AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Bare et enkelt spørsmål til dere KG brukere. Sender dere ofte PM til andre brukere her på forumet?
Gjest SummerJudith Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Bare et enkelt spørsmål til dere KG brukere. Sender dere ofte PM til andre brukere her på forumet? jepp n_n
challenger Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Har aldri gjort det, har vel ikke hatt noen grunn til å gjøre det.. Vet dessuten ikke hvordan jeg gjør det:p
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Ikke ofte, og ikke til mange. Men det hender.
Mr.Omg Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Har aldri gjort det, har vel ikke hatt noen grunn til å gjøre det.. Vet dessuten ikke hvordan jeg gjør det:p Du bare klikker på det brev-ikonet under en brukers avatar
HedvigR Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Veldig sjelden, men det har skjedd et par ganger og. Har fått noen hyggelige og, og det er jo kjempekoselig
Gjest Raindrops Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Nja, jeg svarer iallefall, stort sett :gjeiper:
Ixnay Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Nope.. Vet ikke helt hva jeg skulle ha sendt pm om.. Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså
Gjest Cecilia L Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Veldig sjelden. Men det har hendt og hender. Og det har hendt jeg har fått noen også. Svarer de fleste, men ikke de som vil sprute meg ned med sæd og sånt. En kvinne har da litt moral. 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Ikke ofte, men det hender Jeg sender ikke PM til mange ulike brukere, men svarer alltid på de jeg får.
Mr.Omg Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Nope.. Vet ikke helt hva jeg skulle ha sendt pm om.. Dere som sender pm, jeg er litt nysgjerrig på hvorfor og om hva? Er ikke akkurat ute etter detaljer altså Noen ganger hvis en bruker har blitt skjelt ut i en tråd og jeg er enig med bruker så sender jeg en support-melding Andre ganger fordi jeg kjeder meg (denne måten fungerer beste faktisk) og vil bli kjent med noen jeg tror jeg har noe til felles med Har fått PMer fra andre av samme grunner. 1
Pingting Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Hey, det går jo an å sende PM til AnonymBruker, jo! Hvor havner de mon tro? 2
Gjest Badabing Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Tror jeg aldri har fått, og skriver heller aldri.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Veldig sjelden. Men det har hendt og hender. Og det har hendt jeg har fått noen også. Svarer de fleste, men ikke de som vil sprute meg ned med sæd og sånt. En kvinne har da litt moral. Sånne PM'er har jeg aldri fått. Gutta på KG tenner vel ikke på Marihøner da De gangene jeg har sendt PM er det stort sett for å si noe til en bruker, men hvor det ikke passer i en tråd. Så i stedet for å avspore tråden helt, tar jeg det på PM. Men det er ikke ofte. Og så er det en bruker jeg sender PM frem og tilbake til, bare for å fjase. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå