Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #61 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har egentlig lyst til å prøve, men den skal visst ha tilgang på telefonsamtaler, hvem jeg ringer, og hvem som ringer meg.. Syns det virker litt suspekt, jeg..
Pingting Skrevet 1. mars 2012 #62 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har egentlig lyst til å prøve, men den skal visst ha tilgang på telefonsamtaler, hvem jeg ringer, og hvem som ringer meg.. Syns det virker litt suspekt, jeg.. det er mange apper som har den der. Veldig ofte er det bare fordi de skal kunne pause appen om du får en innkommende samtale og denslags. Det er helt riktig å være skeptisk da. Litt research pleier å gi noen gode indikasjoner, jeg kom ihvertfall frem til at denne og selskapet så seriøse ut. Mer om sånt her: androidforums.com/android-applications/36936-android-permissions-explained-security-tips-avoiding-malware.html
Gjest Elihol Skrevet 1. mars 2012 #63 Skrevet 1. mars 2012 Kan ikke vente til overskriftene: "Møttes igjennom Draw Something, nå er de gift" "Draw Something ødelegger livet mitt" Jeg vil gjerne møte noen gjennom Draw Something og bli gift
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #64 Skrevet 1. mars 2012 Takk, pingting! Da lastes den ned, er faktisk litt spent..
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #65 Skrevet 1. mars 2012 Er det bare jeg som får litt vondt i nakken Jeg sitter hele tida bøyd over telefonen og tegner. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #67 Skrevet 2. mars 2012 For no tull! Pingting er RÅ til å tegne! Jeg ler av hvert bilde Jeg la deg til Hedvig! Hahah :tommelopp:for Mr.Omg "Omg girlz"
Fysikeren Skrevet 2. mars 2012 #68 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Rolig på jobben nå, legg til "kristersk" Endret 5. mars 2012 av Fysikeren
Ryvre Skrevet 2. mars 2012 #69 Skrevet 2. mars 2012 Noen tegninger er så vanskelige å gjette, men når man ser svaret så klasker man seg i panna for det var bo bare sååå opplagt
Mr.Omg Skrevet 2. mars 2012 #71 Skrevet 2. mars 2012 Hahah :tommelopp:for Mr.Omg "Omg girlz" Haha skjønte du den?!
kissi Skrevet 4. mars 2012 #72 Skrevet 4. mars 2012 Bare jeg som har problemer nå? Alle de aktive spillene mine er borte! Prøver å legge dere til på nytt, men får bare beskjed om at jeg allerede har et aktivt spill. ÅEH!
Ryvre Skrevet 4. mars 2012 #73 Skrevet 4. mars 2012 Du må bare vente. Hadde det problemet for noen dager siden og det gikk over av seg selv. Er fortsatt en del bugs
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #74 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er ThePinkAinas. Legg meg gjerne til, men dere er herved advart, jeg kan ikke tegne
Pingting Skrevet 7. mars 2012 #75 Skrevet 7. mars 2012 Møkk og drit og faenskap. Nå har det skjedd ikke bare én, men TO ganger at jeg har kløna når jeg skulle kjøpe mer farger, og enten trykka på feil sett eller kommet borti et med fingeren mens jeg scrolla. Resultat: jeg har en million nyanser av grønn, men ikke en eneste brun
HedvigR Skrevet 7. mars 2012 #76 Skrevet 7. mars 2012 Pingting, jeg digga Frodoen din :D (Det var deg, ikke sant?) :gjeiper:
Pingting Skrevet 7. mars 2012 #78 Skrevet 7. mars 2012 Jeez, noen er flinkere enn andre!? (gud, som jeg håper denne er tegna på nettbrett)
Ryvre Skrevet 7. mars 2012 #79 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Det bare MÅ jo være tegnebrett!! (min Shrek var en grønn flekk med et hjerte jeg skrev Fiona i, siden det var umulig å se hva jeg hadde tegnet ) Endret 7. mars 2012 av Ryvre
HedvigR Skrevet 7. mars 2012 #80 Skrevet 7. mars 2012 :O :O :O Gurimalla, jeg vil også klare å tegne sånn Føler det er litt fordel å tegne på en iPad, telefonen min er jo så bitteliten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå