Gå til innhold

Hva gleder deg i hverdagen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg gleder meg over så mangt. Lett å begeistre og lett å røre.

Akkurat i dag ble jeg veldig glad. En kollega kom inn på kontoret mitt med en flaske champagne. Hun hadde kjøpt den til meg. Uten noen spesiell grunn!! Det var rørende.

Ellers gledet det meg å komme hjem og møte to lykkelige barn. En hadde fått et innrammet kort fra skolen hvor det fremkom at han var "gangemester". Det ville si at han hadde fått alt riktig på matteprøven.

Den andre hadde malt et nydelig bilde på en gammel planke hun hadde funnet.

Det gledet meg å se begge så utrolig stolte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som gleder meg aller mest i hverdagen er kjæresten min... bare at han eksisterer...mmm12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- det å våkne å vite at jeg har en ubrukt dag forran meg

- å være frisk - og kunne glede meg over nuet

- familie jeg er glad i - og som er glad i meg

- at barna mine har det bra, og vite at jeg kan være der for dem om de skulle trenge det

- gode venner

- sitte på verandaen på hytta i sol, med et glass kald hvitvin og se utover havet og bare la tankene flyte - og rett og slett nyte livet (gleder meg allerede til helgen..)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg når min sønn kryper inn i armkroken min og sier at han er så glad i meg.

Jeg blir glad når kjæresten min sender meg mellinger mitt på natten fordi han savner meg sånn at han ikke får sove..Blir glad når han sier at han har aldri følt slik for noen og har sommerfugler i magen hele dagen...Herlig å være forelsket.

Setter pris på familien min som alltid stiller opp for meg og aksepterer både mine positive og negative sider.

Blir glad nå når sommeren nærmer seg og jeg kjenner lukten av blomster og nyklippet gress.Det gleder meg å sitte på terrassen på hytta med utsikt over sjøen og kose meg med reker og hvitvin.

Jeg er heldig som har så mange mennesker rundt meg som bryr seg om meg og trøster meg når jeg er lei og lyttet tl meg når jeg er glad.

Kine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...