AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Ikke store silikonpupper, men litt fyll i pupper som har gjort sin jobb i å fø opp noen unger, er det så galt? Har aldri hatt store pupper med unntak av når jeg ammet. Jeg trener aktivt, og det lille som var igjen av bryst etter amming er nå trent vekk. Ser litt ut som puppene til kate moss, ikke videre barmfager med andre ord. Føler at jeg møter mye motstand når jeg nevner at jeg har lyst å fylle i dem. Men seriøst, er det så ille da?
Snøvott Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Det er jo du som skal leve med puppene, med eller uten silikon, så det er kun din mening som betyr noe. 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Nå er dette min subjektive mening, men jeg synes det er helt greit å fiske på pupper som ikke er fine. Å fikse på unge, fine, faste pupper, synes jeg er trist - silikonpupper kan ikke måle opp mot det. Problemet er bare at mange jenter tror de har stygge pupper, mens de egentlig ikke har det..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Absolutt ikke noe galt i det. Det viktigste er at du selv trives med dem. 1
Gjest Lotusblomsen Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Absolutt ikke noe galt i det. Jeg har tenkt til å ta silikon for å rette opp forskjellen etter amming, så hvis du føler det er riktig så gjør det 1
2046 Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 SPM: Når du skal fikse puppene etter amming, hvorfor trenger du da silikon? (Med mindre større pupper er noe du i utgangspunktet ønsket selvfølgelig). 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Ekte pupper er best, uansett størrelse og fasong. Silikonpupper er skuff, da er det over og ut for min del. Det merkes godt, pupp med silikon er kunstig og rart. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Du trenger da ikke å snakke med noen om dette, annet enn mannen din? Dersom du bare skal fylle opp litt, så kommer ikke folk til å se forskjell uansett. Med mindre du ønsker å ha de på utstilling med push up-bh 2 uker etter inngrepet da, men du slår meg som en som ønsker å gjøre dette for deg selv, og ikke for alle andre. Det er MANGE kvinner der ute som har tatt silikon, selv om de "bare" har en b-cup under genseren, inkl meg selv Og til 20:19 - det er jo synd for deg at du ikke kan akseptere at en kvinne ønsker å føle seg vel i sin egen kropp. Dette er et valg kvinner må få gjøre for seg selv. Ikke alle tar silikon for å imponere gutta og skaffe seg mannfolk, selv om du tydeligvis tror at det handler om det.
Gjest Katten. Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Null stress. Skjønner godt når en vil få tilbake tidligere glansdager
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Takker for svar. Føler bare at mange virker veldig negative, og tenker da at det kan bli mye kommentarer mm. At jeg vil bli sett ned på. Sant som noen påpeker her at dette vil i sa fall bli gjort for egen del. Er lei av å gå butikker ut og inn for a finne èn bh eller bikini overdel som sitter sånn noenlunde. Det samme går for bluser og kjoler. Ikke er det snakk om stor størrelse heller - fylle ut enb eller c cup hadde jo vært fint. Mannen min klager ikke han, bare så det er sagt. Men han holder seg litt nøytral når jeg tar det opp, så mistenker at han ikke vil ha noe i mot det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 SPM: Når du skal fikse puppene etter amming, hvorfor trenger du da silikon? (Med mindre større pupper er noe du i utgangspunktet ønsket selvfølgelig). Når jeg fikk melk i brystene gikk jeg fra b til f cup. Nå er det ikke melk igjen, kan du da tenke deg hvordan puppene ser ut??? Litt ekstra hud kan man si... Ergo må de fylles på for å se fine ut igjen...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Jeg satser heller på å finne og vinne min selvtillit i noe annet enn i puppene når jeg er ferdig med graviditets- og ammeperioder. Pupper forandrer seg livet gjennom. Det er jeg innstilt på å takle. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Ekte pupper er best, men silikon er nest best.. Men jeg synes det er greit å ta silikon jeg, skal selv ta det
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Ikke store silikonpupper, men litt fyll i pupper som har gjort sin jobb i å fø opp noen unger, er det så galt? Har aldri hatt store pupper med unntak av når jeg ammet. Jeg trener aktivt, og det lille som var igjen av bryst etter amming er nå trent vekk. Ser litt ut som puppene til kate moss, ikke videre barmfager med andre ord. Føler at jeg møter mye motstand når jeg nevner at jeg har lyst å fylle i dem. Men seriøst, er det så ille da? Ja, det gjør det til en falsk kvinne.
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Takker for svar. Føler bare at mange virker veldig negative, og tenker da at det kan bli mye kommentarer mm. At jeg vil bli sett ned på. Sant som noen påpeker her at dette vil i sa fall bli gjort for egen del. Er lei av å gå butikker ut og inn for a finne èn bh eller bikini overdel som sitter sånn noenlunde. Det samme går for bluser og kjoler. Ikke er det snakk om stor størrelse heller - fylle ut enb eller c cup hadde jo vært fint. Mannen min klager ikke han, bare så det er sagt. Men han holder seg litt nøytral når jeg tar det opp, så mistenker at han ikke vil ha noe i mot det. Du vil av de fleste menn bli stemplet som en overfladisk person, og det med rette. Endret 3. mars 2012 av MorAase
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Ja, det gjør det til en falsk kvinne. MorAase, slutt med dette forbanna drittet om at "all plastisk kirurgi gjør deg til falske kvinner og ingen vil ha falske kvinner". Du har absolutt ingen rett til å snakke sånt til andre, og du har heller ingen forutsetninger for å uttale deg om andres kropper 6
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #19 Skrevet 3. mars 2012 (endret) MorAase, slutt med dette forbanna drittet om at "all plastisk kirurgi gjør deg til falske kvinner og ingen vil ha falske kvinner". Du har absolutt ingen rett til å snakke sånt til andre, og du har heller ingen forutsetninger for å uttale deg om andres kropper Jo, jeg har all rett til å fremme mine synspunkter om at kvinner som uten sykdomsbilde stapper kroppen sin full av ufordragelige fremmedlegemer er falske. I det misnte veldig grunne mennesker som heller følger saueflokken en å være stolt av seg selv. Endret 3. mars 2012 av MorAase
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #20 Skrevet 3. mars 2012 Hva er det med dere som sier at naturlige er best? Det er en brøkdel som har flotte normale bryster hele livet. Når brystene blir stygge etter amming, eller begynner å henge, skjønner jeg godt av kvinner vil ta silikon for å få et bedre selvbilde. Vi menn er jo ikke så opptatt av det, men silikon i riktig mengde (dvs slik at det ser naturlig ut, ikke sånne monster boobs) er veldig pent. Aldri hørt om noen menn som synes silikon i riktig mengde er stygt..... Seff her på forumet, men tror nok flertallet synes det er helt ok, om dama har heng eller amme pupper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå