Gjest Cecilia L Skrevet 29. februar 2012 #41 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har lyst til å sende PM til en person her inne, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive... Skriv "Hei", og at du liker innleggene til han/hun. . 99,9 % av oss mennesker liker positiv oppmerksomhet.
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #42 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har lyst til å sende PM til en person her inne, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive... se i trådene personen har skrevet. du finner sikkert noe du kan snakke om :gjeiper:
Gjest Vampen Skrevet 29. februar 2012 #43 Skrevet 29. februar 2012 Eller fordi du er anonym? Men du er ikke alene. Og jeg er ikke sur og grinete. *håper på slibrige PM'er* Såwwi, det var ikke meningen å glemme å sende til deg!
Gjest Bobler Skrevet 29. februar 2012 #44 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har lyst til å sende PM til en person her inne, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive... " Skal vi knulle?" Neida, bare skriv hei, og hva du har på hjertet. Er vel ikke uten grunn at du ønsker å skrive PM til en person, så da kan du jo fortelle hvorfor
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. februar 2012 #45 Skrevet 29. februar 2012 Såwwi, det var ikke meningen å glemme å sende til deg! Du skylder meg slibrige PM'er!! Nå!
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #46 Skrevet 29. februar 2012 " Skal vi knulle?" Neida, bare skriv hei, og hva du har på hjertet. Er vel ikke uten grunn at du ønsker å skrive PM til en person, så da kan du jo fortelle hvorfor
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #47 Skrevet 29. februar 2012 Såwwi, det var ikke meningen å glemme å sende til deg! Du skylder meg slibrige PM'er!! Nå! Hei, idioter, tråden ble ikke opprettet for at dere skal spore av med pisspreik. Hut dere inn i snikk-snakk eller gå ut og få dere et liv. 1
Gjest Survival Skrevet 29. februar 2012 #49 Skrevet 29. februar 2012 Bare et enkelt spørsmål til dere KG brukere. Sender dere ofte PM til andre brukere her på forumet? Nei, svææært sjelden.
Gjest Cecilia L Skrevet 29. februar 2012 #50 Skrevet 29. februar 2012 Hei, idioter, tråden ble ikke opprettet for at dere skal spore av med pisspreik. Hut dere inn i snikk-snakk eller gå ut og få dere et liv. Dette er et forum i Norge. Ikke i Nord-Korea. Interaksjoner og meningsytringer mellom individer er vakkert og i den demokratiske ånd. 3
Mr.Omg Skrevet 29. februar 2012 #51 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har lyst til å sende PM til en person her inne, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive... Skriv "Hei " og evt noe relatert til noe personen har skrevet her på forumet.
Gjest Cecilia L Skrevet 29. februar 2012 #53 Skrevet 29. februar 2012 Skriv "Hei " og evt noe relatert til noe personen har skrevet her på forumet. Mr.Omg kjefter ikke på katter...
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #54 Skrevet 29. februar 2012 Sjeldent. Har skrevet til en bruker før. Fire stykker i innboksen. 1 ang endring av brukernavn. 2 er en sexmelding jeg fikk fra en etter at jeg hadde svart i en tråd på seksualitet. 3 er et tips utenfor en tråd. 4 er hyggelig tilbakemelding.
Gjest Vampen Skrevet 29. februar 2012 #55 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei, idioter, tråden ble ikke opprettet for at dere skal spore av med pisspreik. Hut dere inn i snikk-snakk eller gå ut og få dere et liv. Djeezes, pass på blodtrykket sinnataggen! Men for å svare på HI, ja, det gjør jeg. Det vil si, jeg får flere enn jeg sender, men jeg svarer på det meste (etterhvert ihvertfall, det hender jeg er litt treg). Om jeg sender pm til noen, så er det stort sett ting som ikke passer seg å ta i en tråd, eller generelle kjærligheterklæringer. Endret 29. februar 2012 av Vampen
Daybreak Skrevet 4. mars 2012 #58 Skrevet 4. mars 2012 Har fått/sendt nokre få Alltid kjekt å få det Svarar alltid med mindre det er sære tilfeller av frekkheit...
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 4. mars 2012 #59 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har skrevet pm til en bruker.. Men det var fordi jeg lurte på noe som jeg ikke ville spørre om åpent i en tråd. Var rett og slett av ren nysgjerrighet, hadde heller ingen baktanker om å bli kjent med personen.
Gjest Emera Skrevet 5. mars 2012 #60 Skrevet 5. mars 2012 Nesj, har vel skrevet, og fått, en eller to i løpet av alle de årene jeg har vært her. Har mottatt hm... ja, forslag jeg også, uten at jeg har svart på dem. Hva er det som får folk til å skrive sånt til ukjente..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå