AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3121 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ja, det er ganske lenge siden den ble kjøpt, så de har den sikkert ikke i butikker lenger dessverre. Dette pluss jakke er dagens casual antrekk.Anonymous poster hash: 29280...2c3 Den vanlige jenteuniformen. Anonymous poster hash: 3ef78...6a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3122 Del Skrevet 20. oktober 2015 Den vanlige jenteuniformen. Anonymous poster hash: 3ef78...6a3 Ok.Anonymous poster hash: 29280...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. november 2015 #3123 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg trosset ruskeværet og gikk for skjørt i dag! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. november 2015 #3124 Del Skrevet 4. november 2015 I dag - med fin pose, haha! Genseren har loet litt på buksa, dessverre.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. november 2015 #3125 Del Skrevet 4. november 2015 I dag - med fin pose, haha! Genseren har loet litt på buksa, dessverre.. Kjempefint! Den røde buksa gjør hele antrekket her, og passer uventet godt sammen med håret ditt, synes jeg. Jakken sitter som støpt - lekkert!. Har du farget håret igjen, forresten? Ser litt mørkere og blankere ut. Veldig fint det og Ikke at du trenger å gjøre noe mer utav det, men et litt langt, mørkt kjede, eller et litt rufsete skjerf ville kanskje vært prikken over i-en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3126 Del Skrevet 4. november 2015 Kjempefint! Den røde buksa gjør hele antrekket her, og passer uventet godt sammen med håret ditt, synes jeg. Jakken sitter som støpt - lekkert!. Har du farget håret igjen, forresten? Ser litt mørkere og blankere ut. Veldig fint det og Ikke at du trenger å gjøre noe mer utav det, men et litt langt, mørkt kjede, eller et litt rufsete skjerf ville kanskje vært prikken over i-en?Er ikke buksa brun? Anonymkode: e34c4...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 4. november 2015 #3127 Del Skrevet 4. november 2015 Er ikke buksa brun?Anonymkode: e34c4...453doo'hBurgunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. november 2015 #3128 Del Skrevet 4. november 2015 Er ikke buksa brun?Anonymkode: e34c4...453doo'hBurgunder Evt. bordeaux, vinrød, okseblod, osv., så jeg safet med rød, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. november 2015 #3129 Del Skrevet 4. november 2015 Kjempefint! Den røde buksa gjør hele antrekket her, og passer uventet godt sammen med håret ditt, synes jeg. Jakken sitter som støpt - lekkert!. Har du farget håret igjen, forresten? Ser litt mørkere og blankere ut. Veldig fint det og Ikke at du trenger å gjøre noe mer utav det, men et litt langt, mørkt kjede, eller et litt rufsete skjerf ville kanskje vært prikken over i-en?Tusen takk! Liker tilbakemeldingene dine! Synes det er litt vanskelig å "kle" håret, men har begynt å tørre å bruke litt mer farger nå, så det var fint å høre. Har farget håret igjen ja, trodde det var igjen bittelitt i pakken så bare blandet ut resten, men det var visst en del mer fordi håret ble mye mer rosa enn de andre gangene! Ble litt når jeg så meg i speilet etterpå, haha.Skulle gjerne brukt mer accessorier, helt enig der. Har blitt veldig slapp på den fronten etter at babyen kom fordi det er så upraktisk med smykker og ringer. Hun vil bli båret veldig mye - helt opp på brystet mitt og da får hun smykkene rett i ansiktet, men skal forsøke å finne noe annet som kan fungere og gjøre antrekkene litt mer spennende! Og buksa er vinrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. november 2015 #3130 Del Skrevet 5. november 2015 Enkelt! Bare bytt ut ørering med bitering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. november 2015 #3131 Del Skrevet 5. november 2015 @FantasDick, @KamikatzeBitering og smykke i ett. Problem solved? http://www.gumigem.no/ourshop/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. november 2015 #3132 Del Skrevet 7. november 2015 @Kamikatze, @Antlers haha, skal vurdere det når hun begynner å få tenner! Men tenk at noen har laget sånne smykker, hihi. Antrekket i dag ble slengt sammen litt for fort, men here goes. Gikk ikke med det hele dagen, da.. For etter å ha kommet hjem for dagen ble det et skikkelig hjemmeantrekk på meg! Sånn, nå har dere sett den siden av meg også, med celulitter, sliten tskjorte og håret i bun. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 8. november 2015 #3133 Del Skrevet 8. november 2015 @Kamikatze, @Antlers haha, skal vurdere det når hun begynner å få tenner! Men tenk at noen har laget sånne smykker, hihi. Antrekket i dag ble slengt sammen litt for fort, men here goes. Gikk ikke med det hele dagen, da.. For etter å ha kommet hjem for dagen ble det et skikkelig hjemmeantrekk på meg! Sånn, nå har dere sett den siden av meg også, med celulitter, sliten tskjorte og håret i bun. Slengt sammen fort? Synes det ser helt nydelig ut jeg!! Kult skjørt, både classy og hot. Beltet er veldig pent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. november 2015 #3134 Del Skrevet 12. november 2015 Slengt sammen fort? Synes det ser helt nydelig ut jeg!! Kult skjørt, både classy og hot. Beltet er veldig pent Tusen takk! Poloen var litt vanskeligere å style enn jeg trodde i utgangspunktet, så det var fint å høre. I dag: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2015 #3135 Del Skrevet 13. november 2015 I dag! Har svart genser under jakka. Må vaske speilet i gangen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3136 Del Skrevet 21. november 2015 Ja, jeg vet... Skittent speil. Anonymkode: b5c07...d69 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 21. november 2015 #3137 Del Skrevet 21. november 2015 Ja, jeg vet... Skittent speil.*tok bort bilde*Anonymkode: b5c07...d69For et lekkert antrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3138 Del Skrevet 23. november 2015 For et lekkert antrekk!Takk! (Wah! Dobbeltsitering!) Nytt antrekk: Anonymkode: b5c07...d69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 23. november 2015 #3139 Del Skrevet 23. november 2015 Takk! (Wah! Dobbeltsitering!) Nytt antrekk: Anonymkode: b5c07...d69Skikkelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 23. november 2015 #3140 Del Skrevet 23. november 2015 Takk! (Wah! Dobbeltsitering!) Nytt antrekk: Anonymkode: b5c07...d69Stilig! Ruter og prikker kunne fort blitt litt for mye, men her har du gjort det helt riktig med svart skjørt og svarte prikker i blusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå