Gjest Neferet Skrevet 3. september 2012 #361 Del Skrevet 3. september 2012 Høres ut som en drømmeopplevelse Og jeg er heeeelt sikker på at hun faktisk mente det hun sa til deg - Ta til deg skryten du, for det er vel fortjent Ha en super mandag Det var det virkelig! Håper på flere sånne med tid og stunder!! Tusen takk, ha en flott mandag du også! Regner med du koser deg med bursdagsjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2012 #362 Del Skrevet 4. september 2012 Har Se og Hør fremdeles en spalte som heter "jeg møtte en kjendis" ? Iallefall bra at det hele ble en slik gledens stund!! Ta komplimentene til hjertet, hun hadde ikke sagt det hvis hun ikke hadde ment det Skal krysse fingrene for at du får en intervjuavtale til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2012 #363 Del Skrevet 5. september 2012 Har Se og Hør fremdeles en spalte som heter "jeg møtte en kjendis" ? Iallefall bra at det hele ble en slik gledens stund!! Ta komplimentene til hjertet, hun hadde ikke sagt det hvis hun ikke hadde ment det Skal krysse fingrene for at du får en intervjuavtale til!! Hehe, det spørs om det er en relativt begrenset krets av personer som ville visst hvem denne kjendisen egentlig var... Men det er nok at jeg visste det, og at det er foreviget! Intervjuavtalen er nok utenfor rekkevidde denne gangen, tidlig i uka er definitivt passert, nå er jo snart midten passert også! Det er helt greit det altså, det hadde vært greit med en sånn erfaring, men det er litt deilig å slippe å bruke krefter på det også, når jeg kjente såpass på at det var en jobb som oversteg mine evner litt mer enn litt Så nå skal jeg heller samle erfaring og kompetanse, så skal jeg være helt rå neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. september 2012 #364 Del Skrevet 6. september 2012 Driver du med Pole Dance altså? Hvor i Oslo da? Jeg har nettopp startet og kroppen verker, er gul og blå, sår og øm. Og jeg ELSKER det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2012 #365 Del Skrevet 6. september 2012 Driver du med Pole Dance altså? Hvor i Oslo da? Jeg har nettopp startet og kroppen verker, er gul og blå, sår og øm. Og jeg ELSKER det!! Hei Pyntestøv og velkommen til meg! Ja, jeg driver med pole dance Først og fremst hjemme, har treningsrom med stang, det er superstas! Har gått kurs på Sometimes tidligere, men litt vanskelig å kombinere med å flytte utenfor byen. Så jeg har trent mest hjemme, vært med på litt workshops og skal kikke litt på LisX pole utover høsten. Hvor trener du? Kjenner godt igjen både verking, ømhet, blåmerker, brannsår og det å elske det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 7. september 2012 #366 Del Skrevet 7. september 2012 Hei snuppa hvordan er det med deg? En stund siden jeg har vært her, men sniker meg nå innom idag å legger igjen en fredags å ønsker deg en god helg! Har du/dere noen spennende planer for helgen da? jo, å så må jeg bare gjøre en ting: 9 dager til Hawaii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. september 2012 #367 Del Skrevet 7. september 2012 Hei Pyntestøv og velkommen til meg! Ja, jeg driver med pole dance Først og fremst hjemme, har treningsrom med stang, det er superstas! Har gått kurs på Sometimes tidligere, men litt vanskelig å kombinere med å flytte utenfor byen. Så jeg har trent mest hjemme, vært med på litt workshops og skal kikke litt på LisX pole utover høsten. Hvor trener du? Kjenner godt igjen både verking, ømhet, blåmerker, brannsår og det å elske det... Jeg trener på LisX, fordi jeg bor i nærheten. Kjempebra kurs så langt, og veldig morsomt. Jeg begynte for noen uker siden så er helt i startfasen, men har lært meg å klatre da. Sliter litt (åkei veldig) med å spinne rundt i kun en arm. Er nok for svak i armene enda. Den stanga du har, er den skrudd fast i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2012 #368 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hei snuppa hvordan er det med deg? En stund siden jeg har vært her, men sniker meg nå innom idag å legger igjen en fredags å ønsker deg en god helg! Har du/dere noen spennende planer for helgen da? jo, å så må jeg bare gjøre en ting: 9 dager til Hawaii Hei Azalea! Det er bra med meg, veldig glad for at det er fredag ettermiddag og at det snart er tid for å ta helg! Det er hektiske uker (what else is new), så blir godt med helg nå. Og som du sier, det er bare ni dager igjen til avreise! Jeg og kjære må sette oss ned og skrive ned en liste over ting vi må huske å gjøre før vi reiser, for neste uke kommer også til å gå fort i planer og jobb, så det er greit å få litt oversikt nå! I helga reiser vi til svigers, vi har noen venneavtaler både lørdag og søndag, det har det med å hope seg opp litt. Så blir det nok litt trening, og forhåpentligvis mer enn litt avslapping Håper du får en fin helg! Jeg trener på LisX, fordi jeg bor i nærheten. Kjempebra kurs så langt, og veldig morsomt. Jeg begynte for noen uker siden så er helt i startfasen, men har lært meg å klatre da. Sliter litt (åkei veldig) med å spinne rundt i kun en arm. Er nok for svak i armene enda. Den stanga du har, er den skrudd fast i taket? Det kommer, jeg lover! Jeg gjør ting nå som jeg var overbevist om at var fysisk og praktisk umulig, ekstra stas da!! Stanga mi sitter fast med vakum, jeg har X-pole Xpert Den er ikke skrudd fast noe sted. Vurderer du å kjøpe stang? Endret 7. september 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. september 2012 #369 Del Skrevet 7. september 2012 Det kommer, jeg lover! Jeg gjør ting nå som jeg var overbevist om at var fysisk og praktisk umulig, ekstra stas da!! Stanga mi sitter fast med vakum, jeg har X-pole Xpert Den er ikke skrudd fast noe sted. Vurderer du å kjøpe stang? Ja, jeg klarer mye når jeg kan bruke to hender, men én arm? Nesten umulig, haha. Vurderer sterkt å investere i en stang ja, men må rydde stua hver gang jeg skal ta noen spinns, så dessverre sliter jeg med en litt liten leilighet (sånn erre å bo i Oslo). Kan kanskje med nød gå i gangen, men da må jeg være litt forsiktig. (Åkei, det jeg egentlig driver med nå er å finne gode grunner til faktisk å kjøpe stang, jeg har jo plass om jeg legger godviljen til, hehe). Hvor lenge har du drevet med Pole Dance? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. september 2012 #370 Del Skrevet 10. september 2012 Ja, jeg klarer mye når jeg kan bruke to hender, men én arm? Nesten umulig, haha. Vurderer sterkt å investere i en stang ja, men må rydde stua hver gang jeg skal ta noen spinns, så dessverre sliter jeg med en litt liten leilighet (sånn erre å bo i Oslo). Kan kanskje med nød gå i gangen, men da må jeg være litt forsiktig. (Åkei, det jeg egentlig driver med nå er å finne gode grunner til faktisk å kjøpe stang, jeg har jo plass om jeg legger godviljen til, hehe). Hvor lenge har du drevet med Pole Dance? Jeg har ihvertfall hatt god nytte og mye glede av å ha egen stang, men hadde ikke hatt mulighet til å ha en i leiligheta vi hadde før vi flytta fra byen. Så mange gode grunner til å flytte litt lenger ut i distriktet Det er faktisk tre år siden jeg tok i en stang første gang, med en prøvetime hos Sometimes. Hekta med en gang, og gikk første kurs høsten for tre år siden. Det var et sånt seksukerskurs, men med bakgrunn i at det koster mye ble det ikke kontinuitet i kursene. Så jeg har vel trent av og på i tre år, men mer etter at jeg fikk egen stang. Kanskje to år til sammen hvis vi tar vekk alle periodene uten trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. september 2012 #371 Del Skrevet 10. september 2012 Enda en helg (og den siste før reisen) er overstått, mandag morgen har meldt sin ankomst og her sitter jeg på jobb og vegrer meg for å sette i gang uka. Jeg tror jeg kommer til å ha mye "utfasing til ferie"-modus denne uka, ikke bare er det på tide med ferie etter en lang sommer på jobb, men det er jo ikke akkurat den helt vanlige ferien heller... Jeg og kjære fikk kollektive sommerfugler i magen da vi var på vei hjem fra svigers i går kveld og kjørte forbi Gardermoen. Neste gang vi ser stjerna er det fordi vi skal på tur!! Jeg ble litt skremt fredag på vei hjem fra jobb, plutselig fikk jeg skikkelig vondt i halsen igjen! Og det ville ikke gi seg heller, så det ble ingen trening på meg denne helga. Prøve å ta det med ro og gjøre alt som står i min makt for å ikke bli syk igjen til turen. Det ville vært helt krise! Fortsatt vondt lørdag morgen, men ble bedre utover dagen. Så håper det var et skremmeskudd og at det ordner seg nå. Lørdag hentet vi ut medisiner som vi skal ha med på tur, de siste praktiske forberedelsene begynner å komme i orden. Så møtte vi tre venninner vi gikk på videregående sammen med og hadde en hyggelig ettermiddag på cafe med dem. Veldig lenge siden vi har sett alle tre, så det var kjempekoselig. Resten av lørdagen ble brukt til avslapping for min del, kjære gjennomførte en treningsøkt. I går hadde vi en avtale med et vennepar av oss (de med tre jenter fra 1-5år), og den førte til at vi begynte å tvile på hele barneprosjektet. Det er vanskelig å si hva det er med akkurat den familien, men i fellesskap fører de ihvertfall til at all energi blir tappet fra både meg og kjære, det er superslitsomt! Så når vi kom oss hjem igjen var det bare å hvile litt! Vi har prøvd å finne ut hva det er som gjør det, og det er ikke godt å si. Jentene er jo kjempesøte, og gjør ikke noe galt eller noe sånt, men det er bare en følelse av konstant mayhem hver gang vi ser hele familien samlet, det må jo være noe med dynamikken alle fem imellom?? Ihvertfall fører det alltid til at vi får lyst til å sette hele familietanken på vent i ubestemt tid... Jeg håper noen av dere andre også har noen sånne opplevelser/folk i sin umiddelbare nærhet og kan berolige meg med at det ikke alltid er sånn... Og sånn selv om tickeren også sier det, så må jeg bare få presisere at om nøyaktig en uke befinner jeg meg i LA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2012 #372 Del Skrevet 10. september 2012 Skjønner hva du mener med den familien! Vi hadde besøk av ei venninne av oss og ungene i går. Mannen hennes ble igjen hjemme for å få gjort unna litt arbeid, for det er håpløst med de tre rakkerungene deres hjemme. De er i alderen 2-6 år, og her var jeg en stund rimelig sikker på at de kom til å rive ned hele huset! De ble (heldigvis) ikke lenge.. *ignorerer tickeren* Neida, unner dere denne ferien! Den har sannelig vært planlagt lenge, og nå er den rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. september 2012 #373 Del Skrevet 10. september 2012 Godt å høre at det er flere som har det sånn Mazzi! Selv om det også er slitsomt Så du mener at det ikke bør kansellere planene våre da med andre ord? Hurra for ferie rett rundt hjørnet! Langtidsvarselet for LA er ikke så verst heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2012 #374 Del Skrevet 10. september 2012 På ingen måte! Dessuten er egne barn ikke på langt nær så irriterende som andres! Vi forbløffes stadig av hvor utrolig kul S er, hvor mye fullstendig random hun gjør og etterhvert sier, og fascineres av å få følge utviklingen til et lite menneske så tett. Det er selvfølgelig slitsomt, men det er sannelig utrolig mye bedre og morsommere og mer fantastisk enn jeg noen gang hadde klart å forestille meg også! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. september 2012 #375 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har ihvertfall hatt god nytte og mye glede av å ha egen stang, men hadde ikke hatt mulighet til å ha en i leiligheta vi hadde før vi flytta fra byen. Så mange gode grunner til å flytte litt lenger ut i distriktet Det er faktisk tre år siden jeg tok i en stang første gang, med en prøvetime hos Sometimes. Hekta med en gang, og gikk første kurs høsten for tre år siden. Det var et sånt seksukerskurs, men med bakgrunn i at det koster mye ble det ikke kontinuitet i kursene. Så jeg har vel trent av og på i tre år, men mer etter at jeg fikk egen stang. Kanskje to år til sammen hvis vi tar vekk alle periodene uten trening! Ja, vi flytter ikke før om 4-5 år igjen, har nettopp kjøpt den leiligheta vi har nå. Dessverre. Synd det ikke er åpne polestudioer i nærheten av meg hvor en bare kan dra å øve. Håper etterspørselen blir såpass stort at dette kan bli et reelt tilbud Jeg har holdt på nå i tja, 3 uker, haha :D Gleder meg til onsdag, da er det poledance igjen. Skal du på workshopen da, som LisX har nå i september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2012 #376 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, vi flytter ikke før om 4-5 år igjen, har nettopp kjøpt den leiligheta vi har nå. Dessverre. Synd det ikke er åpne polestudioer i nærheten av meg hvor en bare kan dra å øve. Håper etterspørselen blir såpass stort at dette kan bli et reelt tilbud Jeg har holdt på nå i tja, 3 uker, haha :D Gleder meg til onsdag, da er det poledance igjen. Skal du på workshopen da, som LisX har nå i september? Det vokser jo voldsomt i interesse og utbredelse, så det kan nok bli større tilbud etterhvert også! Jeg får ikke vært med på workshop nå i september, reiser til LA på søndag og videre til Hawaii onsdag neste uke! Men var på workshop med Jenyne Butterfly som akkurat ble arrangert, kjempestas det også! Skal du på workshop med Valeria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2012 #377 Del Skrevet 11. september 2012 På ingen måte! Dessuten er egne barn ikke på langt nær så irriterende som andres! Vi forbløffes stadig av hvor utrolig kul S er, hvor mye fullstendig random hun gjør og etterhvert sier, og fascineres av å få følge utviklingen til et lite menneske så tett. Det er selvfølgelig slitsomt, men det er sannelig utrolig mye bedre og morsommere og mer fantastisk enn jeg noen gang hadde klart å forestille meg også! Go for it! Ok, jeg tror deg (under tvil ) Vi har ikke meldt oss av igjen altså, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2012 #378 Del Skrevet 11. september 2012 Har akkurat vekslet noen lommepengedollar og reisefeberen herjer vilt! Lurer på hvordan jeg skal bli om fire dager til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. september 2012 #379 Del Skrevet 12. september 2012 Det vokser jo voldsomt i interesse og utbredelse, så det kan nok bli større tilbud etterhvert også! Jeg får ikke vært med på workshop nå i september, reiser til LA på søndag og videre til Hawaii onsdag neste uke! Men var på workshop med Jenyne Butterfly som akkurat ble arrangert, kjempestas det også! Skal du på workshop med Valeria? Jeg vurderer å ta den "I love pole" (nybegynnere). Skal høre om flere på kurset skal i dag (poledance i kveld). Tror det er kjempegøy, men spørs hvor mye jeg faktisk får ut av det som nybegynner, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. september 2012 #380 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg vurderer å ta den "I love pole" (nybegynnere). Skal høre om flere på kurset skal i dag (poledance i kveld). Tror det er kjempegøy, men spørs hvor mye jeg faktisk får ut av det som nybegynner, sånn egentlig. Erfaringsmessig pleier disse superinstruktørene å være veldig flinke til å tilrettelegge nivå etter den enkelte deltakeren. Så jeg vil tro du uansett vil få mye ut av det, både nye ting å trene på her og nå, og ikke minst noe å strekke deg etter framover! Går du kurs på Frysja eller i Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå