Gjest caramiacaramella Skrevet 16. september 2013 #2681 Del Skrevet 16. september 2013 Dagens fra meg. Denne kjolen har krympa noe fryktelig de sista åra, men funka nå greit nok med en tights under synes jeg Søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. september 2013 #2682 Del Skrevet 17. september 2013 Søtt!Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 11. november 2013 #2683 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Litt lite liv i tråden, så legger ut bildet av outfit for middag på Theatercafeen. Endret 6. januar 2016 av Fashionistaen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. november 2013 #2684 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har på meg dette idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. november 2013 #2685 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har på meg dette idag Stilig Liker å ha skjorta sånn, bare synd jeg ikke får det til! Men det gjør du ser jeg! Hvilket land bor du i? (..om jeg kan spørre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. november 2013 #2686 Del Skrevet 14. november 2013 Stilig Liker å ha skjorta sånn, bare synd jeg ikke får det til! Men det gjør du ser jeg! Hvilket land bor du i? (..om jeg kan spørre?) Takk takk! Det er jo bare å knytte den det Jeg bor i Spania for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. november 2013 #2687 Del Skrevet 14. november 2013 Takk takk! Det er jo bare å knytte den det Jeg bor i Spania for tiden. Og har trodde jeg du var hardcore og gikk sånn i norge i november, men juks å være i spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. november 2013 #2688 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har på meg dette idag Småsommerlig og fresht=)! Skulle gjerne betalt noen hundringer for å bytte bosted med deg akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. november 2013 #2689 Del Skrevet 14. november 2013 Litt lite liv i tråden, så legger ut bildet av outfit for middag på Theatercafeen. Er det deg og penesko? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. november 2013 #2690 Del Skrevet 14. november 2013 Er det deg og penesko? Jepp, det er meg og skoa :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. november 2013 #2691 Del Skrevet 14. november 2013 Jepp, det er meg og skoa :D Heh, dere er søte sammen da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 23. november 2013 Forfatter #2692 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Noen nye bilder: Endret 23. november 2013 av Pene sko... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 29. november 2013 #2693 Del Skrevet 29. november 2013 Noen nye bilder: Camo-tie.JPG Flannelskjorte.JPG Vintage hunting.jpg Velvet.JPG Wow, forelsket meg i bilde nr 1. Kjempe bra kombinert. Hvor er skjorta fra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 29. november 2013 Forfatter #2694 Del Skrevet 29. november 2013 Wow, forelsket meg i bilde nr 1. Kjempe bra kombinert. Hvor er skjorta fra? Tusen takk for at du likte antrekket. Selv var jeg også veldig fornøyd med kombinasjonen. Skjorta er fra Ralph Lauren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #2695 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) EDIT: Beklager begredelige slipsknuter... : / Endret 1. desember 2013 av Pene sko... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 2. desember 2013 #2696 Del Skrevet 2. desember 2013 Siste bildet var jævelig stilig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #2697 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Endret 5. desember 2013 av Pene sko... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 6. desember 2013 #2698 Del Skrevet 6. desember 2013 EDIT: Beklager begredelige slipsknuter... : / Nummer fire så jo tilnærmet perfekt ut, og forøvrig råfett ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. desember 2013 #2699 Del Skrevet 6. desember 2013 EDIT: Beklager begredelige slipsknuter... : / Du knyter jo tydeligvis slips veldig ofte, så du burde jo ha god trening nå. Kanskje du bare skal gi opp, og få pappa til å knyte for deg? ;P 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #2700 Del Skrevet 9. desember 2013 Siste bildet var jævelig stilig! Tusen takk! Nummer fire så jo tilnærmet perfekt ut, og forøvrig råfett ellers. Thank you! Du knyter jo tydeligvis slips veldig ofte, så du burde jo ha god trening nå. Kanskje du bare skal gi opp, og få pappa til å knyte for deg? ;P Hahaha! Neida, jeg kan knuten veldig godt. Bruker såkalt four-in-hand, som er en veldig fin og enkel knute. Mange, såvel som det britiske kongehuset, sverger til den klassiske windsor-slipsknuten, men jeg personlig foretrekker four-in-hand. Er bare litt perfeksjonist og har ofte hastverk når jeg knyter, derav blir jeg sjeldent fornøyd. En sjelden gang må jeg blåse støvet av min fedorahatt. Og ja, ja, jeg vet det, jeg vet det. Men jeg kan betrygge med at symbolene på slipset knapt er synlig med mindre man virkelig er fascinert av det og følgelig må studere det nøye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå