Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

I går må jeg innrømme at jeg telte dager til neste helg (10 dager nå)! :sjenert: Vi har ferie kommende uke og siste helga i ferien blir det hjemme-alene-tid! :bolledeig: Høres litt slemt ut kjenner jeg nå, men både slitentrollet og hormontrollet kom på besøk samtidig i går (svigers var innom igjen og hjalp til med huset, helt uoppfordret, og det er selvfølgelig både kjempesnilt og arbeidsbesparende for oss) så jeg tror jeg var en skikkelig :kosteskaft: i går kveld... Så da tenkte jeg at litt alentid med :veslejenta: vil bety at jeg igjen blir sånn her: :hoppendeglad: Stakkars kjære, godt hun kjenner meg og vet hva som er greia når jeg blir helt umulig. Vi skal nemlig ta med svigermor på harrytur fredag etter jobb, og jeg begynte å synes at det hørtes uoverkommelig ut også (til tross for at det var mitt forslag... :sjenert: ) i og med at jeg var så sliten i går at jeg bare ville grave meg ned og ikke komme opp igjen. Jeg tror det kommer til å gå helt fint altså, greit at perspektivet kommer innom iblant også! Men jeg må si at jeg gleder meg litt til alenetid, husker ikke lenger når jeg var hjemme en helg alene, så det blir digg! :nigo:

...når jeg blir sånn sliten og vanskelig (vanskelig for meg selv that is) så bekymrer jeg meg veldig for hvordan det skulle blitt hvis vi fikk en liten en i hus... Hvordan kommer jeg liksom til å klare å takle det oppi det hele når jeg innimellom har nok med meg selv...? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt når det kommer til alene tid, er det EN ting jeg priser hellig så er det akkurat det :jepp: Gled deg med god samvittighet og kos deg når du har tid for deg selv :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg med alenetid når det kommer den tid at dere får en liten en i hus også :klemmer: Dere er jo to om saken vettu, og med 2 sett besteforeldre som heeelt sikkert vil låne småen ganske ofte, så vips der har du alenetida di ;) Hvis du trenger den da - jeg kjenner jeg trenger mindre alenetid etter vi fikk Liten, jeg nyter å være med henne :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det ordner seg med alenetid når det kommer den tid at dere får en liten en i hus også :klemmer: Dere er jo to om saken vettu, og med 2 sett besteforeldre som heeelt sikkert vil låne småen ganske ofte, så vips der har du alenetida di ;) Hvis du trenger den da - jeg kjenner jeg trenger mindre alenetid etter vi fikk Liten, jeg nyter å være med henne :rodmer:

:klemmer:

Det er godt med noen sånne innspill innimellom, takk kjære Diddles! :hug: Jeg håper man får et annet forhold til sliten også, at det er noe annet som går foran liksom... :sjenert: Jeg tror jo egentlig det ville gå helt fint, men var jo som tidligere beskrevet ikke fullt så rasjonell i går kveld/dag tidlig :rolleyes:

:klemmer: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

S-T-Ø-L!! :daane: Og verre skal det bli, treningsøkta ble nemlig gjennomført i går etter jobb. I morgen skal derfor være verste dagen, men kjenner det godt allerede!! Benyttet anledningen til å trene på kjæres jobb i går, og det ble litt av en økt. Utrolig lenge siden jeg har trent styrke "på ordentlig" så skal si det merkes! Først pisket jeg meg selv en halvtime på intervall på ellipsemaskin (kneet vil ikke løpe for tida) før styrkeøvelsene begynte. Var veldig godt å komme hjem og spise suppe og ny(halv-)stekte rundstykker etterpå ja!! :jepp:

Sliter litt med magen for tida, skjønner ikke hva det er med den, så kvelden ble litt oppstykket. Mistenker vel egentlig at jeg er sliten mest av alt. Det nærmer seg ferie, og kroppen vet kanskje det? Jeg har jo fått min mammas sensitive mage, så inntil videre skylder jeg bare på det. Bare denne dagen og en til nå, så blir det en ukes pusterom! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Å være støl må være noe av det verste jeg vet..Nå er jeg heldigvis dreven med styrketreningen igjen så nå merker jeg ingenting etter en økt.

Flink du er som tok en skikkelig styrkeøkt :duskedame:

Magen er nok spent på ferien :jepp: for om to små dager er det ferie :sol:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg liker å være støl jeg, men det er forskjell på "å-gud-jeg-har-ikke-trent-på-lenge" og "au-de-nye-øvelsene-kjennes-ja", til å bare kjenne litt at man har trent. Du har min medfølelse, sist jeg var så støl som de to førstnevnte klarte jeg ikke å vaske håret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Å være støl må være noe av det verste jeg vet..Nå er jeg heldigvis dreven med styrketreningen igjen så nå merker jeg ingenting etter en økt.

Flink du er som tok en skikkelig styrkeøkt :duskedame:

Magen er nok spent på ferien :jepp: for om to små dager er det ferie :sol:

Det er greit å være støl så lenge man ikke er invalid.... Og med benkpress vil jeg nok bli litt invalid i løpet av ettermiddagen. Men var veldig fornøyd jeg også når økta var gjennomført! :jepp: Så flink du er som trener styrke jevnlig! Da blir det ikke noe pes å komme igang igjen sånn som jeg har det... ;)

Magen er helt klart klar for ferie! Den har heldigvis oppført seg litt bedre i dag enn i går, det er deilig!

Jeg liker å være støl jeg, men det er forskjell på "å-gud-jeg-har-ikke-trent-på-lenge" og "au-de-nye-øvelsene-kjennes-ja", til å bare kjenne litt at man har trent. Du har min medfølelse, sist jeg var så støl som de to førstnevnte klarte jeg ikke å vaske håret :fnise:

:ler: Det er godt å høre at det er flere enn meg som kan finne på å bli så støl! Men det viser ihvertfall at det er muskler i bruk, jeg prøver å trøste meg med det... :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen små timer igjen nå så er det ferie :sol:

Stikker nok innom igjen før vi reiser sydover, men vil uansett ønske deg en super ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk MaiL, og det samme til deg! :klemmer:

------------------------------------------------------

Nå går jeg snart fra jobb, skal slutte litt tidlig i dag, og så blir det harrytur med svigermor. Var negativ før i uka vet jeg, men lysere til sinns i dag. Kanskje min kjære hadde rett i at jeg var litt hormonell....? :sjenert::skratte:

Uansett blir det ca 1000 deilig med en ferieuke nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Har kjøpt medlemskap hos Elixia :daane: forlater Studentidretten etter 12år!! (eller: det blir vel noen drop-in timer for å danse med Elen, klarer ikke å gi helt slipp på henne... :sjenert: Men trenger noe mer og noe nytt for å finne igjen boost'en, så da skal jeg gi det et forsøk! :jepp:

Nå er det visst på tide å finne senga etter den beste jentekvelden på evigheter! (minus Norges tap da...)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du snart kan fortelle meg hva slags hjernevasking de driver med på Elixia. Har ei venninne som høres helt nyfrelst ut når hun snakker om det. Nesten litt skummelt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg forlater (nesten) studentidretten etter 2 år, savner det allerede, kan ikke fatte at du drar fra oss!! Siden jeg skal pendle til Oslo i høst, får jeg heldigvis tid til litt trening på min kjære studentidrett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...