Arlandria Skrevet 17. mars 2012 #181 Del Skrevet 17. mars 2012 Og et par burgunderrøde strømper til 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. mars 2012 #182 Del Skrevet 17. mars 2012 Elsket den kjolen!! Hvor har du fått tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlandria Skrevet 17. mars 2012 #183 Del Skrevet 17. mars 2012 Aaaw, takk, HedvigR! Syns å huske at jeg kjøpte kjolen på HM, og den er opprinnelig helt rett i formen, slik 60talls-form. Men med en fin underkjole og et bredt nok belte, gir den meg faktisk (ganske ikke-eksisterende) hofter! Kvinnelige former Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #184 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Digger veska di! Takk! Skinnveske fra Pieces Kostet meg 900 kr på nettet, kjøpte den her: Link EDIT: Ser den ikke er der lenger så den er sikkert utsolgt Men de har de samme veskene på Selected butikkene, ellers pleier nettsiden å få inn veskene etter hvert Endret 17. mars 2012 av Anuket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 17. mars 2012 #185 Del Skrevet 17. mars 2012 Og et par burgunderrøde strømper til Liker! Blondekjoler er det beste jeg vet på jenter. Bortsett fra skinnbukser da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. mars 2012 #186 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jeg liker gutter med skjorte, men helst rutete og selvfølgelig tailor fit. mhm, skjorter xen min pleide å gå med skjorter og joggebukse! fy søren det er sexy!! en jeg har et "krav" til hvordan joggebuksa skal være og sitte da! og det er veldig viktig det er utrolig mange flotte kvinner og herremenn her inne! en til dere alle! Endret 17. mars 2012 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 17. mars 2012 #187 Del Skrevet 17. mars 2012 Gårsdagens festantrekk: Nå har jeg kikka litt på bildene dine en gang til, Pene sko. Og det er ikke klærne som er hovedforskjellen på daffe- og "casual"-bildene dine, det er ansiktet ditt. Du ser jo så mye lykkeligere og snillere ut på daffe-bildene dine! Så det er nok ikke stilen din som er kjedelig, det er bare at "rollen" din gjør at ansiktet ditt blir litt blassere foran et kamera, mens når du har på joggebukse spanderer du jo til og med et (flott) smil på oss! Prøv et smil på neste bilde med "ordentlig" outfit neste gang, da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #188 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Prøv et smil på neste bilde med "ordentlig" outfit neste gang, da? Her, sånn cirkus: Endret 17. mars 2012 av Pene sko... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mars 2012 #189 Del Skrevet 17. mars 2012 Her: Mye bedre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mars 2012 #190 Del Skrevet 17. mars 2012 Her, sånn cirkus: Fint smil! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mars 2012 #191 Del Skrevet 17. mars 2012 Og et par burgunderrøde strømper til Fin kjole og pene bein! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlandria Skrevet 17. mars 2012 #192 Del Skrevet 17. mars 2012 Takk, NerdMedSverd og Mortem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 17. mars 2012 #193 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) * Endret 23. mars 2012 av Lexington 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #194 Del Skrevet 17. mars 2012 Kveldens fest antrekk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mars 2012 #195 Del Skrevet 17. mars 2012 Stilig, Lexington! Og den jakka var veldig Jackie O. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paine Skrevet 17. mars 2012 #196 Del Skrevet 17. mars 2012 Og et par burgunderrøde strømper til Åh, for en nydelig kjole! Og i tillegg satt den som et skudd. Fikk virkelig lyst på nye klær av å kikke innom denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlandria Skrevet 17. mars 2012 #197 Del Skrevet 17. mars 2012 Takk, Paine! :D det har ALT å gjøre med beltet! Billige kjoler, også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 18. mars 2012 #198 Del Skrevet 18. mars 2012 Meg i all min søndagsprakt. (Jeg har ikke belter) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 18. mars 2012 #199 Del Skrevet 18. mars 2012 Mitt noe tekkelige antrekk jeg hadde på i familiemiddag idag Fikk høre at jakken så ut som noe en Kennedy-frue kunne ha brukt Også måtte jeg bare legge med et nærbilde av skoene også Beklager forøvrig dårlig photo boot-bildekvalitet(og at jakken henger noe på skeiva...). Nå er ikke jeg akkurat noen kjendis på forumet her, men håper dere setter pris på antrekksbilder av noen "ukjente" også. Kjempefint! Elsket skoene dine! VIL HA! Langt fra alle her inne som er "kjendiser" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 18. mars 2012 #200 Del Skrevet 18. mars 2012 Herregud, så mange velkledde folk jeg har gått glipp av! Meg i all min søndagsprakt. (Jeg har ikke belter) Du ser tøff ut! Ser ut som en actionheltinne i playstation-spill Og ingen trenger belter på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå