Pingting Skrevet 1. mars 2012 #21 Skrevet 1. mars 2012 ping10ng ble jeg, siden noen allerede hadde tatt pingting
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #23 Skrevet 1. mars 2012 (endret) ping10ng ble jeg, siden noen allerede hadde tatt pingting Skjønte ikke en drit av den ene tegninga di, men innså etterpå at det ikke var så avansert btw, spiller du på nettbrett? Endret 1. mars 2012 av Fysikeren
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #25 Skrevet 1. mars 2012 ping10ng ble jeg, siden noen allerede hadde tatt pingting Vi spiller sammen! Så flink du er til å tegne. Mr.Omg. Haha, ja er du ikke imponert over tegnetalentet mitt? Men du burde ha skjønt firefox-tegninga, syns jeg
KaDust Skrevet 1. mars 2012 #26 Skrevet 1. mars 2012 Vel, jeg skjønte at det var en slags rev, men du tegna den speilvendt og jeg var på jobb. Var stressa for arbeidsgivern min er en hore og henger over meg hele tiden så trykket pass til slutt.
kissi Skrevet 1. mars 2012 #27 Skrevet 1. mars 2012 Hahaha, Pingting, jeg er imponert over bæsjen din!
Pingting Skrevet 1. mars 2012 #29 Skrevet 1. mars 2012 Skjønte ikke en drit av den ene tegninga di, men innså etterpå at det ikke var så avansert btw, spiller du på nettbrett? Haha, Parrot-saken? Jeg var HELT sikker på at jeg hadde sett deg prate om Monty Python ett eller annet sted på forumet her om dagen, og da tenkte jeg at du ville ta den ganske fort. Men så tror jeg kanskje at jeg husker feil. :gjeiper: ...den strekmannen som spydde så forresten ut som om han hadde en real boner. Nei, tegner på telefonen min. Vi spiller sammen! Hahaha, Pingting, jeg er imponert over bæsjen din! BAHAHAHA, det er ihvertfall en setning jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle høre!
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #30 Skrevet 1. mars 2012 Haha, Parrot-saken? Jeg var HELT sikker på at jeg hadde sett deg prate om Monty Python ett eller annet sted på forumet her om dagen, og da tenkte jeg at du ville ta den ganske fort. Men så tror jeg kanskje at jeg husker feil. :gjeiper: ...den strekmannen som spydde så forresten ut som om han hadde en real boner. Nei jeg var heelt lost på den! Hahaha! Ja jeg vet, men med de feite fingrene mine, og den lille mobilen så ble det klin umulig å pusse den vekk!
Pingting Skrevet 1. mars 2012 #31 Skrevet 1. mars 2012 Hahaha! Ja jeg vet, men med de feite fingrene mine, og den lille mobilen så ble det klin umulig å pusse den vekk! Vi får bare slå oss til ro med at han sikkert likte å spy. Veldig godt.
kissi Skrevet 1. mars 2012 #32 Skrevet 1. mars 2012 En setning jeg aldri trodde jeg skulle skrive heller!
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #33 Skrevet 1. mars 2012 Vi får bare slå oss til ro med at han sikkert likte å spy. Veldig godt. Haha, for en situasjon!
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #34 Skrevet 1. mars 2012 Åå, jeg vil også spille meg folk fra KG :D Brukernavnet mitt er HedvigR!!
KaDust Skrevet 1. mars 2012 #35 Skrevet 1. mars 2012 Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det.
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #36 Skrevet 1. mars 2012 Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det. Jeg la til et spill med deg jeg :gjeiper:
KaDust Skrevet 1. mars 2012 #37 Skrevet 1. mars 2012 Telefonen min er på lading, skal hente den snart
Papirfly Skrevet 1. mars 2012 #38 Skrevet 1. mars 2012 Det går ikke an å slette spill hos meg. Noen som vil spille med stakkars lille meg som bare ligger her og teller rier? Everydaywings heter jeg!
KaDust Skrevet 1. mars 2012 #39 Skrevet 1. mars 2012 kadust bare å legge meg til! *Stikker å henter telefonen og snask*
kissi Skrevet 1. mars 2012 #40 Skrevet 1. mars 2012 La deg til jeg også, HedvigR! Hah, jeg hadde en plan om å sove tidlig ikveld, jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå