Gå til innhold

Sender du PM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare et enkelt spørsmål til dere KG brukere. Sender dere ofte PM til andre brukere her på forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men ikke så mange :)

Skrevet

Virker som om noen gjør det.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Bare et enkelt spørsmål til dere KG brukere. Sender dere ofte PM til andre brukere her på forumet?

jepp n_n

Skrevet

Har aldri gjort det, har vel ikke hatt noen grunn til å gjøre det.. Vet dessuten ikke hvordan jeg gjør det:p

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke ofte, og ikke til mange.

Men det hender.

Skrevet

Har aldri gjort det, har vel ikke hatt noen grunn til å gjøre det.. Vet dessuten ikke hvordan jeg gjør det:p

Du bare klikker på det brev-ikonet under en brukers avatar :)

Skrevet

Veldig sjelden, men det har skjedd et par ganger og. Har fått noen hyggelige og, og det er jo kjempekoselig :)

Skrevet

Sjelden. Må ha en god grunn :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Nja, jeg svarer iallefall, stort sett :gjeiper:

Skrevet

Nope..

Vet ikke helt hva jeg skulle ha sendt pm om..

Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså :P

Gjest Cecilia L
Skrevet

Veldig sjelden. Men det har hendt og hender. Og det har hendt jeg har fått noen også. Svarer de fleste, men ikke de som vil sprute meg ned med sæd og sånt. En kvinne har da litt moral.

• Liker 2
Skrevet

Ikke ofte, men det hender :) Jeg sender ikke PM til mange ulike brukere, men svarer alltid på de jeg får.

Skrevet

Nope..

Vet ikke helt hva jeg skulle ha sendt pm om..

Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså :P

Noen ganger hvis en bruker har blitt skjelt ut i en tråd og jeg er enig med bruker så sender jeg en support-melding :fnise:

Andre ganger fordi jeg kjeder meg (denne måten fungerer beste faktisk) og vil bli kjent med noen jeg tror jeg har noe til felles med :)

Har fått PMer fra andre av samme grunner.

• Liker 1
Skrevet

Hey, det går jo an å sende PM til AnonymBruker, jo! Hvor havner de mon tro? :klo:

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Tror jeg aldri har fått, og skriver heller aldri.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Veldig sjelden. Men det har hendt og hender. Og det har hendt jeg har fått noen også. Svarer de fleste, men ikke de som vil sprute meg ned med sæd og sånt. En kvinne har da litt moral.

:fnise: Sånne PM'er har jeg aldri fått.

Gutta på KG tenner vel ikke på Marihøner da :sukk:

De gangene jeg har sendt PM er det stort sett for å si noe til en bruker, men hvor det ikke passer i en tråd. Så i stedet for å avspore tråden helt, tar jeg det på PM. Men det er ikke ofte. Og så er det en bruker jeg sender PM frem og tilbake til, bare for å fjase.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...