MsMax Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Finnes det faktisk noen her som er single fordi de VIL være single eller leter alle etter den store kjærligheten 24/7? Edit: Om du velger å være singel: Hvorfor har du tatt dette valget? Endret 5. mars 2012 av DatAss
UnderCover Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel fordi jeg velger det ja. Er jo ikke sikkert at jeg hadde kommet i forhold om jeg hadde prøvd, men jeg takker nei til date osv, fordi jeg VIL være singel 1
Ego Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Mulig å svare både-og? Jeg er singel fordi jeg ikke ønsker et forhold med mindre det føles helt rett. Er ikke på leting, og kunne aldri tenkt meg å 'slite' for å finne en kjæreste. 5
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Jeg velger å være singel fordi akkurat nå har jeg rett og slett ikke overskudd til å gi en kjæreste den oppmerksomheten han fotjener. 1
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Først må det å leve i sammen med ei dame føles som det rette å gjøre.
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2012 Får vel kanskje svare her selv også siden det var jeg som startet tråden Jeg er singel fordi jeg vil være singel,rett og slett fordi jeg vil ordne opp i meg og mitt før jeg bringer andre inn i livet før jeg er klar for det. Så nå fr tiden koser jeg meg ved å gjøre det jeg vil
medusa88 Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Finnes det faktisk noen her som er single fordi de VIL være single eller leter alle etter den store kjærligheten 24/7? Edit: Om du velger å være singel: Hvorfor har du tatt dette valget? Akkurat no er eg singel fordi eg vil. Etter å ha datet en idiot i to måneder, så har eg bestemt meg for at mannfolk ikkje kan bli stolt på, og eg er lykkeligere sammen med dattera mi. 1
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel fordi jeg har innsett at det er til det beste for alle. For meg, for en evt. partner og selvsagt for ungene mine. Så det blir vel stort sett fordi at jeg vil.
Gjest Bandit Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Jeg nyter singellivet og leter ikke. Men det er jo klart at dersom Mila Kunis hadde ringt på døra, rødglødende forelsket i meg, så kunne det jo hende jeg hadde åpnet døra. 2
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2012 Jeg nyter singellivet og leter ikke. Men det er jo klart at dersom Mila Kunis hadde ringt på døra, rødglødende forelsket i meg, så kunne det jo hende jeg hadde åpnet døra.
Gjest Bandit Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Jeg og... men nå må vi tilbake til topic, så tråden ikke blir ødelagt og jeg blir buret inne på snikk-snakk!
-Fiona- Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Hva?? Du mener det er en umulighet?? Hva om JEG hadde ringt på døren da? Jeg er singel fordi jeg ikke vil ha kjæreste for en hver pris, if that makes sense?
Gjest Bandit Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Hva om JEG hadde ringt på døren da? Jeg er singel fordi jeg ikke vil ha kjæreste for en hver pris, if that makes sense? Den hadde alt vært åpen, kjære deg... Jeg skjønner akkurat hva du mener. Fåtallet vil være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Det var også poenget mitt. Akkurat nå leter jeg ikke, men har allikevel ikke lukket døra totalt om ei veldig spesiell skulle dukke opp. 1
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2012 Hva om JEG hadde ringt på døren da? Jeg er singel fordi jeg ikke vil ha kjæreste for en hver pris, if that makes sense? Skjønner deg veldig godt jeg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er singel av egen fri vilje. Det er bare styr å ha kjæreste.
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Er singel fordi eg er litt for frekk, kresen og forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå