Gå til innhold

Overvektig påstår at vekten ikke er hennes feil


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en fyr som er litt overvektig, men ikke ekstremt. Hver gang jeg møter han, så spiser han is, brus, sjokolade og smågodt, og når vi spiste middag spiste han MYE. Mye pasta, ris og hamburgerbrød, og kaker .... masse is og pudding til dessert. Det virker ikke som om han blir mett, og han bare fortesetter å spise. Jeg vet jo at han blir mer sulten av å spise raske karbohydrater, og må spise mer og mer.

Jeg sa en gang noe om at overvektige ble det pga kostholdet, og da ble han sur og skyldte på stoffskiftet ... men han spiste veldig usunt så jeg vil tro at om han drakk vann, spiste fisk og grønsaker og valgte grovere brød, så ville han gå ned i vekt.

Irrelevant. Selv slet jeg med overspising (normalvektig) og snakket med et par andre som hadde det. Alle innså de hadde et problem og de ville aldri skyldt på noe annet slik jeg forstod det, fordi de vet hva problemet er. Han du kjenner ser ut til å være i fornektelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikke folk skjønner ironien i videoen syntes jeg synd på dem.

Jeg skjønte ironien i videoen, daaa ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, men har vi kommet noe nærmere om overvekten faktisk er hennes feil, da? Hvor er argumentene for og i mot?

Endret av Snurre Sprett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett videoen og mine mistanker var rett, hun er en jente med masse humor og selvironi.

Hun skrier tilogmed " Viktig å ha det litt gøy og ikke minst ha litt selvironi!"

Så JA, hun var ironisk når hun sa at det ikke var hennes feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...