Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Ja, det er ganske lenge siden den ble kjøpt, så de har den sikkert ikke i butikker lenger dessverre.

Dette pluss jakke er dagens casual antrekk.

Anonymous poster hash: 29280...2c3

Den vanlige jenteuniformen.

Anonymous poster hash: 3ef78...6a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vanlige jenteuniformen. Anonymous poster hash: 3ef78...6a3

Ok.

Anonymous poster hash: 29280...2c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag - med fin pose, haha! Genseren har loet litt på buksa, dessverre.. 

Kjempefint! Den røde buksa gjør hele antrekket her, og passer uventet godt sammen med håret ditt, synes jeg. Jakken sitter som støpt - lekkert!. Har du farget håret igjen, forresten? Ser litt mørkere og blankere ut. Veldig fint det og :)

Ikke at du trenger å gjøre noe mer utav det, men et litt langt, mørkt kjede, eller et litt rufsete skjerf ville kanskje vært prikken over i-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Den røde buksa gjør hele antrekket her, og passer uventet godt sammen med håret ditt, synes jeg. Jakken sitter som støpt - lekkert!. Har du farget håret igjen, forresten? Ser litt mørkere og blankere ut. Veldig fint det og :)

Ikke at du trenger å gjøre noe mer utav det, men et litt langt, mørkt kjede, eller et litt rufsete skjerf ville kanskje vært prikken over i-en?

Er ikke buksa brun?

Anonymkode: e34c4...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke buksa brun?

Anonymkode: e34c4...453

doo'h

Burgunder

:a034:

Evt. bordeaux, vinrød, okseblod, osv., så jeg safet med rød, jeg  :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Liker tilbakemeldingene dine! :) 

Synes det er litt vanskelig å "kle" håret, men har begynt å tørre å bruke litt mer farger nå, så det var fint å høre. Har farget håret igjen ja, trodde det var igjen bittelitt i pakken så bare blandet ut resten, men det var visst en del mer fordi håret ble mye mer rosa enn de andre gangene! Ble litt :sprettoy: når jeg så meg i speilet etterpå, haha.

Skulle gjerne brukt mer accessorier, helt enig der. Har blitt veldig slapp på den fronten etter at babyen kom fordi det er så upraktisk med smykker og ringer. Hun vil bli båret veldig mye - helt opp på brystet mitt og da får hun smykkene rett i ansiktet, men skal forsøke å finne noe annet som kan fungere og gjøre antrekkene litt mer spennende! :) 

Og buksa er vinrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kamikatze, @Antlers haha, skal vurdere det når hun begynner å få tenner! Men tenk at noen har laget sånne smykker, hihi. Antrekket i dag ble slengt sammen litt for fort, men here goes. Gikk ikke med det hele dagen, da.. 

07_11_2015.png

For etter å ha kommet hjem for dagen ble det et skikkelig hjemmeantrekk på meg! 

07_11_2015_2.png

Sånn, nå har dere sett den siden av meg også, med celulitter, sliten tskjorte og håret i bun. :biggrin: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kamikatze, @Antlers haha, skal vurdere det når hun begynner å få tenner! Men tenk at noen har laget sånne smykker, hihi. Antrekket i dag ble slengt sammen litt for fort, men here goes. Gikk ikke med det hele dagen, da.. 

07_11_2015.png

For etter å ha kommet hjem for dagen ble det et skikkelig hjemmeantrekk på meg! 

07_11_2015_2.png

Sånn, nå har dere sett den siden av meg også, med celulitter, sliten tskjorte og håret i bun. :biggrin: 

Slengt sammen fort? Synes det ser helt nydelig ut jeg!! Kult skjørt, både classy og hot. Beltet er veldig pent :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slengt sammen fort? Synes det ser helt nydelig ut jeg!! Kult skjørt, både classy og hot. Beltet er veldig pent :)

Tusen takk! Poloen var litt vanskeligere å style enn jeg trodde i utgangspunktet, så det var fint å høre. :) 

I dag: 

12_11_2015.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

For et lekkert antrekk!

Takk! :blomst:(Wah! Dobbeltsitering!)

Nytt antrekk:

IMAG0681.jpg

Anonymkode: b5c07...d69

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :blomst:(Wah! Dobbeltsitering!)

Nytt antrekk:

Anonymkode: b5c07...d69

Stilig! Ruter og prikker kunne fort blitt litt for mye, men her har du gjort det helt riktig med svart skjørt og svarte prikker i blusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...