Gjest Katee Skrevet 18. mars 2012 #201 Del Skrevet 18. mars 2012 Så flott du er, Anuket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 18. mars 2012 #202 Del Skrevet 18. mars 2012 Takk Al! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 18. mars 2012 #203 Del Skrevet 18. mars 2012 Tok noen bilder da jeg kom hjem fra tur. Det er et eller annet med fargene på telefonen som gjør at buksa mi ser helt svart ut, men jaja. Smykket Og hatten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 18. mars 2012 #204 Del Skrevet 18. mars 2012 Dagens outfit. Sokkene er selvsagt en viktig detalj. Har dritlyst på den genseren. Lenge siden du kjøpte den? Finner den ikke på hm sine sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #205 Del Skrevet 18. mars 2012 Har dritlyst på den genseren. Lenge siden du kjøpte den? Finner den ikke på hm sine sider... Den ble kjøpt for ca 2 mnd siden, og den var på salg, så er slettes ikke sikkert den er inne.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 18. mars 2012 #206 Del Skrevet 18. mars 2012 Her, sånn cirkus: Nice! Fasiten er altså pene klær, pene sko, og pent smil! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 18. mars 2012 #207 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Herlig herlig, men farlig farlig å kikke i denne tråden, får lyst å dra på shopping.. Mye fint her ja Lexington elskerskoene dine og Vesken til Anuket og det brune blomsterskjørtet til FruN.. Og kjolen til Arlandria (flotte bein forresten) Her slenger jeg med 3 antrekk i en fei.. Gårsdagens festantrekk, dagens daffe antrekk, og et litt mer dannet antrekk til middag med reservemor Endret 22. mars 2012 av just words 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2012 #208 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvordan laster jeg opp bilde? Fra dataen. Jeg er så flink hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 18. mars 2012 #209 Del Skrevet 18. mars 2012 Du må gå på "full editor"-svar, og så klikke på den blå knappen der det står "Klikk for å legge ved filer", under tekstboksen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #210 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) *Snip* Endret 3. august 2012 av Pene sko... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2012 #211 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Takk Hedvig Jeg forøker! Har hatt lyst på et par lave behagelige sko, som ikke er converse eller ballerina sko. Var på utkikk etter et par retro Nike sko, men fant disse og falt veldig for de :D Bildekvalitetet er kanskje ikke på topp, men men. Endret 18. mars 2012 av eplebit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 18. mars 2012 #212 Del Skrevet 18. mars 2012 Her slenger jeg med 3 antrekk i en fei.. Gårsdagens festantrekk, dagens daffe antrekk, og et litt mer dannet antrekk til middag med reservemor STILIG den grå skjorte saken !! :D får man spørre hvor den er kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #213 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Dette hadde jeg på meg i går, må føye til at fargene på bildet ble veldig gule, i virkeligheten er skjørtet mye hvitere og blusen litt annerledes: *snip* Endret 21. november 2012 av Fashionistaen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2012 #214 Del Skrevet 18. mars 2012 Å! Fine Fashionistaen! Blusen var kjempelekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 18. mars 2012 #215 Del Skrevet 18. mars 2012 STILIG den grå skjorte saken !! :D får man spørre hvor den er kjøpt? Å tusen takk for det Den er kjøpt på en butikk som heter ”Herskap og tjenere” øverst på Galleriet i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 18. mars 2012 #216 Del Skrevet 18. mars 2012 Å tusen takk for det Den er kjøpt på en butikk som heter ”Herskap og tjenere” øverst på Galleriet i Bergen fillern, feil del av landet! men den var råstilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #217 Del Skrevet 18. mars 2012 Å! Fine Fashionistaen! Blusen var kjempelekker! Tusen takk Al! Den ble kjøpt på HM for ett år siden for hele 99 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 18. mars 2012 #218 Del Skrevet 18. mars 2012 Dette hadde jeg på meg i går, må føye til at fargene på bildet ble veldig gule, i virkeligheten er skjørtet mye hvitere og blusen litt annerledes: så søtt skjørt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 18. mars 2012 #219 Del Skrevet 18. mars 2012 Så søt du var i det antrekket, Fashionistaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #220 Del Skrevet 18. mars 2012 så søtt skjørt! :D Takk, det er fra Bik Bok, jenny skavlan som designet det, var egentlig litt skeptisk til å legge ut bilde av det, siden både venninnene mine og folk på KG skjelte ut hele kolleksjonen fra jenny skavland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå