Gå til innhold

Sender du PM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger hvis en bruker har blitt skjelt ut i en tråd og jeg er enig med bruker så sender jeg en support-melding :fnise:

Andre ganger fordi jeg kjeder meg (denne måten fungerer beste faktisk) og vil bli kjent med noen jeg tror jeg har noe til felles med :)

Har fått PMer fra andre av samme grunner.

Takker for den :)

Det var smart / fint, å bruke pm på den måten, suppoert er jo fint når man møter mye motstand i en tråd :klemmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Nope..

Vet ikke helt hva jeg skulle ha sendt pm om..

Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså :P

Av og til er det noen som er veldig ivrige på å diskutere, så de fortsetter på pm. Noen vil bare fjase om alt og ingenting, mens andre lurer på hva slags undertøy du har på deg :gjeiper: En gang fikk jeg også en slibrig melding fordi jeg spurte pent! :jepp:

Gjest Cecilia L
Skrevet

:fnise: Sånne PM'er har jeg aldri fått.

Gutta på KG tenner vel ikke på Marihøner da :sukk:

Humf... Jeg gir vel et litt mer slutty inntrykk, jeg da. Kanskje. Skjerpe meg.

Jeg vil ikke si jeg tenner på marihøner, men de er favorittinsektet mitt ;)

Skrevet

Hvorfor får ikke jeg slibrige meldinger da liksom? Er det fordi jeg er for sur og grinete kanskje? :grine:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Humf... Jeg gir vel et litt mer slutty inntrykk, jeg da. Kanskje. Skjerpe meg.

Jeg vil ikke si jeg tenner på marihøner, men de er favorittinsektet mitt ;)

:klemmer:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

ja. fikk tips til program for å rense pcen til og med. yey :gjeiper:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor får ikke jeg slibrige meldinger da liksom? Er det fordi jeg er for sur og grinete kanskje? :grine:

Eller fordi du er anonym? :fnise:

Men du er ikke alene. Og jeg er ikke sur og grinete.

*håper på slibrige PM'er* :popcorn:

Skrevet

Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså :P

Har fått folk som sier de har likt noe jeg har skrivd.

Noen som bare vil si hei.

Et par slibrige som jeg ikke har svart på.

Og den beste jeg har fått var den som kunne fortelle meg hvem som sto bak ABen som drev og ga meg frekke kommentarer hele tiden. Det var nemlig blitt lagt merke til hvem som skrev i tråden rett før det ble posta :fnise:

• Liker 2
Gjest Cecilia L
Skrevet

Det ække no' å trakte etter, altså :fnise:

Skrevet

Jeg har fått èn halvslibrig PM, men den var knyttet til noe jeg hadde skrevet i seksualitetsforumet... Så nå er jeg mer forsiktig med hva jeg deler :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvorfor håper du på det? jeg må lete. tror jeg fikk en jeg ikke likte. du kan få den :gjeiper: :gjeiper:

Skrevet

Sjeldent. Har ved et par anledninger sendt PM til en bruker som et svar på et innlegg. Sender heller PM enn å være AnonymBruker.

Har også krangla på PM med en. Men så gikk jeg lei, og ignorerte vedkommende :ler:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det ække no' å trakte etter, altså :fnise:

Hehe, nei det er vel egentlig ikke det. Men det vet jeg jo ikke før jeg får en :gjeiper:

hvorfor håper du på det? jeg må lete. tror jeg fikk en jeg ikke likte. du kan få den :gjeiper: :gjeiper:

:fnise: Søtnos. Nei, du kan beholde den du, jeg skal prøve å skaffe meg min egen.

Skrevet

Når det kommer til dagbøker hender det at man sender/får PM når det blir spørsmål om hvor man jobber e.l. Selv om mange er lettgjenkjennelige i dagbøkene trenger vi ikke gjøre det alt for lett for hvem som helst å finne ut hvem vi er :lur:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vil ikke si det skjer så ofte, det kommer an på hva det gjelder. Noen ganger kan det bli en del korrespondanse, andre ganger bare et par meldinger. Stort sett mottar jeg vel flere PM enn jeg starter selv.

Skrevet

Ein sjeldan gong, som regel som svar på PM frå ein annan brukar då. Eg har aldri opplevd å få upassande meldingar heldigvis. Men så er eg ikkje så veldig aktiv i sex-forumet heller ;) Evt verkar veldig prippen :fnise: Så vidt eg kan hugse, har alle PM'ane eg har fått vore hyggelege, det har ofte vore litt meir personlege spørsmål om eg kan utdype noko eg har skrevi i ein tråd, eller ros for noko eg har skrevi :) Er vel same grunnane som får meg til å sende PM til nokon.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ja, eg sender og mottek PM

Skrevet

Sendte og mottok noen PMer før, i det siste har det blitt lite.

Skrevet

Jeg har lyst til å sende PM til en person her inne, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...