AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #21 Skrevet 3. mars 2012 Jo, jeg har all rett til å fremme mine synspunkter om at kvinner som uten sykdomsbilde stapper kroppen sin full av ufordragelige fremmedlegemer er falske. I det misnte veldig grunne mennesker som heller følger saueflokken en å være stolt av seg selv. Fremme synspunkter? Ja Å dømme folk nord og ned fordi de ønsker å bli fornøyde og komfortabel med egen kropp? Nei 1
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #22 Skrevet 3. mars 2012 Hva er det med dere som sier at naturlige er best? Det er en brøkdel som har flotte normale bryster hele livet. Når brystene blir stygge etter amming, eller begynner å henge, skjønner jeg godt av kvinner vil ta silikon for å få et bedre selvbilde. Vi menn er jo ikke så opptatt av det, men silikon i riktig mengde (dvs slik at det ser naturlig ut, ikke sånne monster boobs) er veldig pent. Aldri hørt om noen menn som synes silikon i riktig mengde er stygt..... Seff her på forumet, men tror nok flertallet synes det er helt ok, om dama har heng eller amme pupper Dette er så renspikka vrøvl at det er til å bli kvalm av! Kvinner har flotte bryst som følger livets gang! Menn, og kvinner, som mener noe annet har så grunne verdier her i livet at det rett og slett er trist. Det er slike grunne mennesker som bidrar til andre menneskers sjeslige fortvilelse som fører til dårlig selvbilde, spiseforstyrrelser og i værste fall selvmord. 3
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #23 Skrevet 3. mars 2012 Fremme synspunkter? Ja Å dømme folk nord og ned fordi de ønsker å bli fornøyde og komfortabel med egen kropp? Nei Gå til psykolog og bli fornøyd med DIN kropp så skal jeg applaudere og støtte herfra til Vallhall. La deg utnytte av den grådige plastkirugi-industrien som lever av å ødelegge kvinenrs selvbilde og jeg vil se på deg med forakt og tristhet. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mars 2012 #24 Skrevet 3. mars 2012 Ikke store silikonpupper, men litt fyll i pupper som har gjort sin jobb i å fø opp noen unger, er det så galt? Har aldri hatt store pupper med unntak av når jeg ammet. Jeg trener aktivt, og det lille som var igjen av bryst etter amming er nå trent vekk. Ser litt ut som puppene til kate moss, ikke videre barmfager med andre ord. Føler at jeg møter mye motstand når jeg nevner at jeg har lyst å fylle i dem. Men seriøst, er det så ille da? Din kropp, ditt valg. 2
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2012 #25 Skrevet 3. mars 2012 Gå til psykolog og bli fornøyd med DIN kropp så skal jeg applaudere og støtte herfra til Vallhall. La deg utnytte av den grådige plastkirugi-industrien som lever av å ødelegge kvinenrs selvbilde og jeg vil se på deg med forakt og tristhet. Du er jo en mann. Hvorfor snakke på kvinners vegne når du overhodet ikke kan sette deg inn i hvordan det er å ha en kvinnekropp?
Gjest Maruwan Skrevet 3. mars 2012 #26 Skrevet 3. mars 2012 Silikon-pupper kan være fine de, så lenge det er smakfullt gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #27 Skrevet 3. mars 2012 Dette er så renspikka vrøvl at det er til å bli kvalm av! Kvinner har flotte bryst som følger livets gang! Menn, og kvinner, som mener noe annet har så grunne verdier her i livet at det rett og slett er trist. Det er slike grunne mennesker som bidrar til andre menneskers sjeslige fortvilelse som fører til dårlig selvbilde, spiseforstyrrelser og i værste fall selvmord. Du er blant dem som mener at man ikke kan kritisere feite folk fordi "det skader selvbilde"? Du er klar over at Silikon øker selvbilde til mange. Alle ønsker å være perfekt. Kunne menn tatt en penis forlenger opperasjon ville nok de fleste ha benyttet seg av dette også for å øke sin egen selvtillit og ikke minst glede sin partner
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #28 Skrevet 3. mars 2012 Hva er det med dere som sier at naturlige er best? Det er en brøkdel som har flotte normale bryster hele livet. Når brystene blir stygge etter amming, eller begynner å henge, skjønner jeg godt av kvinner vil ta silikon for å få et bedre selvbilde. Vi menn er jo ikke så opptatt av det, men silikon i riktig mengde (dvs slik at det ser naturlig ut, ikke sånne monster boobs) er veldig pent. Aldri hørt om noen menn som synes silikon i riktig mengde er stygt..... Seff her på forumet, men tror nok flertallet synes det er helt ok, om dama har heng eller amme pupper Huff, trist å lese det du skriver der. "Flotte normale bryster hele livet..." Noe sier meg at det ikke er så mye vits i å prøve å forklare deg noe som helst. Vet du hva normale bryster er? Ved 20? Ved 40? Ved 60? Tror du at en 20-årings pupper ville vært "normalt" for en 40-åring eller en 60-åring? "Silikon i riktig mengde"? Så det er altså pupper som er "riktigere" enn andre? De færreste har pupper som de du sannsynligvis anser som "perfekte". De fleste har normale pupper. Men jeg har jo skjønt at du ikke helt skjønner hva normale pupper er. Kan jeg spørre hvor gammel du er? 4
Pene sko... Skrevet 3. mars 2012 #29 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Ikke store silikonpupper, men litt fyll i pupper som har gjort sin jobb i å fø opp noen unger, er det så galt? Har aldri hatt store pupper med unntak av når jeg ammet. Jeg trener aktivt, og det lille som var igjen av bryst etter amming er nå trent vekk. Ser litt ut som puppene til kate moss, ikke videre barmfager med andre ord. Føler at jeg møter mye motstand når jeg nevner at jeg har lyst å fylle i dem. Men seriøst, er det så ille da? Eksen min hadde litt silikon i sine bryster, men det var pga noe modell-greier før jeg kom inn i bildet. Ikke mye, bare litt. Uansett støttet jeg henne, og jeg hadde absolutt ikke noe imot silikonen. Dessuten var det gjort meget pent og jeg måtte kjenne litt godt etter for å "spotte" posene. Endret 3. mars 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #30 Skrevet 3. mars 2012 Hva er det med dere som sier at naturlige er best? Det er en brøkdel som har flotte normale bryster hele livet. Når brystene blir stygge etter amming, eller begynner å henge, skjønner jeg godt av kvinner vil ta silikon for å få et bedre selvbilde. Vi menn er jo ikke så opptatt av det, men silikon i riktig mengde (dvs slik at det ser naturlig ut, ikke sånne monster boobs) er veldig pent. Aldri hørt om noen menn som synes silikon i riktig mengde er stygt..... Seff her på forumet, men tror nok flertallet synes det er helt ok, om dama har heng eller amme pupper Naturlige pupper er etter min mening alltid, ut fra de jeg har kost med og sett, flotte, både på unge og eldre, store og små, før og etter amming. Hvis jeg derimot havner til sengs med ei på 45 med silikon, selv om de er små, blir jeg så satt ut av at det ikke føles eller ser riktig ut, at jeg må konsentrere meg om andre deler av kroppen for at lysten ikke skal forsvinne. Det kan ofte se litt mer naturlig ut på yngre, men har til nå ikke føltes like naturlig, selv på de som har ment at alle tror de er naturlige. Jeg har ingenting imot at noen jenter velger å ta silikon, og jeg velger ikke bort ei jente med silikon som kjæreste, med mindre det er så store menger at jeg ikke ser for meg at jeg kan venne meg til det. Går derimot ikke bort til ei fremmed jente som jeg ser har silikon. Pupper er deilige! 2
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 4. mars 2012 #32 Skrevet 4. mars 2012 Hva er det med dere som sier at naturlige er best? Det er en brøkdel som har flotte normale bryster hele livet. Det kommer vel litt an på om man fokuserer på form eller funksjon? Naturlige pupper er gode å ta på, samme hvor mye de henger, mens silikonpupper ikke har den samme koselige konsistensen. Min erfaring er at menn er mer opptatt av å kose med brystene, enn å se på dem, når de er med dama. På alle andre damer er det selvsagt mest det visuelle som betyr noe. Så silikon blir noe man tar for å ta seg godt ut for verden, men som betyr mindre for partner. Jeg kjenner meg heller ikke igjen i påstanden om at det er så få som har flotte bryster. Både i badstua og på nakenstranda synes jeg det er veldig mange godt voksne kvinner med flotte bryster. Dersom man går rundt og tenker at disse brystene er stygge lurer jeg litt på hvor man har lagt lista for hva som er pent? 2
Gjest Odd Molly Skrevet 4. mars 2012 #33 Skrevet 4. mars 2012 Har ikke reflektert mye over silikon, har vært gjennom to svangerskap uten noen form for merker på kroppen etter det. Var hele veien bevisst på vekt og hud. Trente mye. Kroppen blir det man gjør den til, i stor grad, sykdom o.l. må det dog taes høyde for. Det eneste jeg synes kan bli noe snodig, er at den dagen man runder f.eks. 50-60 år. Så står silikonpuppene der og strutter...og ja -resten av kroppen er..nettopp det den er, i ferd med å bli gammel. Helheten blir litt skeiv kanskje? Det kan bli en (unnskyld uttrykket) en helvetes jobb å holde kroppen tritt med puppen Tror mye mer på å leve sunt og trene, og forøvrig eldes naturlig. Det går an å være attraktiv uten botox og silikon også. Har man virkelig vært uheldig, og har blitt ødelagt av svangerskap/sykdom e.l. så må man kunne ta silikon uten å bli dømt nord og ned. Frekventerer ukentlig damegarderober. Synes mange av silikondamene har stygge arr. Men det gjør kanskje ikke noe? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mars 2012 #34 Skrevet 4. mars 2012 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Avsporingene er flyttet til egen tråd: Her Spørsmål til modereringene tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod.
Binta Ba Skrevet 4. mars 2012 #35 Skrevet 4. mars 2012 Jeg forstår det, men..har du vurdert å bare gjøre ett løft? For mange kan det fungere vel så bra, og du unngår også eventuelle komplikasjoner med selve silikonet i etterkant. Men om det derimot bare er skinn, og ingenting å løfte, så forstår jeg fint at noen kvinner vil "få tilbake puppene".
Gjest Survival Skrevet 4. mars 2012 #36 Skrevet 4. mars 2012 Jeg sier heller ingen pupper enn plastpupper. Lett for meg med store pupper å si damen, tror jeg ville følt det samme om jeg hadde A-cup. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå