Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #161 Del Skrevet 17. mars 2012 Dagens outfit. Sokkene er selvsagt en viktig detalj. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #162 Del Skrevet 17. mars 2012 Litt avslappet stil idag Veldig kul stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 17. mars 2012 #163 Del Skrevet 17. mars 2012 Dagens outfit. Sokkene er selvsagt en viktig detalj. Oh, de sokkene var nydelige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. mars 2012 #164 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Litt avslappet stil idag Digger det! Og elsker skjorta, hvor er den fra? EDIT: Haha, innså akkurat at det er andre gang jeg spør hvor noens store rutete flanellskjorte er fra. Jeg trenger flere skjorter :gjeiper: Dagens outfit. Sokkene er selvsagt en viktig detalj. Genseren er fa H&M? I så fall har jeg lik Deilig og varm! Endret 17. mars 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 17. mars 2012 #165 Del Skrevet 17. mars 2012 Genseren er fa H&M? I så fall har jeg lik Deilig og varm! Hehe, jepp. Den kosta 75 kr :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. mars 2012 #166 Del Skrevet 17. mars 2012 Ikke så veldig spennende, ganske mørkt over hele meg (er ikke noe mer spennende under jakka), men jeg har i hvertfall på meg en hatt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. mars 2012 #167 Del Skrevet 17. mars 2012 Så pen du er Hedvig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #168 Del Skrevet 17. mars 2012 Digger det! Og elsker skjorta, hvor er den fra? EDIT: Haha, innså akkurat at det er andre gang jeg spør hvor noens store rutete flanellskjorte er fra. Jeg trenger flere skjorter :gjeiper: Genseren er fa H&M? I så fall har jeg lik Deilig og varm! Man kan aldri få nok skjorter! Fra Cubus faktisk! Den kostet rundt 200 kr, men det er utrolig deilig å gå med, 100% bomull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #169 Del Skrevet 17. mars 2012 Dagens outfit. Sokkene er selvsagt en viktig detalj. Sokkene er fantastiske! Er de fra Cubus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. mars 2012 #170 Del Skrevet 17. mars 2012 Sokkene er fantastiske! Er de fra Cubus? Jeg har like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. mars 2012 #171 Del Skrevet 17. mars 2012 Man kan aldri få nok skjorter! Fra Cubus faktisk! Den kostet rundt 200 kr, men det er utrolig deilig å gå med, 100% bomull. Jeg synes alltid at jenter ser så kule ut i sånne skjorter (digga din!), men hver gang jeg prøver de på selv ser jeg så dum ut Men kanskje jeg rett og slett må gå med det noen ganger for å bli vant til synet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. mars 2012 #172 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes alltid at jenter ser så kule ut i sånne skjorter (digga din!), men hver gang jeg prøver de på selv ser jeg så dum ut Men kanskje jeg rett og slett må gå med det noen ganger for å bli vant til synet? Synes du skal prøve de ut! De finnes i ulike lengder, så kanskje du må finne en som passer deg? Jeg er så liten at jeg som regel kan bruke de kun med en strømpebukse eller shorts under, dermed blir det en slags kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. mars 2012 #173 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Så pen du er Hedvig! :D Takk Synes du skal prøve de ut! De finnes i ulike lengder, så kanskje du må finne en som passer deg? Jeg er så liten at jeg som regel kan bruke de kun med en strømpebukse eller shorts under, dermed blir det en slags kjole Note to self: Du SKAL kjøpe en rutete skjorte neste gang du shopper. SÅDETSÅ! Endret 17. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gandalff Skrevet 17. mars 2012 #174 Del Skrevet 17. mars 2012 Dette har jeg på meg til hverdags og fest. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. mars 2012 #175 Del Skrevet 17. mars 2012 Bilde Edit: jeg matcher hvertfall i farger selv om det er helt tilfeldig Haha! Gangen din ser helt ut som gangen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. mars 2012 #176 Del Skrevet 17. mars 2012 Haha! Gangen din ser helt ut som gangen min! Hmm. kanskje det er du som bor over eller under meg Men det er jo en ganske ordinær gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #177 Del Skrevet 17. mars 2012 Gårsdagens festantrekk: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. mars 2012 #178 Del Skrevet 17. mars 2012 Dagens. Ikke at jeg har fått gått mye i det, menmen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 17. mars 2012 #179 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Her får dere 2 in 1: Gravidmage i dagens antrekk Nå er dere heldige altså :gjeiper: Endret 20. mars 2012 av Sjokoladebolle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. mars 2012 #180 Del Skrevet 17. mars 2012 Litt avslappet stil idag Digger veska di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå