Gå til innhold

Jeg begynner å bli en Mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må være young at heart jeg da, for jeg foretrekker hårløs kasse, og om det er hår der bør det ikke være mye.

Og selv om jeg er ung, så foretrekker jeg mine mannfolk eldre. Gjerne 30-årene.. (Er selv 20)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen vise meg et bilde av noen som har nok hår (på grensen til formye), og et bilde med pels?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Herlighet mannfolk, ta nå å slapp litt av.. :sukk:

Kvinner liker forskjellig, og uansett om noen FORETREKKER mindre hår på brystkassen, så tviler jeg sterkt på at det er en dealbreaker om dere har "pels" :)

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på siden... Feil lenke?

3-Akshay.jpg

Skrevet

3-Akshay.jpg

Jeg får ikke opp bildet heller...

Skrevet

Gratulerer!

Selv elsker jeg når menn har masse hår på brystet, sexy :rodmer: !!!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg tar en mann med pels over enn man uten jeg altså :rodmer:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og selv om jeg er ung, så foretrekker jeg mine mannfolk eldre. Gjerne 30-årene.. (Er selv 20)

Alle menn over 30 har ikke hårete brystkasse.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er jenter på denne jord kun ute etter å forvirre menn (om det så er med liten eller stor m) ?

Det er det morsomste vi vet.

Skrevet

Jeg og liker sånn.

Slett ikke sikkert han har vokset noe. jeg syns det der så naturlig ut

Syntes bare at den stripa mot navelen var så utrolig smal, og jeg er sikker på at jeg har sett bilder av ham med litt breiere stripe + litt hår utenfor og litt mer nedenfor navelen. Tenkte derfor at de kanskje hadde vokset/barbert litt for en lekker, men naturlig look.

Men kan også hende at dette bildet er tatt tidligere og at han ikke hadde mer på det tidspunktet. Jeg vet ikke :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Syntes bare at den stripa mot navelen var så utrolig smal, og jeg er sikker på at jeg har sett bilder av ham med litt breiere stripe + litt hår utenfor og litt mer nedenfor navelen. Tenkte derfor at de kanskje hadde vokset/barbert litt for en lekker, men naturlig look.

Men kan også hende at dette bildet er tatt tidligere og at han ikke hadde mer på det tidspunktet. Jeg vet ikke :)

mulig, mulig

Skrevet

Store pupper, små pupper, rødt hår, brunt hår, strl. 36 eller 44,

hår på kassa, eller glatt..

Samme det vel, det viktigste er at DU er fornøyd.

Så er vi alle forskjellige og har dermed forskjellige preferanser.

JEG liker hår! Og jeg skjønner DU gjør det også. Fett!! :nigo:

Skrevet

Nei fy faen, brysthår og ikke minst rygghår er kjempe ekkelt!

Min partner skal vokses, hår der er uaktuelt.

Skrevet

Jeg syns menn med masse hår på kroppen er skumle. Men jeg har vel ikke stemmerett i sånne manne-diskusjoner! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...