsomhelst. Ofte trenger man en person med kvaliteter som passer ens egne, hvis du forstår hva jeg mener. Ikke alle er bygget for et A4 familieforhold, ihvertfall trenger de kanskje en spesiell person for å leve et slikt liv. At man ikke blir slukt av rutiner, og får et forhold hvor en kan bryte opp dette iblant. Noen trives med å tilbringe dagene innenfor husets fire vegger og omegn, mens andre må ha litt variasjon i hverdagen.

Og det er jo mange mellomting mellom å "ta til takke med" og å forvente superman/woman.

Endret av Cordelia
Gjest Bandit
Skrevet

Men hvordan vet du at denne personen ikke eksisterer? Hvordan vet du hvilke kriterier som er lagt til grunn for å vente på den rette?

Hvis man har det like godt som singel, hva er problemet? Heller lykkelig singel enn miserabel i forhold. Ikke alle er laget for å være i forhold med hvemsomhelst. Ofte trenger man en person med kvaliteter som passer ens egne, hvis du forstår hva jeg mener. Ikke alle er bygget for et A4 familieforhold, ihvertfall trenger de kanskje en spesiell person for å leve et slikt liv. At man ikke blir slukt av rutiner, og får et forhold hvor en kan bryte opp dette iblant. Noen trives med å tilbringe dagene innenfor husets fire vegger og omegn, mens andre må ha litt variasjon i hverdagen.

Og det er jo mange mellomting mellom å "ta til takke med" og å forvente superman/woman.

Det var vel litt upresist fra min side. Det jeg mente var selvsagt at man har satt så høye krav at man blir sittende alene, selv om man ønsker å gå inn i et forhold.

Som nevnt tidligere er jeg lykkelig som singel, og bare det helt store kunne fått meg til å snu opp ned på denne tilværelsen. Så jeg er egentlig helt enig med deg. Bedre lykkelig som singel enn ulykkelig i forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan vel si at jeg for tiden har valgt å være singel. Jeg møtte en fantastisk mann før jul og han fallt hardt for meg. Men siden jeg ikke følte like mye for han og han mangler mange av de tingene jeg trenger i en mann, lot jeg han gå. Jeg kjenner at jeg ikke orker de forventingene/følesene som er rundt et forhold akkurart nå. Jeg er lykkelig som singel om ikke mer enn jeg har vært tidligere, men det tror jeg kommer av at jeg ikke har vært sammen med rett mann ;)

Jeg nyter å gjøre som jeg vil, slippe å ta hensyn til en annen person. Jeg har mer enn nok med meg selv og ungene mine. Men helt klart håper jeg at det finnes en som er perfekt for meg der ute en vakker dag. Man må aldri slutte å tro, selv om jeg tviler i perioder etter mine feilskjær...

Skrevet

Jeg er singel fordi:

-Jeg ikke vil ha en kjæreste, bare for å ha en kjæreste!! Skal jeg gå inn i et forhold må det føles 100% RETT!

Og det har det ikke gjort på en stund. Har god tid, stresser absolutt ikke med å finne noen. :)

Gjest Rastl0s
Skrevet

Skulle gjerne sluppet å være singel, men trener veldig mye, så får ikke tid til å møte noen.

Dessuten... Utenom skole og fest, hvor møter man folk? :klo:

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Jeg er singel fordi jeg er Mr. Cool og har ikke lyst til å forstyrre mitt jet-set-liv med faste forpliktelser til kvinner. Dessuten har jeg allerede en kvinne i hver havn, som de sier, og er godt i gang med å bygge opp min egen playboy-mansion for de eldre dager. Ikke noe pes og stress, ikke noe mas og jag. Bare meg meg meg, og når jeg knipser med fingeren får jeg meg noe allikevel. JEG ER SINGEL FORDI JEG ER RÆVSTYGG, GREIT?!

Endret av Maruwan
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er flere grunner til at jeg ikke er mer på leting.

- Har uansett aldri følt kallet til å stifte familie

- Skeptisk til forhold

- Ikke overskudd eller tid til å ha forhold. Mye jobb og annet, og det er ikke så lett å få tid til så mye mer når man er hjemme kl. 21 så ofte.

- Ønsker ikke bli såret igjen

Skrevet

Skulle gjerne sluppet å være singel, men trener veldig mye, så får ikke tid til å møte noen.

Dessuten... Utenom skole og fest, hvor møter man folk? :klo:

Hvorfor trenger du mer enn skole, fest og trening for å møte folk? Du må være sykt vanskelig å få kontakt med...

Jeg er singel fordi jeg tror at hvis man legger til en størrelse til mitt regnestykke, så vil det ende opp i minus:

1 + x =(<0)

:danser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er helt uaktuelt å skulle gå inn i et forhold nå, og det er veldig greit. Jeg skal få mer ut av singellivet før jeg "bestemmer meg" for at jeg vil finne en kvinne å ha et fast forhold med. Hvis jeg hadde opplevd mer allerede så hadde jeg antagelig vært mer positivt innstilt til et fast forhold, men slik har det ikke blitt. Samtidig er det som mann viktig at livet er litt på stell og at man er en suksess, både sosialt, jobbmessig og mtp på bolig/bil/penger/eiendeler. Kvinner er veldig overfladiske sånn sett, og da er det bortkastet for meg å skulle være på damejakt nå. Vi menn er ikke like opptatt av disse ytre faktorene. Kan sikkert virke som at jeg har kjempelyst til å få meg en dame etter hvert, og at det bare er mine egne feil/mangler som "hindrer" meg, men jeg trives i grunn veldig godt med all min frihet. Jeg er min egen herre.

Det er et annen moment som jeg (også mann) også har vurdert. Mange kvinner i dag er så overfladiske at jeg har bestemt meg for at jeg rett og slett ikke gidder. Når man må vise til nærmest doktorgrad, bra jobb, alltid være et sosialt midpunkt samt at man har overflod materielt sett så er det rett og slett ingen vits. Jeg nekter å inngå noe som helst forhold der hun ikke ønsker å se -meg-, for den jeg er. En utopi i dagens samfunn, og derfor har jeg slått meg til ro med å være singel :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et annen moment som jeg (også mann) også har vurdert. Mange kvinner i dag er så overfladiske at jeg har bestemt meg for at jeg rett og slett ikke gidder. Når man må vise til nærmest doktorgrad, bra jobb, alltid være et sosialt midpunkt samt at man har overflod materielt sett så er det rett og slett ingen vits. Jeg nekter å inngå noe som helst forhold der hun ikke ønsker å se -meg-, for den jeg er. En utopi i dagens samfunn, og derfor har jeg slått meg til ro med å være singel :)

Nå har jeg ikke bestemt meg for at jeg ikke gidder helt ennå, men er helt med på tankegangen din, vi tenker veldig likt.

-

AB som du siterte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror det er en utopi, så kan jeg skjønne at du har gitt opp. Det må være kjipt å ha et så kynisk syn på kvinners ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...