Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg ser jo ut som en dass! Men dette er altså tiltrekkende? Hm, right.

Det er ingen som drar damer på bra klesstil, selvom det kan være et bra supplement.

Jeg vil ikke slakte stilen din, men jeg må si meg enig med enkelte andre. Stivkraga skjorte med ensfarga V-genser over er kanskje stilrent, men personlig synes jeg det blir litt vel stivt hvis man ikke har en jobb som krever det. Da liker jeg bedre litt mer uformelle skjorter med myk krage og større knapper, gjerne kombinert med noe i halsen (rutete eller ensfarget skjerf/tørkle avhengig av om skjorten er plain eller mønstret) til hverdagsbruk. Ellers er jeg for å rett og slett hive en brun eller svart skinnjakke over basicer med knapper i halsen. Dette gjør seg bra til både jeans, chinos og cargobukser (men selvfølgelig ikke dressbukser).

Dessuten går det jo an å leke litt med blazere over t-skjorter og bruke sko til å tone antrekket opp eller ned. Og et liten detalj: Skinnreima klokker er til heldress og litt mer formelle tilstelninger, helst stållenke til mer trendy plagg, men dette vet du sikkert.

Kjempetøft av deg å poste hele antrekksbilder :jepp: Du har åpenbart stilssans og kan faget, selvom jeg ikke er enig i alle valgene dine!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Herregud, jeg ser jo ut som en dass! Men dette er altså tiltrekkende? Hm, right.

Det er ikke joggebuksa som er tiltrekkende, men jeg tipper det har noe med det rufsete håret å gjøre ;)

Legg på litt 3 dagersskjegg og så er vi der(når du er 10-15 år eldre for min del, men likevel :gjeiper: )

Men altså, jeg er inhabil da jeg ikke liker pene bukser og pene skjorter med finstrikket genser over og nypussede sko på menn ;) Du liker nok ikke min "stil"(eller dvs;mangelen på den) heller, så det skal du kanskje ignorere.

Cargobukser, chinos og blazere er nei-plagg for meg altså.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere kanksje ser etter haugene på gulvet har jeg vaskedag i dag, dette var det eneste hverdagsantrekket jeg fant i klesskapet :lol:

Aner ikke hvorfor bildet ble så uklart, for det har aldri vært så utrolig crappy før, men her er nå i alle fall et bilde av dagens outfit:

*bilde*

BTW, om dere skal sitere hadde jeg blitt mega glad om dere ikke tok med bildelinken!

Så fine dere er! (Men det hverdagsantrekket var litt uhverdagslig, Xaphan :fnise: ) :jepp:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke joggebuksa som er tiltrekkende, men jeg tipper det har noe med det rufsete håret å gjøre ;)

Legg på litt 3 dagersskjegg og så er vi der(når du er 10-15 år eldre for min del, men likevel :gjeiper: )

Men altså, jeg er inhabil da jeg ikke liker pene bukser og pene skjorter med finstrikket genser over og nypussede sko på menn ;) Du liker nok ikke min "stil"(eller dvs;mangelen på den) heller, så det skal du kanskje ignorere.

Cargobukser, chinos og blazere er nei-plagg for meg altså.....

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du liker? Står jo nesten bare igjen med jeans og plain-tskjorte :fnise:

Endret av Genesis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere er! (Men det hverdagsantrekket var litt uhverdagslig, Xaphan :fnise: ) :jepp:

Jo takk! Likte stilen din. Kan virkelig ikke skjønne at du får høre at du ser ut som en dass til tider av dine venner, da har de virkelig ikke vært der jeg bor... Forresten så liker jeg skoene dine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du liker? Står jo nesten bare igjen med jenas og plain-tskjorte :fnise:

Det duger for meg i hvert fall :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du liker? Står jo nesten bare igjen med jeans og plain-tskjorte :fnise:

Nettopp.

Se det for deg: snasen mann med litt sånn rufsete hår, tredagersskjegg, mandige hender, litt sånn småtettsittende men ikke stram tskjorte sånn at man kan hvile øynene på de mandige armene, jeans som sitter pent over rumpa men ikke alt for stramt, bare sånn.....pænt! :spise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nettopp.

Se det for deg: snasen mann med litt sånn rufsete hår, tredagersskjegg, mandige hender, litt sånn småtettsittende men ikke stram tskjorte sånn at man kan hvile øynene på de mandige armene, jeans som sitter pent over rumpa men ikke alt for stramt, bare sånn.....pænt! :spise:

Me like! :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt outfit i skrivende stund:

:skratte:

Sniker meg inn i denne tråden jeg... Kanskje viser jeg fram stilen min også en dag. Men i allefall, Pene Sko, jeg synes også at du så kjekkere ut i joggebukse. Ikke fordi joggebukse er penere, naturligvis, men fordi jeg synes at et ansikt (og dets personlighet) kommer mye bedre fram uten staffasje. Daffeklær er nøytralt (i allefall så lenge de brukes hjemme), og stjeler derfor ikke oppmerksomheten fra ansiktet ditt. Når du går i (lekre) klær og stæsjer deg opp så skjuler du deg selv, smilet og personligheten din bak stilen din.

... synes i allefall jeg at det virker som.

(Når norah først beveger seg inn på det generelle temaet "fin stil til menn", så liker jeg forøvrig jeans (ikke skinny, men sånne vanlige greier som sitter pent over baken), ei kul t-skjorte og bustete hår. Ei kul klokke i metall og sneakers eller converse. Og så må han ha et stort smil og glimt i øyet. Det holder i massevis. :rodmer:

EDIT: Dette liker jeg. Lange, slanke armer, plaine klær som viser fram kroppsformen, kule sko og fine hunder.

Endret av Zoë Castillo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere er! (Men det hverdagsantrekket var litt uhverdagslig, Xaphan :fnise: ) :jepp:

Alternativet var penkjole eller joggebukse :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet var penkjole eller joggebukse :gjeiper:

Du kunne tatt på begge deler? Skapt en ny trend :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne tatt på begge deler? Skapt en ny trend :ler:

Kanskje eg skal byrje med det? :klo::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde du! Penkjole + joggebukse = :lur:

:fnise:

Jeg pleier å gå i sommerkjole og skisko. Helt utrolig hvor mye oppmerksomhet man får når man starter nye trender :rodmer:

Endret av Alva_E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cargobukser, chinos og blazere er nei-plagg for meg altså.....

Da vil du hate antrekket som jeg skal ha på meg i morgen kveld. Hahaha! :gjeiper:

Pics is coming up soon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Atm så gøymer kameraet mitt,så eg kan skildre dagens antrekk:

Tettsittande jeans,Adidas svarte streetsko,svart tynn genser med korterma lilla cardigan utpå. Håret var laust og nede,lite,svart mascara og lysare brun augeskugge + litt foundation :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine mer typiske hverdagsantrekk.

Så flink du har vært til å rydde! :jepp:

___

Når det er snakk om stil til gutter så må jeg fortelle dere om en kompis av meg:

Han har brukt tskjorter i str L så lenge jeg har kjent han, og han er en str S. Tskjortene hans har vært mye dødningshoder,tribals osv. Et av hans yndlingsplagg er en svart dressjakke/blazer i FLØYEL med noe snirkler i sølv på ryggen. GRUSOMT! han skulle på date, og lurte på om jeg kunne hjelpe han. Han ble overrasket over hvor vanvittig kjekk han ble med en mørk jeans, hvit tskjorte med litt V-hals og grå blazer/innejakke (Vi klarte ikke bestemme oss for hvilken som ble best, så vi kjøpte begge to ;) ).

Vil også legge til at vi måtte kjøpe nye sko, for han var av typen som gikk med hvite, småskitne joggesko som var snørt alt for stramt. Type:

stock-photo-old-sneakers-on-white-background-63285652.jpg

Med gutter, så er ofte det enkleste det beste!

(Men du har fortsatt heit stil, Fine sko!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så langt 22 plussene made me ever so happy:

EDIT: Det kommer noen mer ordentlige antrekk i løpet av nær fremtid. ;)

*Snip*

Stivt for noen. Casual for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så redde for å kle seg penere i hverdagen. Det er jo ikke snakk om å gå med dress eller å gå rundt i kleskoden "black tie". : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så langt 22 plussene made me ever so happy:

EDIT: Det kommer noen mer ordentlige antrekk i løpet av nær fremtid. ;)

Stivt for noen. Casual for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så redde for å kle seg penere i hverdagen. Det er jo ikke snakk om å gå med dress eller å gå rundt i kleskoden "black tie". : /

Jeg tror ikke et er snakk om å være redd. Jeg tror det er snakk om hva folk synes er kult. Personlig synes jeg som sagt en mer avslappet stil med chinos, jeans og skinnjakke/cargojakke ser mye mer sporty, ungdommelig og freskt ut enn v-genser og stivsnipp. På min side skjønner ikke jeg hvorfor noen skulle ønske å gå med slips til hverdags, synes det mister litt av sjarmen når man bruker det for ofte.

Hva man velger å kle seg opp i bunner nok litt i personlighet og hva man ønsker å signalisere til de rundt seg. Så lenge ting er gjennomført er det ingenting som er riktigere enn det andre, med mindre man er i tilstelninger med eksplisitt kleskode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...