cypress Skrevet 8. august 2013 #741 Del Skrevet 8. august 2013 Syns synd på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. august 2013 #742 Del Skrevet 9. august 2013 Nyt litt alenetid min skatt, å forholde seg til andre når en har vondt er ikke lett!! Tusen takk Diddles! Jeg endte med å være supertrøtt, så alenetiden ble mest det å gå og legge seg. Men det kan jo være en god ting det også! Formen er så som så i dag også , så jeg skal unne meg å slappe av litt ekstra før jeg reiser oppover til kjære og svigers etter jobb. Trenger å ta meg inn litt. I helga venter det markedsdager der de bor, i tillegg til bursdagsfeiring for svigerfar, så da er det greit med litt avslapping på fredagsettermiddagen først! Syns synd på deg!! Tusen takk for klemmen cypress! Det går greit altså, men innimellom er det godt å få ut litt gørr uten at de involverte partene ser/hører det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2013 #743 Del Skrevet 9. august 2013 Åh, avlyste sofaplaner er ca. det sureste i verden. Håper du fikk samlet krefter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. august 2013 #744 Del Skrevet 10. august 2013 KG er kjekt å ha sånn sett du får en klem av meg også Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. august 2013 #745 Del Skrevet 10. august 2013 Håper du koser deg med markedsdager og feiring, selv om sofaen hjemme kanskje fristet mer i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2013 #746 Del Skrevet 13. august 2013 Hei og til dere Pingting, TuttaV og Mazilla! Jeg lever, selv om det har vært stille etter forrige klagesang Jeg endte med å bli dårlig på fredag (hurra for hormoner og en mage som reagerer dårlig på mye smertestillende) så jeg måtte dra hjem fra jobb... Fikk sovet litt og tatt det litt med ro før jeg reiste oppover til feiring og markedsdager. Og det var stas, selv om jeg også hadde satt pris på en helg på sofaen Fredag kveld var vi ute og så på livet i "byen", møtte flere vi ikke hadde sett på årevis og fikk med oss det storslagne fyrverkeriet, der var det virkelig slått på stortromma i år!! Lørdag feiret jeg og kjære 14 år sammen (på svigerfars bursdag og svigerforeldrenes 39-års bryllupsdag, her liker vi å få samlet alt på en dato... ) og jeg fikk verdens fineste kosedrage, noen har kanskje sett den på Instagram? Kjære og svigerfar dro på fisketur på ettermiddagen/kvelden og jeg fikk melding av ei kusine som lurte på om jeg ville være med henne, samboeren og en annen kusine ut. Sjeldent anledningen byr seg, så da var det kusinetreff, veldig hyggelig. Søndag var det trening, fotball (det nærmer seg sesongstart i PL!! Det er virkelig noe jeg trodde jeg aldri skulle si ) og hjemreise i kø som var programmet. Gårsdagen forsvant i jobb og trening, og i dag er det tirsdag = hvile- og konedag! Teller timer og gleder meg allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. august 2013 #747 Del Skrevet 13. august 2013 Du har ikke ligget på latsiden selv om vi ikke hørte noe Kos deg med kosekveld og avslapning selv skal jeg på vakt og håper jeg får slapphet litt av selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2013 #748 Del Skrevet 13. august 2013 Hva heter du på instagram?? Jeg vil følge og se drage!! PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2013 #749 Del Skrevet 14. august 2013 Du har ikke ligget på latsiden selv om vi ikke hørte noe Kos deg med kosekveld og avslapning selv skal jeg på vakt og håper jeg får slapphet litt av selv Nei, det ble ikke akkurat mye latskap i helga... Kanskje fredag kveld denne uka er tidspunktet der det snur..?? I dag er det trening etter jobb, og i morgen er det middag hos fadderbarnet med foreldre, så fram til da går det ihvertfall fortsatt i ett. Men det var deilig med en litt roligere kveld i går altså! Fisk (!) til middag, litt , en halvtimes gåtur og opptak av Nashville som underholdning til kveldsmaten Håper du fikk slappet av litt på vakt! Hva heter du på instagram?? Jeg vil følge og se drage!! PM? Det ordnet seg! Tenker masse på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. august 2013 #750 Del Skrevet 14. august 2013 Det ble en rolig ettermiddagsvakt, men desverre ble natten fylt med pasienter Den ene tok over for den andre, så det var aldri hektisk, men jeg ble bare mer og mer sliten. Har nettopp våknet nå etter deilig sammenhengende søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2013 #751 Del Skrevet 14. august 2013 Høres deilig ut med sammenhengende søvn etter en sånn vakt! Her er trening overstått (var med kjære og trente sammen med en gammel kjenning) og kveldsmat inntatt. Boksen med oppskåret frukt som jeg skulle ha med på jobb i dag sto igjen i kjøleskapet, så den ble nydelig dessert Jeg har til min store overraskelse funnet ut at jeg liker Piel de Sapo-melon, blir nok mer av den framover! I morgen skal vi på middag til fadderbarnet og foreldrene. Gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. august 2013 #752 Del Skrevet 14. august 2013 Hvorfor var det en stor overraskelse? Koselig med middagsbesøkplaner midt i uka! Hvor gammelt har fadderbarnet blitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2013 #753 Del Skrevet 14. august 2013 Hvorfor var det en stor overraskelse? Koselig med middagsbesøkplaner midt i uka! Hvor gammelt har fadderbarnet blitt? Fordi jeg aldri har likt noen av de andre sukkermelonene (honning, cantaloupe, galia) Smakte denne froskeskinnsmelonen på et tapasfat på lørdag, og en ny favoritt var skapt Han fyller to år 31. august, så begynner å bli stor nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. august 2013 #754 Del Skrevet 15. august 2013 Bare innom og oppdaterer meg litt Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. august 2013 #755 Del Skrevet 16. august 2013 Bare innom og oppdaterer meg litt Ha en fin dag! Hei MaiL! Hyggelig å "se" deg innom midt i alt som skjer rundt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. august 2013 #756 Del Skrevet 16. august 2013 Middag hos fadderbarnet i går var en stor suksess, fantastisk god mat og enda bedre underholdning Riktignok var han ganske trøtt, så humøret varierte veldig fra til men det la ingen demper på stemningen Om under to uker er han to år, så da skal vi på bursdag. Det blir også bra! På vei til og fra jobb om dagen leser jeg reisebok om Nashville og Memphis, de første to byene på vår forestående tur. Snart ferdig med Nashville, og jeg får jo bare mer og mer reisefeber for hver side jeg leser! Jeg har kommet fram til at vi sannsynligvis bare må være der i et par måneder, det er jo så mye vi helst skulle hatt med oss! Er også spent på å begynne å lese om Memphis, for det er den byen jeg vet minst om av de tre som står på programmet. Kan jo fort dukke opp masse jeg ikke vet om at vi helst skulle fått med oss der også... Hurra for tur og å glede seg med forberedelsene! Nå er det fredag morgen, jobb og trening venter før det blir etterlengtet sofatid. Jeg er (litt som fadderbarnet) sliten om dagen, og motet og humøret varierer veldig med korte tidsintervaller. Håper det blir muligheter for litt avslapping innimellom i helga, det er sårt tiltrengt! (og ja, jeg vet at jeg selv setter programmet, og at det hoper seg veldig opp, men det er jo ikke akkurat så lett å unngå heller da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2013 #757 Del Skrevet 16. august 2013 Høres ut som min toåring det der... Har visst ikke fått med meg at dere skal på ny tur over dammen! Når drar dere og hvor lenge blir dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. august 2013 #758 Del Skrevet 16. august 2013 Det høres vel strengt tatt ut som de aller fleste toåringer tror jeg... Joda, ny tur over dammen, litt fortere enn kanskje antatt, men i og med vi hadde såpass igjen på reisebudsjettet da vi kom hjem fra Hawaii ble det rett på ny planlegging. Vi reiser om 32 dager (nedtellingsapp på telefonen ) det vil si 17 september, og kommer hjem 8 oktober. Turen går til Nashville, Memphis og Dallas med henholdsvis 6, 5 og 9 overnattinger. Det skulle være 6 i Dallas også, men *noen* (les: kjære) fant ut at det var amerikansk fotballkamp som vi måtte få med oss, og da var utvidelsen et faktum. Vi har leiebil fra vi kommer til vi drar, og skal kjøre mellom de utvalgte byene. Denne gangen skal vi ha med svigers, skal ta med svigermor til Memphis og Graceland, hun kommer til å være sånn Det er mange som har stilt seg tvilende til hvordan det skal gå å reise på tur med svigers, og jeg skjønner skepsisen, men akkurat disse to er det ikke så mye styr med (bortsett fra når jeg har overdose PMS ) og jeg ville aldri ha gjort det med mine egne :fniser: Har tusen reisefeber og tror det blir helt fantastisk, og gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. august 2013 #759 Del Skrevet 16. august 2013 Omtrent akkurat nå: trening venter, og så sofa, pizza og sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. august 2013 #760 Del Skrevet 16. august 2013 Det hørtes ut som en kjempespennende tur!! Heldige dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå