Gå til innhold

1+1=3 ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, det var gode nyheter! Du får slappe av og virkelig pleie deg selv denne uka. :klemmer:

Har hørt flere som har vært like lagt på vei som du som har vært på UL og ikke hjertet har slått enda, så hadde nok ventet med det. Er jo ingen foster utvikler seg likt, så om det ikke skulle vises noe på skjermen enda vil det nok gjøre vondt verre.. :( Legen din virker jo grei da, slipper å mase for å bli hørt.

Jeg skal krysse fingrene for dere!! :hjerte:

Legen min er veldig grei, kjempefornøyd med henne!

Det er det jeg tenker litt på også, den nedturen det hadde vært om det ikke vises noe, pga at det kanskje er litt tidlig..

Kryss i vei Angel :klemmer:

Ok, jeg skal til tidlig UL Neste mandag, og da sa hun at de kan vi se hjertet, Jeg har vært på tidlig UL i forrige svangerskap også, så det er stor sannsynlighet. Jeg ringte jeg da, det er privat, men ja hvis du klarer å slappe av, så gjør du det. Hvis du velger å ringe å høre om de har en avbestilling, så ville jeg gjort det.

Jeg vet hvordan det er å gå å tenke , fundere, man blir sliten av det. Leger går etter boken og anbefaler aldri tidlig UL.

De vil jo helst ikke sjekke deg før du er 12 uker..

Men kos deg med serier:)

Se PM:)

Jeg kommer nok til å se det an litt, klarer jeg å slappe av, så venter jeg til jeg vet svaret på blodprøven på tirsdag :)

Takk for linken, redder uka mi :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte Mala! Det skal nok gå bra, dette her, må skjønne!!! :klemmer:

Veldig bra med forslag til masse serier, LETT at jeg hadde krøket meg opp i sofaen og sett sesong på sesong med f.eks The wire, 6 feet under, homeland, true blood, etc :skravle:

Skrevet

Takk :) vi krysser fingrene litt til! :Nikke:

Takk for tips, skal se om jeg får sjekket ut noen av de, har jo masse tid å slå ihjel jeg nå! :sjenert:

Skrevet

ÅÅh, det var nå ivertfall litt god nyhet!! Da er det forsatt håp!! Å jeg skal fortsette å krysse finger for deg!!

:klemmer:

Skrevet (endret)

Bra med gode nyheter da!

Her er en link til en side, som har serier, filmer og noe annet. Tror jeg. Vi ser Big Bang Theory innpå der jeg og sambo. Mens jeg er en ihuga Gilmore girls, Frustrerte fruer og Greys anatomy fan :rodmer:

Siden

Kos deg hjemme, du kan jo øve deg på å lage cupcakes? :fnise:

Endret av lizzie88
Skrevet

ÅÅh, det var nå ivertfall litt god nyhet!! Da er det forsatt håp!! Å jeg skal fortsette å krysse finger for deg!!

Skrevet

Bra med gode nyheter da!

Her er en link til en side, som har serier, filmer og noe annet. Tror jeg. Vi ser Big Bang Theory innpå der jeg og sambo. Mens jeg er en ihuga Gilmore girls, Frustrerte fruer og Greys anatomy fan :rodmer:

Siden

Kos deg hjemme, du kan jo øve deg på å lage cupcakes? :fnise:

Ja, gode nyheter liker vi!

Frustrerte fruer er gull verdt til å slå ihjel tid med i allefall, det er underholdning det :jepp:

Tror jeg venter med å lage cupcakes til jeg har vært på kurs sammen med deg jeg, skal jo bli superflink :lur::Nikke:

Skrevet

Ja, gode nyheter liker vi!

Frustrerte fruer er gull verdt til å slå ihjel tid med i allefall, det er underholdning det :jepp:

Tror jeg venter med å lage cupcakes til jeg har vært på kurs sammen med deg jeg, skal jo bli superflink :lur::Nikke:

Haha, bare si ifra når du vil komme, så er kjøkkenet klart her hos meg ;)

Snikikk på bakerier innpå her sålenge: Bakerier

Skrevet

Haha, bare si ifra når du vil komme, så er kjøkkenet klart her hos meg ;)

Snikikk på bakerier innpå her sålenge: Bakerier

Hehe, dårlig gjort å slenge med den linken altså :gjeiper:

Må få avtalt en "cupcakesdate" snart da :Nikke:

Skrevet

Hehe, dårlig gjort å slenge med den linken altså :gjeiper:

Må få avtalt en "cupcakesdate" snart da :Nikke:

Jeg er absolutt med en helg, bare bli friskmeldt du, så kan vi finne på masse rart! :klemmer:

Skrevet

Jeg er absolutt med en helg, bare bli friskmeldt du, så kan vi finne på masse rart! :klemmer:

Ja, det blir trivelg :)

Går virkelig ikke min vei dette, blod på papiret når jeg var på do i stad...

Vurderer sterkt å ringe å bestille UL i morgen, men vet ikke helt hvem jeg skal ringe... :sjenert:

Skrevet

Hei

Du googler jordmor privat ul ,noe i den duren!

Lykke til!

Skrevet

Hvordan går det med deg idag da? Funnet ut mer om ul?

Skrevet

Huff. Håper det ikke var noe. Jeg søkte bare privat ul stavanger. Så kom det opp ei trivelig dame. Hun sa at er det noe der skal du kunne se det, men kan vær du må ta innvendig ul, kom an på hvortdan livmoren låg :) jeg krysser fortsatt fingrene for deg <3

Skrevet

Har snakket litt med mamma i dag om UL eller ikke, i og med at det bare var blod på papiret den ene gangen jeg var på do i går kveld, så avventer jeg og ser :)

Håper at jeg slipper å se mere blod i dagene fremover, og at smertene fortsetter og holde seg unna, har bare litt stikkinger nederst i magen til tider nå.

Nå er det avslapping på høyt plan, te og lesing på timeplanen :biggrin:

Skrevet

Virker som du er ved godt mot, Mala! Det er bra! Og godt at det stikker litt hos deg, det er nok spiren som klorer seg goooodt fast! :jepp:

Ønsker deg en herlig og rolig dag :klemmer::kaffekopp:

Skrevet

Virker som du er ved godt mot, Mala! Det er bra! Og godt at det stikker litt hos deg, det er nok spiren som klorer seg goooodt fast! :jepp:

Ønsker deg en herlig og rolig dag :klemmer::kaffekopp:

Må bare gjøre det beste ut av det, selv jeg mest sannsynlig mister, må jeg prøve å se det positive i det! Vi kan i allefall bli gravide på egen hånd, er ikke alle som er så heldige heller..

Har et lite håp om at stikkingen er livmoren som vokser da, håper, håper :Nikke:

Håper du har en fin dag også, Nuttapia :klemmer:

Skrevet

Hei hei! :)

Hvordan står det til med deg?

Klem :klemmer:

Skrevet

Hei hei! :)

Hvordan står det til med deg?

Klem :klemmer:

Hei :)

Ikke så mye nytt på denne fronten gitt, men både smertene og blødningen har gitt seg, bare bittelitt brun utflod til tider.

Dagen i dag har også vært veldig rolig, er lesing og litt data det går i, altså avslapping på høyt plan og det er det som er viktigst nå :Nikke:

Klem til deg også :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...