Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skriver hveeeer gang du er her at "Neste gang", men det skjer faen meg aldri noe. Maken til tafatt dame, kanskje ikke rart du ikke ser mye til ham - jeg hadde ikke giddet å prøve å flørte med en som deg som bare lar alt koke bort i månedsvis. Ta deg sammen eller dropp det!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skriver hveeeer gang du er her at "Neste gang", men det skjer faen meg aldri noe. Maken til tafatt dame, kanskje ikke rart du ikke ser mye til ham - jeg hadde ikke giddet å prøve å flørte med en som deg som bare lar alt koke bort i månedsvis. Ta deg sammen eller dropp det!

Jeg har jo ikke sett han på en stund nå! Han skulle komme tilbake sist, men da forsov han seg jo.. så han sendte meg melding på FB. Jeg ville ikke ta det der, men face to face.

Det er jo ikke deg jeg prøver å date, så det er helt greit at du ikke vil flørte med meg. Du får slutte å lese tråden "min" da, så slipper du å bli så sint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden, så utrolig søtt :rodmer:

Du må faktisk tørre. Be han på kaffe. Hva har du å tape?

Den som intet våger, intet vinner ;)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så tafatte enkelte er! :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så tafatte enkelte er! :fnise:

Jaja.. du koser deg som anonym nå, da kan du jo slenge med leppa så mye du kan/vil.

Skrevet

jeg forventer at du sender meg en type mld eller får tak i meg når du spør han ut og gir meg updates!! Jeg må ha updates! thats a must!

håper du spør snart! For jeg mener det! Jeg kommer til å finne deg anaonym, og tvinge deg til å gjøre det foran meg! ( må bare skaffe en SUPER GEEK som kan trace din IP adresse ) :P yeah! for en trussel <3 :)

you go girl!

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke har sett han på en stund nå.. så har jeg sendt han en melding på FB. Har bare skrevet noe så enkelt som "Hei, er du på skolen". Tenker hvis han skriver at det er han, så kan jeg spørre om han vil ta en kaffe. Hvis han skriver nei, så kan jeg si at jeg ville høre om han hadde lyst til å ta en kaffe, og at det var synd at han ikke var her.

Nå har jeg jo sendt meldig, hva synes dere?

Jeg har rare/ekle sommerfugler i magen, jeg finner jo fort ut om han er interessert nå. Gjør jeg ikke?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Siden jeg ikke har sett han på en stund nå.. så har jeg sendt han en melding på FB. Har bare skrevet noe så enkelt som "Hei, er du på skolen". Tenker hvis han skriver at det er han, så kan jeg spørre om han vil ta en kaffe. Hvis han skriver nei, så kan jeg si at jeg ville høre om han hadde lyst til å ta en kaffe, og at det var synd at han ikke var her.

Nå har jeg jo sendt meldig, hva synes dere?

Jeg har rare/ekle sommerfugler i magen, jeg finner jo fort ut om han er interessert nå. Gjør jeg ikke?

Han er helt sikkert interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...