Gå til innhold

Jeg begynner å bli en Mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei fy faen, brysthår og ikke minst rygghår er kjempe ekkelt!

Min partner skal vokses, hår der er uaktuelt.

Så om du hadde truffet drømme mannen på alle mulige måter, så måtte han ha vokset magen sin for å være bra nok for deg?..... (kan skjønne ryggen , det vil nok di fleste vokse uansett)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tross for at jeg nærmer meg 30 år, så har jeg aldri hatt noe særlig med hårvekst på overkroppen. Til min fortvilelse har jeg bare hatt en liten stripe mellom brystene mine. :snurt:

Og som vi alle vet: Man er ikke Mann (med stor M ja) før man har hår på brystet.

Dette har selvfølgelig plagd meg i årevis, så jeg har jo selvfølgelig prøvd å vanne overkroppen så mye som mulig, for at det skal vokse ut. Men til ingen nytte... TRODDE JEG.

Det siste halvåret har jeg nemlig fått mye mer "hår" på brystet mitt, helt fra veiviseren og opp til "stripen", samt over hele brystet.

Så nå har du vel kanskje begynt å se tegningen? Jo, årevis med vanning av brystet ser ut til å gi resultater! Jeg er så glad, det kan nesten ikke beskrives! ENDELIG begynner jeg å bli en mann.

Er fortsatt ikke helt i mål, men tror kanskje jeg kommer i mål, om jeg vanner brystet i noen år til. Det hadde iallefall vært utrolig gøy å blitt MANN før fylte 40 år.

Så til de av dere som er bekymret over at dere aldri kan bli en Mann (med STOR M), det finnes altså håp!

:takke:

You are not a jedi yet...

Husk at for å være Mann (med stor M) må du også være akkurat passe dominant og drittsekk'ish; og aldri vise følelser, for damer liker ikke menn som griner, er forelsket, ler eller på andre måter fremstår som svake! Og du må elske fysisk arbeid og bruke fritiden på å bygge hus og reparere biler, men ditt egentlig yrke bør helst være partner i toppadvokatfirma, overlege eller noe tilsvarende prestisjefylt. Videre må du ha pikk som en middels trekkhest, enorme baller og du skal helst være ca 2,5 meter høy. Du må dessuten ha en rufsete, avslappet fremtoning som viser at du driter i utseende og andre femigreier, men samtidig må du passe på at du alltid ser deilig ut. Du skal forøvrig ikke pumpe jern, men du må være ganske så muskuløs og ha passelig lav fettprosent.

Stort hus, dyr bil og en gavmild innstilling er heller ikke dumt. Håret ditt bør være mørkt.

Og der er bare hodet, brystkassa, underlivet, armhulene, armhulene og leggene som får være hårete. Ikke ryggen, skuldrene, nesa eller øra!

Da, og kun da, er du Mann med stor M. :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Om en mann har hår burde han vært skutt, er så utrolig turn off, akkurat som å ligge med en gorilla usj av meg altså

Skrevet

Hvor går grensen damer?

Skrevet (endret)

Gratulerer med hår på brøstet, Mann! :skaal:

Endret av Mr.Omg
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvor går grensen damer?

hår på ryggen er fysj og fy iallefall

Skrevet

Og der er bare hodet, brystkassa, underlivet, armhulene, armhulene og leggene som får være hårete. Ikke ryggen, skuldrene, nesa eller øra!

Ikke underlivet, nei! Der hører ikke hår hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke underlivet, nei! Der hører ikke hår hjemme.

JO! Menn må da ha hår der nede! Hårløst blir førpubertalt eller som et fælt kyllinglår. Jeg vil ha mann! Trenger jo ikke være en viltvoksende krattskog selv om det er hår der, kan jo være frisert ;)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

JO! Menn må da ha hår der nede! Hårløst blir førpubertalt eller som et fælt kyllinglår. Jeg vil ha mann! Trenger jo ikke være en viltvoksende krattskog selv om det er hår der, kan jo være frisert ;)

skal være trimma helst

Gjest Leif Juster
Skrevet

skal være trimma helst

Har du en glatt mann?

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Har du en glatt mann?

har ingen mann just nu, men eksen shava når han gadd, men det var sjeldent og jeg irriterte meg grønt når han bare lot det vokse villt. Sa ikke at jeg var irritert men prøvde å hinte på en fin måte.

Endret av BettyBoop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...