AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #21 Skrevet 12. april 2012 Spør han ut!! Jo lengre du venter jo mindre sjanse er det... Vis litt interesse.. Kanskje han tenker nøyaktig det samme om deg, og han er gutt for fucks sake. Vi er evneveike på å ta hint. Du må si det til ham, så tegne det, så fargelegger det. Og da skjønner man det. De fleste gøtta suger med å ta hint. Alle mine venner gjør det.. Og jeg gjør det. Spør han på fb eller whatever... Vi liker når jenter tar intiativ, og da kommer du veldig fort til å vite om han er interessert, for hvis han ikke er det, kommer han til å avvise deg, og ikke ta kontakt mere. Det er det værste som skjer... At dere ikke snakker så mye sammen lizm.. Nei: skal slutte å snakke:o Spør ham ut!!! Do it now! Hvis du ikke har gjort det enda, så tar du og copy - paster dette; " hei, takk for sist:) " Så svarer han bla bla... "du, jeg tenkte på en ting.... La oss ta en kaffe en dag? Så vi faktisk kan snakke i mere enn 10 min". Og wiips: du har en date med drømme gutten din. Hehe Gi meg noen dager til, så skal jeg sende han en melding på FB. Jeg trenger bare litt mer tid. Vet ikke helt hvorfor, men føler at det vil bli litt enklere face to face, da kan jeg få det til å virker "casual" om jeg ser han vrir seg unna det.
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. april 2012 #22 Skrevet 12. april 2012 jeg tror du kommer til å vente forgjeves. han er nok ute etter vennskap. er jo koselig det også. kanskje du burde se andre veier etter en flørt? 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #23 Skrevet 12. april 2012 jeg tror du kommer til å vente forgjeves. han er nok ute etter vennskap. er jo koselig det også. kanskje du burde se andre veier etter en flørt? Mulig det Jeg sitter jo ikke å bare venter på han, jeg pleier jo å lese på skolen, gjør det samme nå også.. bare på en annen plass Om noe interessant dukker opp så er jeg åpen for det. Men hvorfor kan jeg ikke håpe på at han kanskje liker meg litt? Er det så galt da?
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. april 2012 #24 Skrevet 12. april 2012 Mulig det Jeg sitter jo ikke å bare venter på han, jeg pleier jo å lese på skolen, gjør det samme nå også.. bare på en annen plass Om noe interessant dukker opp så er jeg åpen for det. Men hvorfor kan jeg ikke håpe på at han kanskje liker meg litt? Er det så galt da? neida, men om man vil ha noe burde man oppsøke det. man kan ikke bare sitte å vente på at det skal ramle opp i fanget sitt altså du burde kontakte han 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #25 Skrevet 12. april 2012 neida, men om man vil ha noe burde man oppsøke det. man kan ikke bare sitte å vente på at det skal ramle opp i fanget sitt altså du burde kontakte han Jeg skal jo det, men vil se om jeg ser han først på skolen. Om jeg ikke ser han her så sender jeg en melding på FB, skal ikke la det gå så mye mer tid enn det det har gjort. Jeg må besten bli avist for å kunne glemme han, har jo på en måte likt han en stund nå. Har prøvd å banke han ut av hodet mitt, men det funker ikke. Vi får se hva som skjer idag, er forsatt ikke sent..
Gjest -J- Skrevet 12. april 2012 #26 Skrevet 12. april 2012 Blir nesten litt glad inni meg av deg. Tusen takk for lykkeønskinger Bare nesten? Bare hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #27 Skrevet 12. april 2012 Bare nesten? Bare hyggelig. Nei, ikke bare nesten.. gledesspreder er du
Lizbeth Skrevet 12. april 2012 #28 Skrevet 12. april 2012 Hold oss oppdatert! =) Jeg ville absolutt ha spurt om han ikke er med på å ta den kaffen dere snakket om, si at det har vært hyggelig å snakke med ham og at du gjerne kunne tenke deg å bli bedre kjent?
BaltA Skrevet 13. april 2012 #29 Skrevet 13. april 2012 Møtt ham i dag?? Jeg sjekker denne tråden litt for ofte
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #30 Skrevet 13. april 2012 Jeg møtte han faktisk igår, rakk bare ikke å oppdatere tråden. Han kom smilende bort til meg, vi snakket en liten stund. Han hadde vært oppe hele natten, og var supertrøtt. Han var syk i tillegg og skulle hjemover for å sove en time eller to. Han sa at han skulle komme tilbake litt senere, og spurte om jeg skulle være på skolen da. Sa at det kom jeg nok til å være, og ventet på han en god stund. Tenkte jo at han skulle komme tilbake siden han sa det, mannet meg tom. opp for å spørre om kaffe når han kom, men han kom aldri Mistet det lille håpet jeg hadde, men så våknet jeg med melding i innboks på FB idag. Han hadde forsovet seg, og når han hadde stått opp så måtte han på jobb siden han skulle jobbe nattskift. Har ikke svart han ennå.. tenker litt på hva jeg skal svare og hvordan jeg skal spørre uten å virker for "på".
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #31 Skrevet 13. april 2012 Jeg møtte han faktisk igår, rakk bare ikke å oppdatere tråden. Han kom smilende bort til meg, vi snakket en liten stund. Han hadde vært oppe hele natten, og var supertrøtt. Han var syk i tillegg og skulle hjemover for å sove en time eller to. Han sa at han skulle komme tilbake litt senere, og spurte om jeg skulle være på skolen da. Sa at det kom jeg nok til å være, og ventet på han en god stund. Tenkte jo at han skulle komme tilbake siden han sa det, mannet meg tom. opp for å spørre om kaffe når han kom, men han kom aldri Mistet det lille håpet jeg hadde, men så våknet jeg med melding i innboks på FB idag. Han hadde forsovet seg, og når han hadde stått opp så måtte han på jobb siden han skulle jobbe nattskift. Har ikke svart han ennå.. tenker litt på hva jeg skal svare og hvordan jeg skal spørre uten å virker for "på". Når HAN har sendt deg melding så virker det ikke PÅ å svare! Benytt deg av sjansen nå og svar for svingende! 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #32 Skrevet 13. april 2012 Litt dumt at man ikke kan redigere på skrivefeil når man velger å poste som anonym
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #33 Skrevet 13. april 2012 Bare skriv noe om at du skjønner det og sånn, og bare skriv at det hadde vært hyggelig å snakke med han igjen en dag. kaffe? bare noe laidback og hyggelig 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #34 Skrevet 13. april 2012 BARE SPØR!! Han tar jo kontakt med deg både på skolen og på face, du har ingenting å tape på å spørre om en kaffe? Er jo ikke som at du spør om å gifte dere! Spør han på face du hvis du ikke ser han i NÆRMESTE fremtid! 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #36 Skrevet 13. april 2012 Nå har du jo en ypperlig mulighet til å spørre han - HAN har sendt DEG melding, du får servert muligheten på et sølvfat her. Om han mot formodning skulle avvise forespørselen så taper du jo langt mindre ansikt siden du bare fulgte opp hans kontakt, enn om du bare skulle spurt han ut av det blå. Hvis det er det du er redd for. 2
BaltA Skrevet 13. april 2012 #37 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor gjør du det så vanskelig? Hva er det du er så redd for? ( jeg vet kinda svarer men jeg skjønner det ikke!) Du har alle mulige tegn her!!! SPØR HAN!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #38 Skrevet 14. april 2012 Jeg har altid vært litt pinglete når det gjelder sånne ting. Er nok redd for å tape ansikt når jeg får et nei. Det å se han på skolen, så hilse og vite han vet hva jeg føler for han er ikke så lett. Jeg svarte jo tilbake på meldingen jeg fikk, men skrev bare at jeg forsto at han hadde forsovet seg, spurte to spørsmål for å få i gang en samtale. Fikk hyggelig svar tilbake, men ingen spørsmål tilbake.. det var ingenting å svare på Jeg ser han nok til uka, tror faktisk at det er lettere å spørre han selv på en "casual" måte når vi en dag slår av en prat på skolen igjen. Jeg er nok for redd og pinglete til å spørre om noe på FB, men uansett må jeg få dette overstått for å kunne komme meg videre.
Vulpes Skrevet 18. april 2012 #40 Skrevet 18. april 2012 Jeg blir frustrert av denne tråden. Spør ham på date already!!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå