Gjest Elihol Skrevet 1. mars 2012 #41 Skrevet 1. mars 2012 Hvordan velger man brukernavn? Fikk ikke noe sånt opp jeg Om noen vil spille med meg er det bare å si fra, det var jo litt gøy!
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #42 Skrevet 1. mars 2012 Hvordan velger man brukernavn? Fikk ikke noe sånt opp jeg Om noen vil spille med meg er det bare å si fra, det var jo litt gøy! Ikke velg via facebook, velg via mail. Da tror jeg du kan velge
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #43 Skrevet 1. mars 2012 Jeg tror spillet mitt er stuck, for er noen venner som sier de har sendt tegning, men til meg står alle fortsatt på waiting :S
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #44 Skrevet 1. mars 2012 Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det. For no tull! Pingting er RÅ til å tegne! Jeg ler av hvert bilde Jeg la deg til Hedvig!
kissi Skrevet 1. mars 2012 #45 Skrevet 1. mars 2012 Har du prøvd å gå ut og inn av spillet? Jeg må ofte gjøre det for at det skal oppdateres..
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #46 Skrevet 1. mars 2012 (endret) For no tull! Pingting er RÅ til å tegne! Jeg ler av hvert bilde Jeg la deg til Hedvig! Absolutt noe galt med spillet mitt for øyeblikket ja, har ikke fått opp noe spill med deg ennå åååe Har du prøvd å gå ut og inn av spillet? Jeg må ofte gjøre det for at det skal oppdateres.. Ja, flere ganger. Endret 1. mars 2012 av HedvigR
Safira Skrevet 1. mars 2012 #47 Skrevet 1. mars 2012 Prøv å lukke spillet, ikke bare legge det i bakgrunnen. Det har virket for meg når det samme har skjedd.
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #48 Skrevet 1. mars 2012 Prøv å lukke spillet, ikke bare legge det i bakgrunnen. Det har virket for meg når det samme har skjedd. Haha, tenkte ikke over at jeg må lukke det helt nei. Funker nå :D
maya86 Skrevet 1. mars 2012 #49 Skrevet 1. mars 2012 Da tror jeg jeg har lagt til alle jeg er m4ya flere må gjerne legge til Jeg må ofte skru av og på tlf for å få spillet til å oppdatere seg. Får varsler om ny tegning, men ingenting skjer når jeg trykker på det, men kommer etter å ha skrudd av og på tlf.. passe irriterende men..
Ryvre Skrevet 1. mars 2012 #50 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Og jeg kaller meg Ryvre Bare å invitere meg om noen vil Endret 1. mars 2012 av Ryvre
Pingting Skrevet 1. mars 2012 #51 Skrevet 1. mars 2012 Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det. JEG HAR DUM TELEFON!!! ...ellernosåntno.
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #52 Skrevet 1. mars 2012 Jeg vet ikke helt hvem som er hvem av dere når jeg spiller, så hvem var det som ikke tok den "fantastiske" twilighttegninga mi? :fnise:
kissi Skrevet 1. mars 2012 #53 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hahaha, det var nok meg! Til å begynne med så det ut til å ta en litt pervers vending, og en stund så jeg et eple inni der, men så måtte jeg bare gi opp...sorry! Hjelper det å si at jeg ikke er twilight-fan, og måtte google for å se at det faktisk var omslaget? Edit: tilleggsopplysning Endret 1. mars 2012 av kissi
HedvigR Skrevet 1. mars 2012 #54 Skrevet 1. mars 2012 Hjelper det å si at jeg ikke er twilight-fan, og måtte google for å se at det faktisk var omslaget? Edit: tilleggsopplysning Haha, jeg satt med bokbildet foran meg på datan sjøl er ikke no særlig fan her heller. Tenkte først bare å tegne hva selve ordet betydde, men det ble for vanskelig
kissi Skrevet 1. mars 2012 #55 Skrevet 1. mars 2012 Haha, jeg satt med bokbildet foran meg på datan sjøl er ikke no særlig fan her heller. Tenkte først bare å tegne hva selve ordet betydde, men det ble for vanskelig Hehehe, det forklarer litt, ja! Men jeg er likevel imponert over tegningene dine!
Gjest Elihol Skrevet 1. mars 2012 #57 Skrevet 1. mars 2012 Merker jeg begynner å bli litt småhekta! Jeg og Mye bedre enn wordfeud!
kissi Skrevet 1. mars 2012 #58 Skrevet 1. mars 2012 Sorry, Maya86! Dritfin sykkel, men jeg huska ikke hva den het!!
Gjest Elihol Skrevet 1. mars 2012 #59 Skrevet 1. mars 2012 Har noen prøvd å tegne Miley? Endte opp med å tegne både miley cyrus, en strek, på andre siden tegnet jeg hannah montana, skrev best of both worlds og pil på miley Noe er for vanskelig altså!
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #60 Skrevet 1. mars 2012 Jeg og Mye bedre enn wordfeud! Kan ikke vente til overskriftene: "Møttes igjennom Draw Something, nå er de gift" "Draw Something ødelegger livet mitt"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå