Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir frustrert av denne tråden. Spør ham på date already!!!

X2!!!!!!!!!!

Jeg har sjekket denne tråden 1000 ganger og " snart er svaret"..

Enten så dumper du hele greia <3 eller så mannre du deg opp og spør ham!!! COMEONE TS!! Ikke skuff hele KG nå! Jeg forventer at du har spurt han snart asså! Dette har pågått alt for lenge.... Hver dag som går er 1 dag for mye!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha BaltA!

Jeg så en søt fyr på postkontoret i dag. Kanskje jeg skal begynne å bestille masse drit jeg egentlig ikke trenger bare for å ha en unnskyldning til å dra dit ofte? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, synes dere lesere er mega søte :)

Jeg har ikke sett han denne uken, spurte ikke på FB. Skal spørre han om kaffe neste gang jeg ser han. Jeg er egentlig litt lei selv, det var moro å være fjollete og betatt på begynnelsen, men nå så synes jeg det hele har blitt frustrerende. Han pleier å være på skolen på torsdager så om jeg ser han idag så skal jeg spørre.

AnonymBruker
Skrevet

X2!!!!!!!!!!

Jeg har sjekket denne tråden 1000 ganger og " snart er svaret"..

Enten så dumper du hele greia <3 eller så mannre du deg opp og spør ham!!! COMEONE TS!! Ikke skuff hele KG nå! Jeg forventer at du har spurt han snart asså! Dette har pågått alt for lenge.... Hver dag som går er 1 dag for mye!

Hehe, du er søt du, BaltA. Liker du noen selv? Jeg er selv fan av slike tråder som dette, liker å lese om solskinnshistorier. For da får jeg et håp om at alt er mulig.. men har aldri turt. Men om jeg ser han idag så skal jeg spørre.

AnonymBruker
Skrevet

Haha BaltA!

Jeg så en søt fyr på postkontoret i dag. Kanskje jeg skal begynne å bestille masse drit jeg egentlig ikke trenger bare for å ha en unnskyldning til å dra dit ofte? :fnise:

Hehe.. hvis du har penger til det.. why not? ;) Neida.. :fnise:

Når jeg er forelsket går det mye penger til klær, hår, sminke og negler. Blir altid blakk av å være betatt/forelsket :sjenert: Farget håret lyst, men så ble det oransje.. måtte tone det ned.. så ble håret litt slitt så jeg var nødt til å klippe det osv. Nei, det hadde ingenting med saken å gjøre, men kommentaren din minnet meg på at jeg bruker penger på forelskelsen min, han vet det bare ikke :kjefte:

Skrevet

Hehe, du er søt du, BaltA. Liker du noen selv? Jeg er selv fan av slike tråder som dette, liker å lese om solskinnshistorier. For da får jeg et håp om at alt er mulig.. men har aldri turt. Men om jeg ser han idag så skal jeg spørre.

Jeg har blandede følelser for noen:p men jeg møter henne ganske ofte:p men det kan ikke skje noe siden jeg reiser til Stavanger til sommer ( studie ). Da skal jeg finne meg noe, og skrive en tråd her hvis du vil:p Hehe:)

Du vet ikke hvor mye det betyr at en jente tør å ta kontakt. Min eks gjorde det. Første gange jeg så henne, var jeg ikke interessert. Men så plutselig ble jeg småforelsket pga ting hun gjorde og den måten hun var rundt meg. Så tro meg når jeg sier.. En jente med guts er tingen asså! Spess for meg!

Jeg håper du spør snart: og forteller oss hvordan første daten gikk! I alle fall send det til meg på mld:)

Skrevet

Haha BaltA!

JA!!! Gjør det! Vet du hva: siden du er du, så skal jeg også bestille for deg! Småting 4 ganger i uka.. Så tar du 3: wiips: du ser han 7 ganger i uka! Hadde ikke det vært noe!

Men da må du love meg at du spør han ut for meg også.. I want a piece of the story

Skrevet

JA!!! Gjør det! Vet du hva: siden du er du, så skal jeg også bestille for deg! Småting 4 ganger i uka.. Så tar du 3: wiips: du ser han 7 ganger i uka! Hadde ikke det vært noe!

Men da må du love meg at du spør han ut for meg også.. I want a piece of the story

Hahahaha. Han kommer aldri til å ville date meg fordi han vil tro at jeg er shopoholiker

Skrevet

Hahahaha. Han kommer aldri til å ville date meg fordi han vil tro at jeg er shopoholiker

BaltA fix!!!! Jeg blir med som din wingman. Så sjarmerer du ham, mens jeg fucker til alt.

Eller et annet senario. Jeg starter å bråke; yppe og puffe; så kommer lille søte Tonje i utsetning. Stopper meg og skremmer meg vekk... Det hadde slått Ann 100%

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Kan ikke TS, gutten på UIO og postkontorgutten inviteres på neste KG treff da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blandede følelser for noen:p men jeg møter henne ganske ofte:p men det kan ikke skje noe siden jeg reiser til Stavanger til sommer ( studie ). Da skal jeg finne meg noe, og skrive en tråd her hvis du vil:p Hehe:)

Du vet ikke hvor mye det betyr at en jente tør å ta kontakt. Min eks gjorde det. Første gange jeg så henne, var jeg ikke interessert. Men så plutselig ble jeg småforelsket pga ting hun gjorde og den måten hun var rundt meg. Så tro meg når jeg sier.. En jente med guts er tingen asså! Spess for meg!

Jeg håper du spør snart: og forteller oss hvordan første daten gikk! I alle fall send det til meg på mld:)

Kan du spessifisere? :-D

Skrevet

TS! Synes du bør få finger'n ut her ;) Bare å hoppe i det. Tenk om han sier ja, og du får kjæreste til sommeren? Ingenting som er så heeeerlig som å være nyforelsket sjæstepar på sommeren i Oslo, da! Parker, piknik, sene kvelder i solnedgang ;) Supah-dupah-romantisk!

Go for it, girl!

Skrevet

Jeg skal spesifisere i kveld anonym... Sitter på buss, så det er dårlig stemning.

Jeg skal ikke si konkrete eksempler hva hun gjorde, men jeg kan si det samme med en annen setting... Hvis du skjønner hva jeg mener.

Ha en fin dag:)

AnonymBruker
Skrevet

Må du få ut fingern Ts :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal be han han med på kaffe neste gang jeg ser han, jeg syntes det var litt vanskelig på FB, følte at det ble mer alvorlig. Jeg så han desverre ikke denne uken, skal på skolen i morgen, men tviler på at han er på plass. Han har jo sagt selv at han ikke er så flink til å komme på skolen. Om han hadde blitt med på kaffe så hadde det jo vært supert, men jeg er ikke like sikker på at en kaffe vil bli godt motatt. Men jeg trenger uansett å komme meg over den forelskelsen, så neste gang jeg ser han så skal jeg være modig.

Gleder meg å lese det du skal skrive her ikveld, balta :)

Skrevet

Jeg skriver det imorgen når jeg har tid. Har ikke hatt noe tid i helga;p alltid hatt besøk av noen! Da mener jeg hele tiden. Folk sov over så var liksom ikke alene.

Men imorgen; da skrives det:)

God natt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver det imorgen når jeg har tid. Har ikke hatt noe tid i helga;p alltid hatt besøk av noen! Da mener jeg hele tiden. Folk sov over så var liksom ikke alene.

Men imorgen; da skrives det:)

God natt

Bah.. ;) Da får jeg vente til imorgen(idag blir det vel), can`t wait ;)

God natt

Hilsen TS

Skrevet

Hei;) 

Hehe TS, her kommer det. Dette er min smak though, kan ikke garantere deg at andre gutter mener det samme, men en del folk: deler nok samme meninger :) 

La oss sammenligne en jente med en katt. 

Katter er slu, de gir deg sensuelle blikk, samtidig som du kan leke så sykt deilige. Går på en spesiell måte som får andre til å like dem( andre katter ja, men nå er gutter de andre kattene). Katter er mystiske. Går veldig får noe, så blir de mystiske og sykt spennende. Eks med min eks som jeg aldri kommer til å glemme. Dette foregikk bare i 4 sekunder, men jeg glemmer aldri det øyeblikket... 

Det var på en russefeiring. En venn av meg skulle ha vors som jeg var på. Vi drakk og storkoste oss. Så fikk jeg høre at eksen hadde kontakt med noen av de guttene der, så jeg ba dem sende hei bare så de hilser. Jeg var sikker på at hun holdt på med den gutten, så jeg ga egentlig faen i henne. Så var vorset ferdig, og vi skulle på festen som var da. Det var på en strand: alle bilene sto parkert på rad og rekke. Jeg og en venn sto oppå et av takene og tull rundt. Så kommer hun kjørende med en av de vennene mine hun hadde kontakt med.. Hun går mot oss, for hun måtte forbi oss for å komme til resten av folka. Imens hun går der, får jeg øye på henne, og stopper opp. Jeg ser at hun ser på meg, så jeg makker meg opp: og ser tilbake. Vi holder blikket i et sekund. Hun ser på meg og ler. Det smilet glemmer jeg aldri. Hun var på en måte flau med hadde baller samtidig. Kvelden endte med at hun kom til meg, og vi startet å snakke. Hun inviterte meg til byen og jeg gikk. Fra den stund begynnte vi å holde på. 

Som du leser. Jeg var sikker på at hun hadde noen, og var ikke interessert, for jeg trodde som sagt at hun likte noen av de andre der... Men så kom det øyeblikket hvor hun ga meg ett blikk, og jeg bare falt. 

Det er slike øyeblikk som skaper forhold, i alle fall starten. Blikk betyr mye. Samme gjør man med oppførsel og handling. Jeg trodde hun var interessert, for uansett hva jeg sa; ble hun med. Og det var hun som spurte neste gang vi møttes. 

Vær deg selv! Det er det som er mest sexy! Ikke vær fake!!! Si nøyaktig hva du mener for han finner ut av det etterhvert. 

Snakker dere sammen? Jeg finner sikkert på mere enn bare det eksemplet... Men her fikk du hvordan jeg tenkte den kvelden

AnonymBruker
Skrevet

OooO :duskedame:

Jeg har notert det du har skrevet over, Balta.

Neste gang jeg ser "uio gutten" så skal jeg prøve å kapre han med blikket mitt :lur: Jeg har egentlig hatt det du foteller med han, første gang jeg så han(da han var innom jobben min). Vi hadde øyekontakt hele tiden, av og til ble jeg litt flau og så ned, men det var intense blikk hele veien. Må prøve å se om jeg klarer å få øyekontakt med han igjen, du har inspirert meg :jepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...