Gå til innhold

En helt egen avsporingstråd om silikonpupper

Fremhevede innlegg

Gjest MorAase
Skrevet

Du er blant dem som mener at man ikke kan kritisere feite folk fordi "det skader selvbilde"? Du er klar over at Silikon øker selvbilde til mange. Alle ønsker å være perfekt. Kunne menn tatt en penis forlenger opperasjon ville nok de fleste ha benyttet seg av dette også for å øke sin egen selvtillit og ikke minst glede sin partner

Feite folk skal komme seg til psykolog slik at de får gjort noe med livsstilen sin. På samme vis som silikonfreaker skal komem seg til psykolog for å få fikset hodet sitt.

Det i uthevet beviser at du har verdier som er så forkastelige at jeg knapt har or for å beskrive hvor forkastelige disse er! Mennesker er vakre i all sin naturlighet!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Feite folk skal komme seg til psykolog slik at de får gjort noe med livsstilen sin. På samme vis som silikonfreaker skal komem seg til psykolog for å få fikset hodet sitt.

Det i uthevet beviser at du har verdier som er så forkastelige at jeg knapt har or for å beskrive hvor forkastelige disse er! Mennesker er vakre i all sin naturlighet!

Sminker du deg? Grer håret? Kjøper noen penere klær?

Gjest MorAase
Skrevet

Sminker du deg? Grer håret? Kjøper noen penere klær?

Kroppen min holdes vedlike ved en sunn livsstil. Ikke ved knefall for en overfladisk og grådig industri som lever av å få mennesker til å føle seg mindreverdige.

Skrevet

Du skrev i en annen tråd at Salma Hayek har en eksepsjonelt flott kropp. Tror du virkelig ikke hun har fått litt hjelp av en kirurg til å se sånn ut? Eller er det bare "vanlige" norske kvinner med silikon du hater på?

Skrevet

Nei hun er nok det eneste unntaket i Hollywood og er nok heeeelt naturlig serru! :skratte:

Gjest MorAase
Skrevet

Du skrev i en annen tråd at Salma Hayek har en eksepsjonelt flott kropp. Tror du virkelig ikke hun har fått litt hjelp av en kirurg til å se sånn ut? Eller er det bare "vanlige" norske kvinner med silikon du hater på?

En brystreduksjon har nok vært nødvendig for hennes fysiske helse, det kan jeg se for meg ja.

Skrevet

En brystreduksjon har nok vært nødvendig for hennes fysiske helse, det kan jeg se for meg ja.

Haha, hvis du ikke kødder nå, så er du ganske naiv.

Skrevet

Du tenker på vektøkningen og ammingen? Begge deler overtydelige...

Man får ikke så runde pupper av vektøkning alene. Og hun ammer vel ikke evig, hun har jo like store ennå.

• Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Man får ikke så runde pupper av vektøkning alene. Og hun ammer vel ikke evig, hun har jo like store ennå.

Hennes minimale byste på før-bildet tilsier at hun skulle hatt mindre etter amming. Hun er i såfall det eneste eksempelet jeg til dags dato har "møtt", som får store og fyldige bryster etter amming og graviditet!!

Men det skulle vel bare mangle at MorAase ikke innser nederlaget det må være å ha tatt feil av et par silikonbryster :nigo:

Endret av Sobril
Skrevet

Hennes minimale byste på før-bildet tilsier at hun skulle hatt mindre etter amming. Hun er i såfall det eneste eksempelet jeg til dags dato har "møtt", som får store og fyldige bryster etter amming og graviditet!!

Men det skulle vel bare mangle at MorAase ikke innser nederlaget det må være å ha tatt feil av et par silikonbryster :nigo:

Ja hadde ikke gjordt noe om jeg fikk så flotte bryster etter endt amming. :fnise:

Gjest Sobril
Skrevet

Et pent og naturlig resultat av et silikoninngrep det der ja.

Helt enig!!

Gjest Sobril
Skrevet

:hakeslepp:

:spy: :spy: :spy:

:kvalm: :kvalm: :kvalm:

Spyr du av meg eller av Salma? Det burde uansett ikke komme som en overraskelse for de fleste at blant kvinner som anses blant de vakreste i verden, så har nok en og annen skalpell streifet borti både her og der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...