Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Takk, Mortem :)

Ja, han :ninja: seg med!

Så søt du ser ut! Det skal jammen ikke være lett å ta sånne outfit bilder så takk for at du tok deg bryet^^! Enten så blir det uklart, eller så sniker noen seg bak meg, eller så ser jeg bare helt teit ut :fnise:. Skjønner ikke hvordan pene sko f.eks. orker å ta et bilde hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Mitt utrolige gjennomførte og trendy antrekk og grønn neglelakk! :fnise:

Joggebukse! =D

Fin mage/midje du har. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du ser ut! Det skal jammen ikke være lett å ta sånne outfit bilder så takk for at du tok deg bryet^^! Enten så blir det uklart, eller så sniker noen seg bak meg, eller så ser jeg bare helt teit ut :fnise:. Skjønner ikke hvordan pene sko f.eks. orker å ta et bilde hver dag!

Bre jeg fant ut hvordan jeg fikk igang webcammen, gikk det bra, så bare hyggelig :)

Måtte ta nærbilde av skjørtet, for det så bare sort ut på helprofilbildet.

Månestøv, midje OG pupper? :hakeslepp: Misunnelig? neida... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt trendy og flatterende fredagskveldsoutfit:

bildetatt160312kl2112.jpg

Edit: jeg matcher hvertfall i farger selv om det er helt tilfeldig :fnise:

Endret av Mynona-83
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kommet meg ut av treningstightsen enda, fyrte opp i peisen så det er så varmt at jeg ligger rett ut i tights og treningsbh, med skikkelig struttemage etter en pose potetgull! Hurra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stivt for noen. Casual for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så redde for å kle seg penere i hverdagen. Det er jo ikke snakk om å gå med dress eller å gå rundt i kleskoden "black tie". : /

Slips inngår ikke som casual for meg i hvertfall.

I likhet med så mange andre her, så likte jeg deg så mye bedre i daffe outfiten, for meg ble du en annen person, men nå er ikke jeg heller fan av så gjennomført preppy stil. Jeg liker gutter med skjorte, men helst rutete og selvfølgelig tailor fit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde

bilde

bilde

Heldige HerrN som ble med på bildet :fnise: Lite flatterende vinkel :fnise:

Men fant ut hvordan jeg bruker PhotoBooth! (kanskje på tide.... :sjenert: )

Peneste antrekket så langt mener jeg.

Elsker gammelrosa. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste antrekket så langt mener jeg.

Elsker gammelrosa. :)

Takk!

Gammelrosa er pent, ja :) Er ikke så fan av sterke rosafarger på meg selv :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvorfor bildet ble så uklart, for det har aldri vært så utrolig crappy før, men her er nå i alle fall et bilde av dagens outfit:

*snip*

BTW, om dere skal sitere hadde jeg blitt mega glad om dere ikke tok med bildelinken!

Nå er jeg vel rundt 4-5 sider sent ute, men må si jeg likte dette veldig godt! :)

Også får jeg gå i mot røkla her og si at jeg liker stilen til Pene Sko slik den er, mens joggebukse bildene var mindre flattrende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg vel rundt 4-5 sider sent ute, men må si jeg likte dette veldig godt! :)

Også får jeg gå i mot røkla her og si at jeg liker stilen til Pene Sko slik den er, mens joggebukse bildene var mindre flattrende.

Tusen takk! Jeg er også helt enig med deg angående pene sko sin stil, den er fin som den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Her vil jeg følge med! Elsket pysjbuksen din Mynona-83 :rodmer:

Elsket den jeg også! =D

Har bare silkepysjbukser, jeg. Vil ha noen i stoff. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På gap i New York. Kjøpte en på gap i London i høst, men den var ikke like god. Også er den 3 str for stor så den faller av. Feilmerket på jenterenn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...