Gjest Janna Skrevet 23. mai 2002 #1 Del Skrevet 23. mai 2002 Som den gledens sangfugl ( ) jeg er så følte jeg et sterkt behov for å starte denne tråden når jeg las alt som provosterte dere i hverdagen! Hva gleder deg i hverdagen? Hva er du takknemlig for? Mine: - solskinn og grønne trær - kjæresten min - ny pen leilighet - KG - lukten av nytørkede klær som har hengt ute - en flott, kjærlig familie!1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-05-23 11:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Kjempe fin tråd Vinga Det som gleder meg er - å gå lykkelig på jobb - når jeg våkner opp og har fri, sånn som i dag, og jeg kan at livet helt med ro. - å gå på kafe med venninner -cafe latte -smilende barn -å få mail eller brev i postkassen -være sammen med gode venner -føle at man mestrer noe her i livet - få tilbake meldinger på at jeg er flink det er sikkert mye mer.. ha en fin dag alle sammen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 De små gleder Å trekke frisk luft på balkongen om morgenen Varm cappuchino på vei til jobb Ferske aviser Duften av rent tøy Rent nystrøket sengetøy Min forlovede Lille Oscar (min cocker) Bare gater slik at man kan bruke høyhælte sko Min Benz En ny veske Jimmy Choo Min IBook Få mail fra forloveden og venner Pastasalat med masse curry-kylling Kino & Resturant med gode venner Milla _________________ she knows she knows she knows *www.milla-world.com* kommer snart [ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-23 11:48 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-23 11:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 * Jeg gleder meg over å ha funnet et slik herlig menneske som min samboer. * Mine venner er supre * Min familie er hyggelig og inkluderende * Jobben min er givende * Veiledningen min i går gikk etter all forventnig * Solskinn og herlig vær * Min elskede katt * Tv`n min (beste oppfinnelse) * God mat * KG * det at jeg ser at mennesker virkelig er seriøse og engasjerte (jeg har tro på menneske) * Er glad for at Märtha og Ari skal gifte seg * At jeg har sluttet å røyke * At jeg snart skal på polet og kjøpe Champis * .....Og til slutt vil jeg takke livet og for at jeg er frisk, oppegående, intellligent, vakkker og varm. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2002 #5 Del Skrevet 23. mai 2002 Følelsen av sommer sol og varme kvelder gleder meg masse for tiden! Synes bare det er sååå deilig å kunne ta på seg lyse, lette klær, gå til t-banen på morgenen og kjenne sola skinner i ansiktet! Det gleder meg med dansing og sosial omgang med blide og positive mennesker. Det gleder meg at mannfolka begynner å kle av seg, slik at de synes i samfunnet! Ett lekkert mannebein er godt å kikke på i sola. Hver dag sola skinner kl. 16.00 så gleder det meg at jeg stort sett har en 8-16 jobb.. slik at jeg vet jeg med god samvittighet kan sprette ut i sola og nyyyte sommeren. Det gleder meg å sitte å dagdrømme om alt som kommer til å skje i løpet av sommeren. (småting, men artige) Mye som gleder meg! spesielt når sola skinner og jeg nettopp har spist sommerens første saftis på pinne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2002 #6 Del Skrevet 23. mai 2002 Denne var fin Vinga! Mine gleder: - Larssons gale verden - har etpar tegninger på korktavlen min jeg alltid gliser av - dyr; jeg digger dyr! - familien min, spesielt mamma, pappa og søster; de støtter og oppmuntrer alltid - vennene mine; for meg veldig verdifulle og spesielle mennesker som ofte viser at jeg betyr det samme for dem - han som ofte forteller meg at jeg er nydelig, nydelig, nydelig! Ha en herlig dag!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2002 #7 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg blir sprudlende glad av å tenke på at jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker. Jeg kjenner lykken krible når det er fint vær og gresset er grønnt, og naturens vekster kommer frem over alt. Jeg blir strålende fornøyd av en glødende grill med deilig mat som snart er ferdig, og jeg føler meg utrolig dyktig når jeg mestrer vanskelige oppgaver på en god måte!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 23. mai 2002 #8 Del Skrevet 23. mai 2002 Det som gleder meg er; -Når familien og venner har det bra. -Vennene mine, særlig min beste venninde. -God mat. Elsker nachos og pasta varianter. -Lange solfylte dager, der man kan gå barfot og lage bål på stranda og spille gitar og grille med venner og kjæresten. -Når jeg føler at livet "er bare helt hærlig", og alt bare flyter av gårde. -Det gleder meg å reise. Jeg har en stor "flytte på meg"-trang. -Små barn og søte dyr. -Å høre folk ler og har det bra. Da smiler jeg! -Å få komplimanger og å gi. -snop og lørdagskvelder, der jeg er med venner eller sitter foran tv'en og ser på "hjarte på rette staden". Dette var noen av 1000 ting som gleder meg!!!!! Ha en strålande dag! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. mai 2002 #9 Del Skrevet 23. mai 2002 Gleder i hverdagen: Sol Ekte, rå latter Å legge seg i nytt sengetøy Nyvasket/ryddet leilighet (kanskje mer "glede en gang i året"? ...) Vann Gode smil Sommertøy Nye sommersko i butikkene Telefoner, mails o.l. fra venner Musikk ...og alle de andre "små" tingene som er så mye viktigere enn helheten - eller som utgjør helheten. Er takknemlig for at jeg har friheten til å gjøre akkurat det jeg selv ønsker. Og at jeg har en veldig fin familie, og ordentlige flotte venner.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 23. mai 2002 #10 Del Skrevet 23. mai 2002 GLEDER I HVERDAGEN: ¤ Kjæresten min. ¤ Bestevennina mi. ¤ Kald pils i sola. Mmmmmm.. ¤ Nye klær. ¤ Søte dyr. ¤ Å endelig få napp, da du trodde du ikke skullle få noe fisk. Jippi! ¤ Komplimenter. ¤ Lukten av grillmat. ¤ Sol. ¤ Koselige meldinger på mobilen. ¤ Sex. ¤ Når jeg endelig er ferdig med mensen.. ¤ Bra musikk. ¤ Ha råd til å kjøpe noe jeg har hatt lyst på lenge. ¤ Å være helt frisk. ¤ Latteren til de jeg er gla`i ¤ Dra på kosert med et av favoritt banda mine. Det er sikkert 1000 ting til, men det var det jeg kom på i farta! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 23. mai 2002 #11 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Vinga. Å lese denne tråden gleda meg. Ellers så blir jeg mest glad når jeg kan glede andre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. mai 2002 #12 Del Skrevet 23. mai 2002 Å logge meg på nettet -en dag jeg egentlig har det litt kjipt. En dag som jeg er trist, tenker at jeg skulle ønske jeg hadde flere venner her hvor jeg bor, kanskje en gutt jeg kunne kline litt med sånn av og til. Og så plutselig oppdage en tråd med mitt navn på inne på "Personlige meldinger" - DET gjør meg glad!! Ivanka, Vibeke, Tusenfryd, Hege og Nikita - WOW!! Tusen takk Jeg ble egentlig ganske rørt. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. mai 2002 #13 Del Skrevet 23. mai 2002 Bare Waco har litt flaks så smiler han som dagen er lang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. mai 2002 #14 Del Skrevet 23. mai 2002 -når første snøen fell -når siste snøen smeltar -nydelige rosa skyer i solnedgang kl ett om natta -mjukt gras -når kjæresten min får plutselig og intens trang til å gi meg ein klem -få handskrivne brev i posten -når nokon skryt av meg når eg ikkje er der - å få takk -å få "eg tenker på deg" sms fra ein venn -mamma sine mjuke klemmar -badstue, kakao og reine sengekle -barsk natur -når nokon sei "så godt å sjå deg!" -frisk luft -bamsemums -lukta av salt sjø -lukta av nyklipt gras -heimebaka brød og kaker -hundar som lograr -Tommy & Tigern -nylagt asfalt -at kjæresten min likar at eg varmar føtene mine på han om kvelden -at eg har min siste eksamen i livet om ei veke -at nokon har bruk for meg -at folk savnar meg og spør etter meg når eg er forsinka eller ikkje dukkar opp12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. mai 2002 #15 Del Skrevet 24. mai 2002 Vi mennesker er rare. Det er mye lettere å skrive opp og respondere på irritasjoner enn gleder...hmm... vel, jeg har en hverdag fylt av glede jeg, er stort sett glad - kjæresten min (han er så goooood, og jeg er så glad for at jeg er gift med ham) - når jeg sliter med noe på skolen jeg overhode ikke skjønner, og så plutselig klikker det på plass - morgenturen min hver morgen med sommer, fugler (ja, de gjessene som driter overalt og lukter vondt) og plukke med meg en liten blomsterkvast hjem - full bensintank - rent hus - å legge seg nydusjet i rent sengetøy - trening - når noen sier noe pent til meg - når noen vil bruke av sin tid til å være sammen med meg og gjøre hyggelige ting - at kroppen min funker til det den skal (trening, spising, studier, lesing, elsking, løfting, husarbeid - helt vanlige ting vi har så lett å ta som en selvfølge) - å få lov å være glad i noen - et postkort noen har brydd seg om å sende - en gåsunge (som skal bli stor og lukte vondt og drite overalt) - de første liljekonvallene - grønnfargen i skogen før St.Hans - gå tur i regnet - utfordrende oppgaver som å si noe om hverdagsgleder for da må jeg tenke og kan ikke ta ting som en selvfølge _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-24 08:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 24. mai 2002 #16 Del Skrevet 24. mai 2002 * Jeg skal gifte meg med min drømmeprins * Alle jeg er glad i kommer * Reiser til Australia ett år for å studere sammen med min kjære rett etter bryllupet * Strålende vær * Sommeren rett rundt hjørnet * Ferdig med alle eksamner -og jeg fikk ytt mitt beste * Reiser hjem på ferie neste onsdag * Grilling ute sammen med gode venner med god mat og godt drikke * Et perfekt slag på golfbanen * Lukten av nystekt brød * At jeg og de som betyr mye for meg er friske * Å trives med mitt speilbilde akkurat sånn det er * Lese en god bok, og grue seg til den er slutt, men å vite at jeg har vært i bokhandelen og kjøpt flere bøker som venter på meg * At jeg har sluttet å spise sukker og (nesten) hvitt mel -og jeg merker store forbedringer spesielt har jeg fått flotte negler * At jeg ikke har hatt urinveisinfeksjon siden januar * At jeg skal spise lunsj med min kjære kl 11.30 * Kjøkkenet vårt er for tiden pent og ryddig * At jeg fikk brev fra en god venninde i går * At jeg har klart å spare til langt hår * Å våkne før vekkerklokken og føle seg helt uthvilt * Å feste med venner eller møtes til en god middag med god vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2002 #17 Del Skrevet 24. mai 2002 -kjæresten min -katten min -foreldrene mine som skjemmer meg bort -å ha mitt eget hus -hagen min -alle de skjønne menneskene jeg jobber med -alle de vennlige menneskene jeg møter -å sove lenge om morgenen -at min beste venninne ikke lenger er psykotisk -espresso -at jeg er sunn og frisk -l'eau d'issey som lukter så godt -keema nan fra punjab på grønland -lønningsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. mai 2002 #18 Del Skrevet 24. mai 2002 Det som gleder meg er blant annet : - forloveden min. - hunden min. - jobben min. -studiene mine som jeg stortrives med ! - at jeg har det godt. - familien min og venner. - at det er sommer, masse pent vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 24. mai 2002 #19 Del Skrevet 24. mai 2002 Dette gjør meg glad: * Når barna mine sier at de er glad i meg. * Når kjæresten min vekker meg en lørdagsmorgen med nytrukket kaffe og en rose fra hagen. * Når jeg ser solnedgangen farger himmelen rosa. * De små øyeblikkene hvor jeg virkelig føler at jeg lever. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 24. mai 2002 #20 Del Skrevet 24. mai 2002 Såpebobler!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå