TuttaV Skrevet 2. januar 2013 #481 Del Skrevet 2. januar 2013 Så bra at første dag var vellykket. Håper jobben står til forventningene også videre Du får nyte hver dag frem til styret med sykehus og greier kommer. Det kommer, som du sier, tidsnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. januar 2013 #482 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår! Og så snill kone du har, høres ut som den perfekte gaven til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2013 #483 Del Skrevet 3. januar 2013 Så bra at første dag var vellykket. Håper jobben står til forventningene også videre Du får nyte hver dag frem til styret med sykehus og greier kommer. Det kommer, som du sier, tidsnok Foreløpig har jeg tid til å kjede meg litt, men sånn er det vel alltid i ny jobb som man ikke bare kan kaste seg ut i! Og så har jeg rukket å få angst av evalueringskriteriene og de standardiserte forventningene til en rolle, håper det blir litt mindre skremmende når jeg kommer i gang! Godt nyttår! Og så snill kone du har, høres ut som den perfekte gaven til deg! Godt nyttår! Jeg har veldig snill kone, hun vet når det er på tide å gi meg et spark bak, og det er bra. Og så vet hun at pole er en fantastisk ting for å øke motivasjonen igjen. Som du sier: den perfekte gave! ------------------------------------------------------------------------------- Hmm, fryser i dag (har gjort det i hele dag...) og er sår i halsen. Skal jeg liksom bli syk nå?? Det er ikke helt passende eller aktuelt synes jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2013 #484 Del Skrevet 4. januar 2013 Hva er egentlig greia med at sånne UPS-leveringsbiler alltid skal komme i arbeidstiden, og da helst til hjemmeadressen?? Etter at jeg begynte i ny jobb har jeg blitt snobb og har en iPhone 5 ute i leveringsbil akkurat nå, men den skal jo komme i dag på dagtid, og jeg er jo ikke hjemme.... Skjønner ikke at det ikke er mulig å definere tidsintervall selv, sånn som på posten for eksempel?? Jaja, jeg får vel tak i den til slutt, det er jo ikke akkurat sånn at jeg får tatt den i bruk før jeg har et nano-sim uansett Blir bare litt ivrig! Nå: ut på besøk til et prosjekt som min nye arbeidsgiver har. Damen jeg skal møte var med på et av intervjuene, og hadde sendt meg e-post første dagen med: "Endelig er du en av oss " Veldig hyggelig! Så får det bare være at jeg har fått skikkelig prestasjonsangst. Det blir nok bra bare jeg begynner i et prosjekt, og får noe konkret å fokusere på! PS! Halsen krangler fortsatt, så ull som innerste lag og masse c-vitaminer innabords. Håper å unngå det verste av forkjølelse akkurat nå ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. januar 2013 #485 Del Skrevet 4. januar 2013 Sikler på iPhone 5 jeg og.... Har ingen hemninger mot å la M få leke med min nåværende mobil Lykke til med første prosjekt! Jeg vet du kommer til å gjøre det kjempebra Og krysser fingrene for at det bare er litt rusk i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2013 #486 Del Skrevet 4. januar 2013 Sikler på iPhone 5 jeg og.... Har ingen hemninger mot å la M få leke med min nåværende mobil Lykke til med første prosjekt! Jeg vet du kommer til å gjøre det kjempebra Og krysser fingrene for at det bare er litt rusk i halsen... Hehe, lur tilnærming hvis M "tilfeldigvis" ødelegger telefonen din så du er nødt til å kjøpe en ny Tusen takk for lykkeønskninger, jeg var bare på besøk i dag, men det var veldig moro å se hvordan det jobbes sånn konkret. Da gleder jeg meg til jeg blir plassert et sted!! Fortsatt kranglete hals, litt vondt i brystet. Foreløpig later jeg som ingenting og ignorerer at jeg er i medienes mye omtalte risikogrupper for tida. Blir jeg syk nå er det uansett for sent med vaksine... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2013 #487 Del Skrevet 5. januar 2013 Håper all slags sykdom holder seg unna deg nå, særlig den mediene er så glad i! God helg og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2013 #488 Del Skrevet 8. januar 2013 Håper all slags sykdom holder seg unna deg nå, særlig den mediene er så glad i! God helg og god bedring! Tusen takk Mazzi! Jeg tror den sykdommen mediene fråtser i om dagen ikke har kommet til meg foreløpig, men halsen er bare verre, så i dag må jeg komme meg en tur til legen. Skikkelig bra start i ny jobb... Tenker det er greit å sjekke at det ikke er noen streptokokker eller noe sånt som har bosatt seg. Heldigvis er det halsen som er problemet, så har ikke måttet være borte fra jobb ennå. Håper å slippe det i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 10. januar 2013 #489 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei lenge siden jeg har vært her, men legger igjen en liten til deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. januar 2013 #490 Del Skrevet 10. januar 2013 Innom og titter... Håper halsvondter er i ferd med å gi seg og at du begynner å bli klar for helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2013 #491 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei lenge siden jeg har vært her, men legger igjen en liten til deg jeg! Koselig å se deg Azalea! Innom og titter... Håper halsvondter er i ferd med å gi seg og at du begynner å bli klar for helg Var ikke så mye spennende å titte på her inne denne gangen, KG har det blitt lite av for tida. Halsen er fortsatt kjip, men tror kanskje det går i riktig retning nå. Veldig lei etter halvannen uke med tvungen treningsfri og vond hals! Makan! Det ble bare diagnostisert som halsbetennelse/virus, negative streptokokkprøver, så jeg må jo bare være tålmodig... Ikke alltid like lett. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Nå er det endelig helg, den er etterlengtet! Kom tidlig på jobb i dag så jeg kan gå tidlig hjem og er straks på tur ut døra. Det blir deilig! Har vært mye venting de tre siste dagene denne uka, fra neste uke av skal jeg ut til mine gamle kollegaer og være hos dem ut februar. Litt rart, men samtidig veldig stas!! Ønsker dere som finner turen innom en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2013 #492 Del Skrevet 16. januar 2013 Innom og oppdaterer meg på hvordan det går i den nye jobben... Håper dere hadde en fin jul, og nyttårsfeiring og at det nye året bringer dere masse hell og lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2013 #493 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvordan er formen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #494 Del Skrevet 18. januar 2013 Innom og oppdaterer meg på hvordan det går i den nye jobben... Håper dere hadde en fin jul, og nyttårsfeiring og at det nye året bringer dere masse hell og lykke Hei MaiL, så hyggelig å se deg! Jeg er litt dårlig til å oppdatere her inne, men stort sett går det bra! Jeg har hatt litt tilvenningsblues tror jeg denne uka, til tross for at jeg er tilbake hos kjente kollegaer. Det er likevel noe annerledes å venne seg til ny rolle og nye betingelser. Men med litt tålmodighet, en veldig snill kone som hjelper meg å rydde i hodet og det å ta en dag om gangen tror jeg dette blir veldig bra! Hvordan er formen nå? Halsen har heldigvis blitt bra igjen, det tok en evighet, så hadde nesten gitt opp håpet. Det var jo veldig viktig å bli frisk igjen til i går, da hadde jeg første kurskveld på pole siden 2011 tror jeg! Har jo mistet litt piffen, uten at jeg skjønte hva som skjedde, og egentreninga forsvant også. Min kjære kone skjønte at jeg trengte et spark bak og kjøpte kurs til meg til jul, og nå tror jeg jammen at motivasjonen, treningsgleden og kjærligheten til stanga kommer til å blomstre igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #495 Del Skrevet 18. januar 2013 Glemte å over at det er fredag i dag! Og at jeg skal ut og spise etter jobben med en god venninne. Det har vi gledet oss til lenge, så det blir superstas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. januar 2013 #496 Del Skrevet 19. januar 2013 Riktig god helg, Neferet Ble det en hyggelig kveld med venninnen din i går? Og har du fått vært på første pole-kurs ennå? Jeg så at det var dukket opp et nytt firma i L.... det må da være ganske nytt? Husker jeg satt i barselpermisjon og søkte etter steder, men fantes ingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2013 #497 Del Skrevet 19. januar 2013 Riktig god helg, Neferet Ble det en hyggelig kveld med venninnen din i går? Og har du fått vært på første pole-kurs ennå? Jeg så at det var dukket opp et nytt firma i L.... det må da være ganske nytt? Husker jeg satt i barselpermisjon og søkte etter steder, men fantes ingen.... Tusen takk TuttaV! Veldig hyggelig kveld i går, god mat og enda bedre selskap, sånne kvelder er hellige! Deilig lørdag også, jeg nekter å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent eller gjort husarbeid Det har blitt desto flere Glee-episoder, lykke! Første kveld på polekurs var torsdag, jeg er støl overalt, også under føttene!! Relativt nytt ja, hun har hatt kurs på Frysja en stund, men startet opp i L i høst. Veldig bra førsteinntrykk, og det virker som de er i vekst, så kanskje tilbudet er enda bedre når dere kommer sørover igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. januar 2013 #498 Del Skrevet 20. januar 2013 Tusen takk TuttaV! Veldig hyggelig kveld i går, god mat og enda bedre selskap, sånne kvelder er hellige! Deilig lørdag også, jeg nekter å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent eller gjort husarbeid Det har blitt desto flere Glee-episoder, lykke! Første kveld på polekurs var torsdag, jeg er støl overalt, også under føttene!! Relativt nytt ja, hun har hatt kurs på Frysja en stund, men startet opp i L i høst. Veldig bra førsteinntrykk, og det virker som de er i vekst, så kanskje tilbudet er enda bedre når dere kommer sørover igjen? Så bra! Du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje greier å rote meg på et polekurs da Synes det var veldig gøy og utfordrende de to gangene jeg har vært på kurs i utdrikningslag! Ha en fortsatt flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2013 #499 Del Skrevet 22. januar 2013 Så bra! Du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje greier å rote meg på et polekurs da Synes det var veldig gøy og utfordrende de to gangene jeg har vært på kurs i utdrikningslag! Ha en fortsatt flott helg! Det håper jeg du gjør! Og så kan vi ha egentrening hos meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2013 #500 Del Skrevet 22. januar 2013 I går prøvde jeg meg på Kettlebell for første gang! Når jeg først skal komme i gang igjen får jeg vel gjøre det ordentlig tenkte jeg.... Det skal sies å være effektivt ihvertfall! Jeg slet med å bruke clutch når jeg kjørte hjem fordi beinet mitt rista så fælt Og begynner å kjenne snikende stølhet altså! Dette blir moro utover dagen og i morra!! Men må si meg fornøyd med timen, styrketrening som fenger meg trenger jeg virkelig å finne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå