Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster dette innlegget som anonym, siden jeg føler meg max barnslig :sjenert:

Jeg vil først si at jeg er 25 år gammel.

I sommer 2010 kom det en herlig gutt innom jobben(café) min. Han kikket masse på meg, og vi hadde masse øyekontakt. Jeg syntes han var super kjekk, og ville så gjerne bli bedre kjent. Noen måneder etter fant jeg han tilfeldig gjennom fellesvenner på FB, jeg la han til og vi begynte å maile hverandre, Tror vi mailet i over en måned. Han inviterte meg ut på kaffe, men det ble aldri noe av. Det var han som skulle si ifra om hvor vi skulle møtes den gang. Det tok litt lang tid å avtale tid og sted, så jeg nevnte det for han, og da sa han at han skulle si ifra.. noe han aldri gjorde :( Kontakt har vi ikke hatt på over et år. Har sett han ute av og til, og da har vil bare hilst høflig på hverandre. Men idag.. så jeg han på uio, han hilste høflig og spurte om hvordan det gikk. Jeg svarte og spurte det samme tilbake.. og det var det! Men noen timer etter så gikk han forbi der jeg satt, og da kom han bort å snakket med meg. Vi snakket litt i ca 10 minutter, så sa han vi ses igjen og gikk sin vei. Jeg var så fjollete når vi snakket, var som om jeg var 14 år igjen. Jeg har ikke vært interessert i noen på mange år, borsett fra han her. Det kriblet i hele meg, og jeg lo og smilte masse for meg selv når han gikk. Jeg har så lyst på denne gutten, men vet ikke hvordan jeg skal kapre ham. Jeg tenker hvis en gutt er interessert så tar han kontakt selv. Jeg tror ikke han mente noe med å kommer bort å snakke, skal ikke overanalysere alt. Men Gud hvorfor skal ting være så vanskelig? Skal liksom ikke gutter og dating bli litt lettere jo eldre man blir?

Nei, dette ble en fjollete innlegg, men jeg er så keeeen liksom :P Huff..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Prøve å være modig nok til å ta kontakt?

Skrevet

Ja! Dere er jo fortsatt venner på FB regner jeg med? :) Send han en mld og si at det var hyggelig å prate med han, og spør om dere ikke kan ta den koppen med kaffe som dere snakket om for et år siden :)

Ååå, som jeg heier på deg! :jepp:

• Liker 5
Skrevet

Ååh fikk en så god følelse av dette innlegget! Jeg er enig med hun over meg. Send han en melding på Facebook og si at det var hyggelig å møte han igjen og spør om han vil ta den kaffen dere har snakket om :jepp: fortell oss hvordan det går da! Jeg er spent! :romeo:

• Liker 2
Skrevet

Hold oss oppdatert! Og ta ansvar for egen lykke :) Det er jo tross alt skuddår, alt kan skje! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Nei, det der var ikke fjollete! Det var kjempe søtt :rodmer:!

Må ha denne tråden på innlegg, så for du ta motet til deg og gjøre som hun over sa her og sende en mld på face. Lykke til, jeg merker at jeg heier på skikkelig på deg nå altså! :hjerter_rundt:

AnonymBruker
Skrevet

åååå, så søte dere er.

Joda, jeg har han forsatt på facebook, men når det gjelder det å ta initiativ så suger jeg. Altid redd for å bli avist, eller at jeg rett og slett driter skal meg ut.

Jeg krysser fingrene på å se han på skolen igjen til uka som kommer, håper å snakke litt mer med han. Nå har han tatt initiativ til å prate litt, så da kan jeg gjøre det neste gang jeg ser han. Da vet jeg at det er ok å stoppe å si noe mer enn bare "hei". Så kanskje jeg tør å nevne en kaffe litt senere :lur:

Denne følelsen jeg har er så merkelig, skulle trodd at jeg var 14 år igjen. Jeg gleder meg til mandag og skolen. Gleder meg til å sitte å lese på plassen min, sånn at han kanskje går forbi igjen. Det kribler så inni meg,.. denne følelsen har jeg ikke hatt på lenge.

Føler jeg skuffer dere som heier på meg.. Når jeg leste kommentarene deres så ble jeg god og varm inni meg. Noen ganger er dere KG-lesere verdens beste, tusen takk! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

åååå, så søte dere er.

Joda, jeg har han forsatt på facebook, men når det gjelder det å ta initiativ så suger jeg. Altid redd for å bli avist, eller at jeg rett og slett driter skal meg ut.

Jeg krysser fingrene på å se han på skolen igjen til uka som kommer, håper å snakke litt mer med han. Nå har han tatt initiativ til å prate litt, så da kan jeg gjøre det neste gang jeg ser han. Da vet jeg at det er ok å stoppe å si noe mer enn bare "hei". Så kanskje jeg tør å nevne en kaffe litt senere :lur:

Denne følelsen jeg har er så merkelig, skulle trodd at jeg var 14 år igjen. Jeg gleder meg til mandag og skolen. Gleder meg til å sitte å lese på plassen min, sånn at han kanskje går forbi igjen. Det kribler så inni meg,.. denne følelsen har jeg ikke hatt på lenge.

Føler jeg skuffer dere som heier på meg.. Når jeg leste kommentarene deres så ble jeg god og varm inni meg. Noen ganger er dere KG-lesere verdens beste, tusen takk! :)

Håper det ordner seg :rodmer::kaffekopp::rodmer:

Skrevet

Åååå, så søte dere er.

Nei, DU er SØT. S-Ø-T.

Er det forstått? :)

Planen din for videre kontakt høres bra ut, men jeg ville så absolutt tatt initiativ, ihvertfall om han ikke gjør det selv etter de neste møtene.

Du sier at du er redd for å bli avvist og redd for å drite deg ut.

Hvordan tror du vi menn har det? Kanskje han tenker det samme og vil spare seg bryderiet? Eller kanskje han tror du er "way out of his league" som vi ser enkelte tror her i andre tråder. :)

Det er mulig dere leser noe annet i Cosmopolitan og Det Nye, men jeg mener så absolutt at kvinner bør bli flinkere til å ta initiativ selv når de ser noe de liker. Ikke overlat alt til tilfeldighetene og vent forgjeves på hvite riddere som aldri dukker opp.

:)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er mulig dere leser noe annet i Cosmopolitan og Det Nye, men jeg mener så absolutt at kvinner bør bli flinkere til å ta initiativ selv når de ser noe de liker. Ikke overlat alt til tilfeldighetene og vent forgjeves på hvite riddere som aldri dukker opp.

Helt enig, J! Kan skrive under på at jeg er veeldig glad jeg tok sjansen på initiativ i alle fall! Det er litt som med lotto - man har mye større sjanse for å vinne dersom man tipper :jepp:

Endret av Caramela
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, DU er SØT. S-Ø-T.

Er det forstått? :)

Planen din for videre kontakt høres bra ut, men jeg ville så absolutt tatt initiativ, ihvertfall om han ikke gjør det selv etter de neste møtene.

Du sier at du er redd for å bli avvist og redd for å drite deg ut.

Hvordan tror du vi menn har det? Kanskje han tenker det samme og vil spare seg bryderiet? Eller kanskje han tror du er "way out of his league" som vi ser enkelte tror her i andre tråder. :)

hehe :) Du er ganske så søt selv ;) Blir så glad over å lese sånne kommentarer som dette. Merkelig hvor mye fremmede på nett kan glede en person.

Dere gutta har det ikke så lett.. føler med dere :)

Ja, jeg er jo redd for å få et rødt kort. Men jeg har tenkt til å ta initativ etter at vi har snakket sammen litt mer. Håper bare at jeg møter på han igjen :) Tror ikke han tror jeg er "way out of his leauge". Siden vi flørtet jo en del på nett i 2010, han inviterte jo meg ut. Jeg takket jo ja, men det ble aldri noe av. Han vet jo at jeg har vært interessert. Men han fortalt litt om seg selv da han kom bort, spurte meg et par spm om meg selv.. som jeg svarte på. Han virket jo interessert i meg som person der og da. Men jeg prøver ikke å legge så mye i det.. vi jenter pleier å gjøre det :D

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, J! Kan skrive under på at jeg er veeldig glad jeg tok sjansen på initiativ i alle fall! Det er litt som med lotto - man har mye større sjanse for å vinne dersom man tipper :jepp:

Du er modig du, Caramela. Skal prøve å bli like modig som deg. Det verste man kan få er jo et nei.. men må bare manne meg opp litt. Håper på å se han på skolen snart. Dette er bra for studiet mitt også, skal sitte på skolen å lese hver dag i håp om å se han igjen :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra å høre at det kan nytte å ta initiativ selv om gutten ikke gjør det! Har jo så lett for å bare gi opp før man har prøvd selv fordi den andre ikke har gjort noe. Tenker automatisk at da er han ikke interessert...

Oppløftende at det ikke trenger å være tilfellet. Av og til må man bare gutse for å ha sjans til å oppnå noe. Taper jo ingenting på det :D

Lykke til!

Skrevet

Du er modig du, Caramela. Skal prøve å bli like modig som deg. Det verste man kan få er jo et nei.. men må bare manne meg opp litt. Håper på å se han på skolen snart. Dette er bra for studiet mitt også, skal sitte på skolen å lese hver dag i håp om å se han igjen :fnise:

Der sier du det selv! Det verste du kan få er et nei, og da er du jo bare tilbake til utgangspunktet :) Ingen fare skjedd! Du trenger ikke være redd for å tape ansikt, han vil uansett ta det som et stort komplement at du tar initiativ, og du vil gjøre dagen hans 10 ganger bedre! Dessuten vil du selv føle deg bedre etterpå, uansett resultat, nettopp fordi du har tøyet grensene dine, og du vil se at du kan mye mer enn du først antok! Og i beste fall, så blir han med deg på kaffe, og plutselig skjer det masse saker og ting :)

Kjør på, jente! :jepp:

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå er jeg så lei av å vente på å se uio gutten :kjefte: Jeg har tom gått forbi jobben hans med vilje om jeg har vært i nærheten av der han jobber. Men uten Nå er det jo over 2 uker siden sist jeg så han pga. ferie og påske osv. Jeg har jo møtt på han flere ganger etter at jeg skrev det første innlegget mitt. Vi prater og har på en måte blitt "kjent". Altid han som tar initativ til å prate, men jeg smiler jo altid til han om jeg ser han. Jeg har begynt å pynte meg litt ekstra når jeg skal på skolen, og sitter på en plass man lett kan "se" meg, men føler meg jo så dust. Hvor lenge skal en jente holde på? Nei, neste gang jeg ser han så skal jeg spørre/hinte om vi skal ta en kaffe sammen eller noe. Jeg tør ikke å sende han pm på FB, kunne ha gjort det nå egentlig, spurt om han er på en skolen og har lyst på en spontan kaffe.. men jeg er nok litt for pingle til det. Denne gutten har hypnositert meg fra å være en skoleflink jente til en fjollete jente som ikke skjønner noe av det hun leser :sjenert: Dessuten liker jeg plassen jeg sitter på, liker altid å finne meg et sted ingen andre vet om. Nei, enten får han like meg, eller så må jeg jo glemme han. Og om jeg i det hele tatt skal glemme han så må jeg jo vite at han ikke er interessert. Og om det er sånn at jeg må glemme han så er det bedre å starte med det nå enn senere. Men håper han liker meg, det hadde vært flott det :rodmer:

Så prosjekt kaffe skal starte fra og med idag.

Skrevet

Men håper han liker meg, det hadde vært flott det :rodmer:

Du er veldig, veldig søt.

Hjelper det at jeg liker deg?

Jeg er faktisk registrert som student på UiO, men har ikke vært der så mye i år. Kanskje jeg må ta meg en tur og se etter deg?

En melding på Facebook høres ut som en god ide om det ikke skulle skje noe mer av seg selv i nærmeste fremtid.

Ønsker deg uansett lykke til.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ok, nå er jeg så lei av å vente på å se uio gutten :kjefte: Jeg har tom gått forbi jobben hans med vilje om jeg har vært i nærheten av der han jobber. Men uten Nå er det jo over 2 uker siden sist jeg så han pga. ferie og påske osv. Jeg har jo møtt på han flere ganger etter at jeg skrev det første innlegget mitt. Vi prater og har på en måte blitt "kjent". Altid han som tar initativ til å prate, men jeg smiler jo altid til han om jeg ser han. Jeg har begynt å pynte meg litt ekstra når jeg skal på skolen, og sitter på en plass man lett kan "se" meg, men føler meg jo så dust. Hvor lenge skal en jente holde på? Nei, neste gang jeg ser han så skal jeg spørre/hinte om vi skal ta en kaffe sammen eller noe. Jeg tør ikke å sende han pm på FB, kunne ha gjort det nå egentlig, spurt om han er på en skolen og har lyst på en spontan kaffe.. men jeg er nok litt for pingle til det. Denne gutten har hypnositert meg fra å være en skoleflink jente til en fjollete jente som ikke skjønner noe av det hun leser :sjenert: Dessuten liker jeg plassen jeg sitter på, liker altid å finne meg et sted ingen andre vet om. Nei, enten får han like meg, eller så må jeg jo glemme han. Og om jeg i det hele tatt skal glemme han så må jeg jo vite at han ikke er interessert. Og om det er sånn at jeg må glemme han så er det bedre å starte med det nå enn senere. Men håper han liker meg, det hadde vært flott det :rodmer:

Så prosjekt kaffe skal starte fra og med idag.

Heey, har du ikke starte med det "prosjektet" før NÅ? Nei, nå er det på tide altså! :fnise:

SPØR HAN OM DEN JÆVLA KAFFEN. Det verste som kan skje er at han sier nei, eller at han ikke liker kaffe. Kom igjeeen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Spør han ut!! Jo lengre du venter jo mindre sjanse er det... Vis litt interesse.. Kanskje han tenker nøyaktig det samme om deg, og han er gutt for fucks sake. Vi er evneveike på å ta hint. Du må si det til ham, så tegne det, så fargelegger det. Og da skjønner man det. De fleste gøtta suger med å ta hint. Alle mine venner gjør det.. Og jeg gjør det.

Spør han på fb eller whatever... Vi liker når jenter tar intiativ, og da kommer du veldig fort til å vite om han er interessert, for hvis han ikke er det, kommer han til å avvise deg, og ikke ta kontakt mere. Det er det værste som skjer... At dere ikke snakker så mye sammen lizm.. Nei: skal slutte å snakke:o

Spør ham ut!!! Do it now! Hvis du ikke har gjort det enda, så tar du og copy - paster dette;

" hei, takk for sist:) "

Så svarer han bla bla...

"du, jeg tenkte på en ting.... La oss ta en kaffe en dag? Så vi faktisk kan snakke i mere enn 10 min".

Og wiips: du har en date med drømme gutten din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er veldig, veldig søt.

Hjelper det at jeg liker deg?

Jeg er faktisk registrert som student på UiO, men har ikke vært der så mye i år. Kanskje jeg må ta meg en tur og se etter deg?

En melding på Facebook høres ut som en god ide om det ikke skulle skje noe mer av seg selv i nærmeste fremtid.

Ønsker deg uansett lykke til.

Du er en utrolig hyggelig leser :) Blir nesten litt glad inni meg av deg.

Har ikke sett han ennå, men om jeg ser han så skal jeg isåfall prøve å spørre han om en kaffe. Hvis ikke så får jeg bare sende en melding på FB,

Tusen takk for lykkeønskinger :)

AnonymBruker
Skrevet

Heey, har du ikke starte med det "prosjektet" før NÅ? Nei, nå er det på tide altså! :fnise:

SPØR HAN OM DEN JÆVLA KAFFEN. Det verste som kan skje er at han sier nei, eller at han ikke liker kaffe. Kom igjeeen :sjenert:

Nei, jeg har ikke det :sjenert: Får se om jeg ser han idag... sitter jo her fortsatt og kommer til å sitte her en god stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...