Rights Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Til tross for at jeg nærmer meg 30 år, så har jeg aldri hatt noe særlig med hårvekst på overkroppen. Til min fortvilelse har jeg bare hatt en liten stripe mellom brystene mine. Og som vi alle vet: Man er ikke Mann (med stor M ja) før man har hår på brystet. Dette har selvfølgelig plagd meg i årevis, så jeg har jo selvfølgelig prøvd å vanne overkroppen så mye som mulig, for at det skal vokse ut. Men til ingen nytte... TRODDE JEG. Det siste halvåret har jeg nemlig fått mye mer "hår" på brystet mitt, helt fra veiviseren og opp til "stripen", samt over hele brystet. Så nå har du vel kanskje begynt å se tegningen? Jo, årevis med vanning av brystet ser ut til å gi resultater! Jeg er så glad, det kan nesten ikke beskrives! ENDELIG begynner jeg å bli en mann. Er fortsatt ikke helt i mål, men tror kanskje jeg kommer i mål, om jeg vanner brystet i noen år til. Det hadde iallefall vært utrolig gøy å blitt MANN før fylte 40 år. Så til de av dere som er bekymret over at dere aldri kan bli en Mann (med STOR M), det finnes altså håp! Endret 29. februar 2012 av Rights 4
Gjest RompeRusk Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Om det hjelper på, så foretrekker jeg menn UTEN hår på brystet! 1
Belle de Jour Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje det vokser fortere med litt gjødsel? 4
She_Leiva Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Om det hjelper på, så foretrekker jeg menn UTEN hår på brystet! Haha, hjelper sikkert lite å si det nå når han HAR fått hår?
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Til tross for at jeg nærmer meg 30 år, så har jeg aldri hatt noe særlig med hårvekst på overkroppen. Til min fortvilelse har jeg bare hatt en liten stripe mellom brystene mine. Og som vi alle vet: Man er ikke Mann (med stor M ja) før man har hår på brystet. Dette har selvfølgelig plagd meg i årevis, så jeg har jo selvfølgelig prøvd å vanne overkroppen så mye som mulig, for at det skal vokse ut. Men til ingen nytte... TRODDE JEG. Det siste halvåret har jeg nemlig fått mye mer "hår" på brystet mitt, helt fra veiviseren og opp til "stripen", samt over hele brystet. Så nå har du vel kanskje begynt å se tegningen? Jo, årevis med vanning av brystet ser ut til å gi resultater! Jeg er så glad, det kan nesten ikke beskrives! ENDELIG begynner jeg å bli en mann. Er fortsatt ikke helt i mål, men tror kanskje jeg kommer i mål, om jeg vanner brystet i noen år til. Det hadde iallefall vært utrolig gøy å blitt MANN før fylte 40 år. Så til de av dere som er bekymret over at dere aldri kan bli en Mann (med STOR M), det finnes altså håp! jeg syns det er sexy når menn ikke har hår på brystet.
Gjest RompeRusk Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Haha, hjelper sikkert lite å si det nå når han HAR fått hår? Han kan jo vokse
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Frem med voksen! Silf: Sister, I'd like to fuck? 1
Rights Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2012 Nå gjør dere meg bare forvirret. I alle disse årene har jeg trodd at jenter ville ha en Mann (med stor M), og så viser det seg at det kan være flott med hårløse menn (med liten m ja) også? Er jenter på denne jord kun ute etter å forvirre menn (om det så er med liten eller stor m) ?
sequin Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Nei nei, brysthår på menn er på sin plass! 1
Gjest RompeRusk Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Nå gjør dere meg bare forvirret. I alle disse årene har jeg trodd at jenter ville ha en Mann (med stor M), og så viser det seg at det kan være flott med hårløse menn (med liten m ja) også? Er jenter på denne jord kun ute etter å forvirre menn (om det så er med liten eller stor m) ? Jepp! Du har forstått det Vi sitter og venter til mannemennene er fornøyde, og sier vi at vi EEEGENTLIG liker det motsatte.. Neida.. Men vi kvinnfolk liker så forskjellig. Mens jeg foretrekker et bryst uten hår, så kan ikke andre få nok
Grønt blad Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Nå gjør dere meg bare forvirret. I alle disse årene har jeg trodd at jenter ville ha en Mann (med stor M), og så viser det seg at det kan være flott med hårløse menn (med liten m ja) også? Er jenter på denne jord kun ute etter å forvirre menn (om det så er med liten eller stor m) ? Gratulerer med hår på brystet! Jeg liker best menn med hår på brystet. Synes hårløst fort kan bli gutteaktig, spesielt hvis man er i trettiåra og eldre. Når det er sagt foretrekker jeg hår framfor pels, men du er vel veldig langt unna pels, antar jeg Vi kvinner liker også ulike ting. Noen liker helt glatt, noen liker litt hår, mens andre liker mye eller veldig mye hår. Noen bryr seg ikke og synes alt er flott. Endret 29. februar 2012 av Grønt blad 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #15 Skrevet 29. februar 2012 Er jenter på denne jord kun ute etter å forvirre menn (om det så er med liten eller stor m) ? Ja! Det gikk opp for meg at jeg kun har hatt menn med lite eller ingen hår på brystet. Ser for meg nå at det kan være kjekt med en hårete bamse som jeg kan lugge litt om han ikke gjør som jeg vil.
Gjest Cakenommy Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Vi har ulike preferanser, enkelte liker menn med hår på brystet, enkelte uten. Jeg er av den typen som ikke foretrekker hår. Men uansett gratulerer med hår på brystet!
Antlers Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Alle har sine personlige preferanser, men generelt kan vi vel si at jenter foretrekker hårløs kasse, mens kvinner foretrekker at det er hår der. Jenter omgås og forelsker seg jo først og fremst i gutter på deres egen alder, og da ser man stort sett hårløse kasser, og oppfatter dét som finest og mest naturlig. Hår på brystet er vel mer noe man forbinder med menn på pappas alder Om man som voksen holder sammen med en som har gått fra hårløs til fluffy, eller ganske enkelt sjekker ut markedet i tilsvarende aldersgruppe hos menn, er det nå hårete brystkasse som er mest vanlig. Plutselig er det både fint og mandig, og man flirer kanskje til og med litt av aversjonen man hadde som ung. Hår kommer når det kommer, og kanskje kommer det ikke i det hele tatt. Noen kan spare til vikingskjegg i en alder av 16 år, mens andre kun har fjoner i en alder av 30. Jeg synes det er pent med hår på brystet, men ville aldri påstått at man er noe mindre mann bare fordi man er glatt. Tror neppe et evt. forhold står og faller på om mannen har hår på brystet eller ei. Jeg liker dog ikke når menn fjerner håret, fordi man ofte kan se at det har blitt fjernet. Enten i form av nupper på kassa, eller ved at det ikke står i forhold til hårveksten på resten av kroppen. Det blir litt som når en mann med hårete lår barberer rundt penis. Et hvitt, hårløst felt omkranset av hår på alle kanter
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Alle har sine personlige preferanser, men generelt kan vi vel si at jenter foretrekker hårløs kasse, mens kvinner foretrekker at det er hår der. Jenter omgås og forelsker seg jo først og fremst i gutter på deres egen alder, og da ser man stort sett hårløse kasser, og oppfatter dét som finest og mest naturlig. Hår på brystet er vel mer noe man forbinder med menn på pappas alder Om man som voksen holder sammen med en som har gått fra hårløs til fluffy, eller ganske enkelt sjekker ut markedet i tilsvarende aldersgruppe hos menn, er det nå hårete brystkasse som er mest vanlig. Plutselig er det både fint og mandig, og man flirer kanskje til og med litt av aversjonen man hadde som ung. Hår kommer når det kommer, og kanskje kommer det ikke i det hele tatt. Noen kan spare til vikingskjegg i en alder av 16 år, mens andre kun har fjoner i en alder av 30. Jeg synes det er pent med hår på brystet, men ville aldri påstått at man er noe mindre mann bare fordi man er glatt. Tror neppe et evt. forhold står og faller på om mannen har hår på brystet eller ei. Jeg liker dog ikke når menn fjerner håret, fordi man ofte kan se at det har blitt fjernet. Enten i form av nupper på kassa, eller ved at det ikke står i forhold til hårveksten på resten av kroppen. Det blir litt som når en mann med hårete lår barberer rundt penis. Et hvitt, hårløst felt omkranset av hår på alle kanter Må være young at heart jeg da, for jeg foretrekker hårløs kasse, og om det er hår der bør det ikke være mye.
-Jiinxs- Skrevet 29. februar 2012 #19 Skrevet 29. februar 2012 Hahahah morsom tråd, så jeg tar ikke noe av det TS sier på alvor 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. februar 2012 #20 Skrevet 29. februar 2012 Til tross for at jeg nærmer meg 30 år, så har jeg aldri hatt noe særlig med hårvekst på overkroppen. Til min fortvilelse har jeg bare hatt en liten stripe mellom brystene mine. Og som vi alle vet: Man er ikke Mann (med stor M ja) før man har hår på brystet. Dette har selvfølgelig plagd meg i årevis, så jeg har jo selvfølgelig prøvd å vanne overkroppen så mye som mulig, for at det skal vokse ut. Men til ingen nytte... TRODDE JEG. Det siste halvåret har jeg nemlig fått mye mer "hår" på brystet mitt, helt fra veiviseren og opp til "stripen", samt over hele brystet. Så nå har du vel kanskje begynt å se tegningen? Jo, årevis med vanning av brystet ser ut til å gi resultater! Jeg er så glad, det kan nesten ikke beskrives! ENDELIG begynner jeg å bli en mann. Er fortsatt ikke helt i mål, men tror kanskje jeg kommer i mål, om jeg vanner brystet i noen år til. Det hadde iallefall vært utrolig gøy å blitt MANN før fylte 40 år. Så til de av dere som er bekymret over at dere aldri kan bli en Mann (med STOR M), det finnes altså håp! Pics, or it didn't happen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå