Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

SIkkert like greit å drøye terminsnakket, for det kan bli et fryktelig langt "svangerskap" hvis du skal begynne å se dit allerede.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Nå leste jeg at hvis man tok utgangspunkt i ventetidene, så ville jeg komme til røntgen ved årsskiftet 2013/2014 :skratte: Greit å lese alle ordene i setningen tror jeg... :sjenert: Men det var litt mye å begynne å tenke seg til en eventuell termin altså, her er det viktig med et steg av gangen :overrasket:

kjekt å lese hele setningen ja! :ler: (hvis ikke hadde vel avisene hatt litt å skrive om :fnise:)

Jeg skal bli med på å ta et steg av gangen jeg :kose:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIkkert like greit å drøye terminsnakket, for det kan bli et fryktelig langt "svangerskap" hvis du skal begynne å se dit allerede.. ;)

Enig med deg Mazzi! :jepp: I tillegg er det jo greit å vite om alt ligger til rette for at det skal skje noe før vi begynner å tenke fullt så langt! :daane:

kjekt å lese hele setningen ja! :ler: (hvis ikke hadde vel avisene hatt litt å skrive om :fnise:)

Jeg skal bli med på å ta et steg av gangen jeg :kose:;)

Det er snilt av deg :ler: Du får nok tidsnok følge med likevel kanskje...? :sjenert:

--------------------------------------------------------------

Nok en helg er overstått, jula nærmer seg med stormskritt!! Og det gjør slutten på jobben også, dette går fortere enn jeg har oversikt over! :bond: Men, det kommer jo om jeg vil eller ikke, så får bare ta en dag av gangen! Helga var hektisk (what else is new...?), men veldig hyggelig. Fredag ettermiddag var det juleshopping med svigers (de kjøpte likegjerne tørketrommel til oss fordi jeg hadde snakket om hvor deilig det hadde vært, blir så rått å tørke klær hjemme hos oss... :daane: ) Lørdag hadde vi den årlige adventshyggen med venner og deres familier, komplett kaos, men veldig hyggelig likevel. Det var litt hektisk før alle skulle komme med tanke på at vi også måtte få montert en tørketrommel på formiddagen, men det meste ordner seg alltids! Så plutselig var vi 20 stk samlet (oss to inkludert), hvorav sju var barn i alderen 5 mnd - 7 år! :overrasket: Men det gikk overraskende bra altså, hadde faktisk regnet med at det skulle bli mer mayhem enn det ble. Det var godt å ligge litt på sofaen og se på håndballkamp lørdag kveld altså!! ;) Gårsdagen var litt roligere, men vi fikk klemt inn en treningsøkt, så ganske støl i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snilt av deg :ler: Du får nok tidsnok følge med likevel kanskje...? :sjenert:

Skjønte ikke helt siste spm jeg... :blush::sjenert: var det direkte på meg eller deg?

Så deilig å få tørketrommel av svigers! :tommelopp: vi fikk tørketrommel av våre foreldre til bryllupet, men har ikke noe sted å putte den ennå... Den skal dog "kreves inn" så fort vi er kommet i hus, og det skal bli deilig!, har helt glemt hvordan myke håndklær kjennes ut....

Godt å høre dere ikke fikk skrekken av så mange barn og voksne på en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt siste spm jeg... :blush::sjenert: var det direkte på meg eller deg?

Så deilig å få tørketrommel av svigers! :tommelopp: vi fikk tørketrommel av våre foreldre til bryllupet, men har ikke noe sted å putte den ennå... Den skal dog "kreves inn" så fort vi er kommet i hus, og det skal bli deilig!, har helt glemt hvordan myke håndklær kjennes ut....

Godt å høre dere ikke fikk skrekken av så mange barn og voksne på en gang! :)

Det var nok jeg som ordla meg litt klønete... :sjenert: Det jeg tenkte på var at selv om det er i tidligste laget å tenke på eventuelle terninger, så kan det jo hende det skjer fort når vi først kommer i gang med forsøk, og da blir det spennende å følge med også for dere her inne... Ble det noe klarere nå...?

Veldig deilig med tørketrommel, tok håndklær ut derfra i sta faktisk, supermyke! :hjerte: Kommer til å få mye nytte av den!!

Neida, vi fikk ikke skrekken, selv om jeg tror min kjære angret før folket var i hus. Men det er så sjelden vi får samlet en såpass stor gjeng, så alltid koselig når det først er i gang! Og så har jeg lært at det ikke er noen vits å styre for mye i forkant, i år ble det hjemmelagde brente mandler, kjøpepepperkaker, julebrus, gløgg og masse taxfreesjokolade :ler: Fungerte helt fint det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok jeg som ordla meg litt klønete... :sjenert: Det jeg tenkte på var at selv om det er i tidligste laget å tenke på eventuelle terninger, så kan det jo hende det skjer fort når vi først kommer i gang med forsøk, og da blir det spennende å følge med også for dere her inne... Ble det noe klarere nå...?

Veldig deilig med tørketrommel, tok håndklær ut derfra i sta faktisk, supermyke! :hjerte: Kommer til å få mye nytte av den!!

Neida, vi fikk ikke skrekken, selv om jeg tror min kjære angret før folket var i hus. Men det er så sjelden vi får samlet en såpass stor gjeng, så alltid koselig når det først er i gang! Og så har jeg lært at det ikke er noen vits å styre for mye i forkant, i år ble det hjemmelagde brente mandler, kjøpepepperkaker, julebrus, gløgg og masse taxfreesjokolade :ler: Fungerte helt fint det! :jepp:

Jeg skjønte hva du mente nå :jepp: det blir uansett spennende å følge prosessen deres!

Lurt å ikke la seg stresse opp ja. En sparer seg for mye hodepine der :)

Håper du har en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte hva du mente nå :jepp: det blir uansett spennende å følge prosessen deres!

Lurt å ikke la seg stresse opp ja. En sparer seg for mye hodepine der :)

Håper du har en fin tirsdag!

Tirsdagen var slett ikke verst! :) Litt styr på jobb, men sånn er det jo i perioder. Til tross for invalidiserende stølhet var jeg uansett og danset med Elen, det er jo en sjelden gang jeg får det til å passe nå for tida. Like stas som alltid! :rodmer: Og det kan jo gjøre enhver dag topp! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdagen var slett ikke verst! :) Litt styr på jobb, men sånn er det jo i perioder. Til tross for invalidiserende stølhet var jeg uansett og danset med Elen, det er jo en sjelden gang jeg får det til å passe nå for tida. Like stas som alltid! :rodmer: Og det kan jo gjøre enhver dag topp! :nigo:

:hjerte:

Jeg kjenner at jeg lysnet litt bare på tanken å danse med Elen! :jepp:

Jeg skal på Zumba fitness time i dag. Det er den timen som er nærmest "dansing" her i byen, men den er mye mindre dansete enn det jeg er vant til fra Zumba i Oslo, men, men....

Du må forresten unnskylde mitt termin/fremtidssnakk i dagboka mi. Jeg vet jeg sa jeg ikke skulle, men jeg kunne ikke dy meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Jeg kjenner at jeg lysnet litt bare på tanken å danse med Elen! :jepp:

Jeg skal på Zumba fitness time i dag. Det er den timen som er nærmest "dansing" her i byen, men den er mye mindre dansete enn det jeg er vant til fra Zumba i Oslo, men, men....

Du må forresten unnskylde mitt termin/fremtidssnakk i dagboka mi. Jeg vet jeg sa jeg ikke skulle, men jeg kunne ikke dy meg :sjenert:

Ja, Elen har en sånn virkning på oss som har danset med henne før...! :hjerte: Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke har prøvd zumba i noen form jeg, er litt redd for hele konseptet... :skratte:

Og det er lov å skremme meg med fremtidssnakk altså, så lenge du er mottakelig for mine angstfylte/spente/gira rablinger underveis i prosessen. Jeg regner med det kan bli en del av dem framover. Men i første omgang gruer jeg meg bare til HSG'en og er spent hver dag jeg ser i postkassa på om det har kommet noe brev sånn at jeg vet når jeg må til pers... Det er mange faktorer det hadde vært greit å slippe hvis vi bare hadde klart å lage en selv... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Elen har en sånn virkning på oss som har danset med henne før...! :hjerte: Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke har prøvd zumba i noen form jeg, er litt redd for hele konseptet... :skratte:

Og det er lov å skremme meg med fremtidssnakk altså, så lenge du er mottakelig for mine angstfylte/spente/gira rablinger underveis i prosessen. Jeg regner med det kan bli en del av dem framover. Men i første omgang gruer jeg meg bare til HSG'en og er spent hver dag jeg ser i postkassa på om det har kommet noe brev sånn at jeg vet når jeg må til pers... Det er mange faktorer det hadde vært greit å slippe hvis vi bare hadde klart å lage en selv... :sjenert::fnise:

Jeg tåler det :nigo::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene forsvinner i turbofart, plutselig har jeg bare tre dager igjen på min nåværende arbeidsplass etter denne dagen er omme! :daane: Det går fortere enn noen har godt av dette tror jeg! :bond: Det ser heldigvis ut til at jeg har fått samlet meg nok timer til å ha fri julaften, egentlig trodde jeg at jeg måtte jobbe, men nå blir nok fredag siste dagen før jul. Det blir skikkelig deilig etter de hektiske siste månedene! :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får noen fine siste dager på jobb! :klem: blir en ekstra spennende start på nyåret for deg i ny jobb da ;)

Det nye året blir så absolutt spennende på flere måter! :jepp: Jeg stressa jo veldig da jeg begynte prosessen med å skifte jobb, nettopp fordi en annen prosess også var satt i gang. Men til slutt fant jeg ut at det ikke kunne styre resten av beslutningene, det er jo ingen som vet hva som skjer og når noe skjer osv osv osv. Så da får vi bare ta det som det kommer. Damen jeg var på intervju med var ihvertfall veldig opptatt av å informere om rettigheter ved svangerskap og sånn, så det er vel tydelig at jeg er i rett aldersgruppe :rolleyes::ler:

Avslutningssamling for meg og ei til som slutter i desember på jobb i går, veldig hyggelig, og utrolig mange fine ord å ta med seg på veien. Nydelige blomster fikk jeg også, og et gavekort på kr. 600 på Kitchn! :nigo: Jeg elsker Kitch'n, kjære blir alltid oppgitt hvis jeg ramler innom der, kommer aldri tomhendt ut igjen :fnise: Men nå kan jeg slå meg løs! :jepp::shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner aldri noe på Kitch'n jeg.. :sjenert: Men tror kanskje det er fordi butikken vi har her i byen er knøttliten og overfylt, og han som jobber der er ufyselig og frekk.. ;)

Så koselig med avslutningssamling! Tydelig at de har satt pris på å ha deg der, med så mange fine ord med på veien! :)

:klemmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner aldri noe på Kitch'n jeg.. :sjenert: Men tror kanskje det er fordi butikken vi har her i byen er knøttliten og overfylt, og han som jobber der er ufyselig og frekk.. ;)

Så koselig med avslutningssamling! Tydelig at de har satt pris på å ha deg der, med så mange fine ord med på veien! :)

:klemmer:

Ja, det kan jo hende at det er derfor du ikke finner noe...? Eller det kan bare være at folk er forskjellige og at du og jeg som er uenige om hva som er stas :ler: Jeg regner ikke akkurat med jeg får tatt noen kikk akkurat nå, men kanskje på januarsalg?

Veldig hyggelig med avslutningssamling, og veldig rart å si hadet til gjengen nede hos leverandøren i går. Litt trist, nesten mer trist å si hadet til dem enn avdelingen jeg egentlig jobber i (sånn bortsett fra prosjektgruppa da selvfølgelig) :trist: Ikke for det, en av de høye herrer hos leverandøren ønsker at de henter meg inn igjen for en overgangsperiode da, så ikke godt å si hva som skjer i januar. Men jeg må jo enn så lenge bare forholde meg til ny arbeidsgiver og vente i spenning på hva de har sett for seg at jeg skal gjøre! Hjelpes for noen nerver jeg kommer til å ha.... :sjenert:

Lite å gjøre de siste to dagene, lurer veldig på hva je skal gjøre i morra. I dag har jeg ryddet i skap og skuffer, så da er det jo ikke så mye som gjenstår. Og så er det jo litt begrenset hvor mye jeg kan begynne på nå som jeg snart er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig siste dag på jobb før ferie for meg, så da sniker jeg meg innom her. :) Tror ikke jeg har gratulert deg med ny jobb? Hurra! :hoppe: Ser ut som 2013 blir et veldig spennende år for deg! :nigo: Men først håper jeg du får en finfin jul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Neferet

Godt nyttår alle sammen!! :nigo: Jeg har startet 2013 på samme måte som jeg avsluttet 2012, med voldsom forsømmelse av KG :sjenert: Men veldig koselig å finne hilsninger her inne når jeg somlet meg inn igjen, :klemmer: til dere TuttaV, Muffin! og Diddles! Håper dere har hatt en strålende jule- og nyttårsfeiring!

Her har både jul og nyttår vært bra, skiturer og familieselskap i jula, gjester hjemme med meg som kokk på nyttårsaften, og økende nerver for dagens oppstart i ny jobb. Nå er det overstått, fortsatt litt skummelt, men inntrykket er like godt som da jeg var på intervjuer, så dette blir bra! :jepp: når jeg kommer over sjokket må jeg riste meg løs fra sofaen og i gang med trening, fikk pole-kurs av kona til jul, begynner neste torsdag. Det er forhåpentligvis det som skal til for å vekke pole-motivasjonen igjen, gleder meg til det! Det er jo det beste i verden å mestre ting på stanga! Og kanskje forsvinner jule-trivselskiloene jeg har dratt på meg også :ler:

Når det gjelder det andre prosjektet som kanskje skal realiseres i 2013 er det ikke noe nytt. Venter på innkalling til HSG, men er vel egentlig litt lettet over at det ikke har kommet enda, gruer meg skikkelig til den..! Det kommer vel tidsnok! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...