Fashionistaen Skrevet 16. mars 2012 #141 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk, Mortem Ja, han seg med! Så søt du ser ut! Det skal jammen ikke være lett å ta sånne outfit bilder så takk for at du tok deg bryet^^! Enten så blir det uklart, eller så sniker noen seg bak meg, eller så ser jeg bare helt teit ut . Skjønner ikke hvordan pene sko f.eks. orker å ta et bilde hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #142 Del Skrevet 16. mars 2012 Mitt utrolige gjennomførte og trendy antrekk og grønn neglelakk! Joggebukse! =D Fin mage/midje du har. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mars 2012 #143 Del Skrevet 16. mars 2012 Så søt du ser ut! Det skal jammen ikke være lett å ta sånne outfit bilder så takk for at du tok deg bryet^^! Enten så blir det uklart, eller så sniker noen seg bak meg, eller så ser jeg bare helt teit ut . Skjønner ikke hvordan pene sko f.eks. orker å ta et bilde hver dag! Bre jeg fant ut hvordan jeg fikk igang webcammen, gikk det bra, så bare hyggelig Måtte ta nærbilde av skjørtet, for det så bare sort ut på helprofilbildet. Månestøv, midje OG pupper? Misunnelig? neida... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 16. mars 2012 #144 Del Skrevet 16. mars 2012 Joggebukse! =D Fin mage/midje du har. =) Joggebukse er fantastisk! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #145 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Her er mitt trendy og flatterende fredagskveldsoutfit: Edit: jeg matcher hvertfall i farger selv om det er helt tilfeldig Endret 16. mars 2012 av Mynona-83 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mars 2012 #146 Del Skrevet 16. mars 2012 Så deilig og avslappet ut, My! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #147 Del Skrevet 16. mars 2012 Elsker pysjbuksa mi! Den er sååå deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 16. mars 2012 #148 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har ikke kommet meg ut av treningstightsen enda, fyrte opp i peisen så det er så varmt at jeg ligger rett ut i tights og treningsbh, med skikkelig struttemage etter en pose potetgull! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #149 Del Skrevet 16. mars 2012 Pysjbukser er det beste jeg går i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. mars 2012 #150 Del Skrevet 16. mars 2012 Stivt for noen. Casual for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så redde for å kle seg penere i hverdagen. Det er jo ikke snakk om å gå med dress eller å gå rundt i kleskoden "black tie". : / Slips inngår ikke som casual for meg i hvertfall. I likhet med så mange andre her, så likte jeg deg så mye bedre i daffe outfiten, for meg ble du en annen person, men nå er ikke jeg heller fan av så gjennomført preppy stil. Jeg liker gutter med skjorte, men helst rutete og selvfølgelig tailor fit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 16. mars 2012 #151 Del Skrevet 16. mars 2012 bilde bilde bilde Heldige HerrN som ble med på bildet Lite flatterende vinkel Men fant ut hvordan jeg bruker PhotoBooth! (kanskje på tide.... ) Peneste antrekket så langt mener jeg. Elsker gammelrosa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mars 2012 #152 Del Skrevet 16. mars 2012 Peneste antrekket så langt mener jeg. Elsker gammelrosa. Takk! Gammelrosa er pent, ja Er ikke så fan av sterke rosafarger på meg selv :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 16. mars 2012 #153 Del Skrevet 16. mars 2012 Aner ikke hvorfor bildet ble så uklart, for det har aldri vært så utrolig crappy før, men her er nå i alle fall et bilde av dagens outfit: *snip* BTW, om dere skal sitere hadde jeg blitt mega glad om dere ikke tok med bildelinken! Nå er jeg vel rundt 4-5 sider sent ute, men må si jeg likte dette veldig godt! Også får jeg gå i mot røkla her og si at jeg liker stilen til Pene Sko slik den er, mens joggebukse bildene var mindre flattrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. mars 2012 #154 Del Skrevet 16. mars 2012 Nå er jeg vel rundt 4-5 sider sent ute, men må si jeg likte dette veldig godt! Også får jeg gå i mot røkla her og si at jeg liker stilen til Pene Sko slik den er, mens joggebukse bildene var mindre flattrende. Tusen takk! Jeg er også helt enig med deg angående pene sko sin stil, den er fin som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 16. mars 2012 #155 Del Skrevet 16. mars 2012 Her vil jeg følge med! Elsket pysjbuksen din Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #156 Del Skrevet 16. mars 2012 Her vil jeg følge med! Elsket pysjbuksen din Mynona-83 Elsket den jeg også! =D Har bare silkepysjbukser, jeg. Vil ha noen i stoff. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #157 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk! Elsker den jeg og. Angrer bare på at jeg ikke kjøpte fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #158 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk! Elsker den jeg og. Angrer bare på at jeg ikke kjøpte fler Hvor kjøpte du den? Denne ser god ut. http://www.ellos.no/d/Undertoy-bad-Natt--koseplagg-Koseplagg/Pluscollection/_/N-1z141y0Z1z141jdZ1z141od?Nr=323464 Har altfor mange koseplagg liggende til at jeg kan kjøpe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #159 Del Skrevet 16. mars 2012 På gap i New York. Kjøpte en på gap i London i høst, men den var ikke like god. Også er den 3 str for stor så den faller av. Feilmerket på jenterenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #160 Del Skrevet 17. mars 2012 Litt avslappet stil idag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå