Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det faktisk noen her som er single fordi de VIL være single eller leter alle etter den store kjærligheten 24/7? :)

Edit: Om du velger å være singel: Hvorfor har du tatt dette valget?

Endret av DatAss
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg velger det ja. Er jo ikke sikkert at jeg hadde kommet i forhold om jeg hadde prøvd, men jeg takker nei til date osv, fordi jeg VIL være singel :)

• Liker 1
Skrevet

Mulig å svare både-og?

Jeg er singel fordi jeg ikke ønsker et forhold med mindre det føles helt rett. Er ikke på leting, og kunne aldri tenkt meg å 'slite' for å finne en kjæreste.

• Liker 5
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg velger å være singel fordi akkurat nå har jeg rett og slett ikke overskudd til å gi en kjæreste den oppmerksomheten han fotjener.

• Liker 1
Skrevet

Først må det å leve i sammen med ei dame føles som det rette å gjøre.

Skrevet

Får vel kanskje svare her selv også siden det var jeg som startet tråden :P

Jeg er singel fordi jeg vil være singel,rett og slett fordi jeg vil ordne opp i meg og mitt før jeg bringer andre inn i livet før jeg er klar for det.

Så nå fr tiden koser jeg meg ved å gjøre det jeg vil ;)

Skrevet

Finnes det faktisk noen her som er single fordi de VIL være single eller leter alle etter den store kjærligheten 24/7? :)

Edit: Om du velger å være singel: Hvorfor har du tatt dette valget?

Akkurat no er eg singel fordi eg vil.

Etter å ha datet en idiot i to måneder, så har eg bestemt meg for at mannfolk ikkje kan bli stolt på, og eg er lykkeligere sammen med dattera mi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg har innsett at det er til det beste for alle. For meg, for en evt. partner og selvsagt for ungene mine. Så det blir vel stort sett fordi at jeg vil.

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg nyter singellivet og leter ikke. Men det er jo klart at dersom Mila Kunis hadde ringt på døra, rødglødende forelsket i meg, så kunne det jo hende jeg hadde åpnet døra.

• Liker 2
Skrevet

Jeg nyter singellivet og leter ikke. Men det er jo klart at dersom Mila Kunis hadde ringt på døra, rødglødende forelsket i meg, så kunne det jo hende jeg hadde åpnet døra.

:skratte:

Gjest Bandit
Skrevet

:skratte:

Hva?? Du mener det er en umulighet?? :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Tror på at du hadde åpna døra jeg!! ;)

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg og... men nå må vi tilbake til topic, så tråden ikke blir ødelagt og jeg blir buret inne på snikk-snakk! :danser:

Skrevet

*kremt*

And we're back!

Skrevet

Hva?? Du mener det er en umulighet?? :sjokkert:

Hva om JEG hadde ringt på døren da? :sjokk:

Jeg er singel fordi jeg ikke vil ha kjæreste for en hver pris, if that makes sense? :)

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke vil ha kjæreste for en hver pris, if that makes sense? :)

Den hadde alt vært åpen, kjære deg... :rodmer:

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Fåtallet vil være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Det var også poenget mitt. Akkurat nå leter jeg ikke, men har allikevel ikke lukket døra totalt om ei veldig spesiell skulle dukke opp.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel av egen fri vilje. Det er bare styr å ha kjæreste.

Gjest .-L-.
Skrevet

Er singel fordi eg er litt for frekk, kresen og forsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...