Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2013 #641 Del Skrevet 12. juni 2013 Forresten, det blir skummel undersøkelse på tirsdag kl 14.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 12. juni 2013 #642 Del Skrevet 12. juni 2013 Forresten, det blir skummel undersøkelse på tirsdag kl 14.... skummel undersøkelse eller spennendeskummel undersøkelse!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2013 #643 Del Skrevet 12. juni 2013 skummel undersøkelse eller spennendeskummel undersøkelse!!??? skummel undersøkelse...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 12. juni 2013 #644 Del Skrevet 12. juni 2013 skummel undersøkelse...! huff da... Skal tenke masse på deg og sende deg massemassemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. juni 2013 #645 Del Skrevet 12. juni 2013 du får nå til alt også Tullehøna Tirsdag altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. juni 2013 #646 Del Skrevet 13. juni 2013 OjOjOj.. Må følge med på tirsdagen ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. juni 2013 #647 Del Skrevet 13. juni 2013 jeg skal også følge med på tirsdag det kommer til å gå så bra dessuten så må jeg se hvordan dere gjør det nå, hvis du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. juni 2013 #648 Del Skrevet 13. juni 2013 du får nå til alt også Tullehøna Tirsdag altså? Jada, jeg klarte det helt store der... Tirsdag ja, fæle røntgenundersøkelsen.... *vilikke* Så det er ikke noe mer action på gang enn det, til tross for ivrig popcornspising fra de to under her... OjOjOj.. Må følge med på tirsdagen ser jeg jeg skal også følge med på tirsdag det kommer til å gå så bra dessuten så må jeg se hvordan dere gjør det nå, hvis du skjønner... Haha, jenter, det kommer til å bli mye popcorn på dere hvis dere skal begynne å spise bare for en røntgen! Men når det er sagt, popcorn er jo veldig godt da! Og Azalea, I get your point Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. juni 2013 #649 Del Skrevet 13. juni 2013 Jada, jeg klarte det helt store der... Tirsdag ja, fæle røntgenundersøkelsen.... *vilikke* Så det er ikke noe mer action på gang enn det, til tross for ivrig popcornspising fra de to under her... Haha, jenter, det kommer til å bli mye popcorn på dere hvis dere skal begynne å spise bare for en røntgen! Men når det er sagt, popcorn er jo veldig godt da! Og Azalea, I get your point viktig med popcorn til røntgen tror jeg slenger med en er tross alt snart fredag!! det er bra du skjønte det Neffie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. juni 2013 #650 Del Skrevet 13. juni 2013 Popcorn er veldig godt! Spesielt hvis det kan krydres med litt white cheddar (men ikke for mye av det da, hvis du må holde deg i ro med beinet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juni 2013 #651 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva er så skummelt med røntgen? Jeg er visst ikke helt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2013 #652 Del Skrevet 13. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2013 #653 Del Skrevet 14. juni 2013 viktig med popcorn til røntgen tror jeg slenger med en er tross alt snart fredag!! det er bra du skjønte det Neffie Og nå er det fredag på ordentlig! Popcorn er veldig godt! Spesielt hvis det kan krydres med litt white cheddar (men ikke for mye av det da, hvis du må holde deg i ro med beinet! ) Det er helt sant Androide. Har faktisk en boks med white cheddar til popcornbruk i skapet! Og forsetter om å ikke spise for mye fordi jeg må holde meg i ro med beinet har falt for lengst, nok en gang viser det seg at good intentions always pave the road to hell... Men nå var det jo strengt tatt de andre her inne som mumset popcorn, og de kan jo trene det av igjen også Hva er så skummelt med røntgen? Jeg er visst ikke helt med Nei, i utgangspunktet skulle det jo ikke være skummelt, jeg sender deg en PM jeg vennen! Henger ikke helt med deg jeg Mazzi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. juni 2013 #654 Del Skrevet 14. juni 2013 Fanken også... Som om ikke jeg har dyttet i meg unødvendig med snop den siste tiden fra før Ha en god helg Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juni 2013 #655 Del Skrevet 14. juni 2013 Bare generelt , synes det var så mye action her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2013 #656 Del Skrevet 14. juni 2013 Fanken også... Som om ikke jeg har dyttet i meg unødvendig med snop den siste tiden fra før Ha en god helg Neferet Da er vi i tilfelle to.... En god helg ønskes deg også! Bare generelt , synes det var så mye action her! Aha! Da er jeg med! Og nå er det fredag ettermiddag, jeg har fått skryt over det jeg har gjort i dag, og det er generelt enda mer grunn til å: :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. juni 2013 #657 Del Skrevet 17. juni 2013 Plutselig mandag og haltepinken har karret seg på jobb Kan bruke beinet litt mer nå, så til tross for krykker har jeg ihvertfall litt mer fart. Veldig fin helg, skulle ønske den varte enda litt lenger bare! Men nå er det blåmandag og møte fra ni til fire Lurer fælt på hvordan hjernen skal orke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. juni 2013 #658 Del Skrevet 17. juni 2013 Like gøy som alltid med blåmandager.. Lykke til med møtet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. juni 2013 #659 Del Skrevet 18. juni 2013 Like gøy som alltid med blåmandager.. Lykke til med møtet i dag Tusen takk MaiL! Det gikk faktisk overraskende bra, men det hjalp at jeg slapp unna rundt halv tre også da... Resten hadde jeg ikke noe å bidra på (litt usikker på om jeg bidro så konstruktivt ellers også ) så da fikk jeg gjøre litt andre ting. I dag blir jo dagen litt avkortet, i og med at Riksen venter klokka to. Med krykker, t-bane og trikk må jeg gå fra jobb ca kl ett. Jaja, om 7 timer er det ihvertfall over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. juni 2013 #660 Del Skrevet 18. juni 2013 Tusen veiarbeid med tilhørende komplikasjoner gjør at Neferet straks er på vei til Riksen uten sin kjære kone som støtte... Wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå