Gå til innhold

Draw something.... Hva er det?

Fremhevede innlegg

Gjest Elihol
Skrevet

Hvordan velger man brukernavn? Fikk ikke noe sånt opp jeg :) Om noen vil spille med meg er det bare å si fra, det var jo litt gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan velger man brukernavn? Fikk ikke noe sånt opp jeg :) Om noen vil spille med meg er det bare å si fra, det var jo litt gøy!

Ikke velg via facebook, velg via mail. Da tror jeg du kan velge :)

Skrevet

Jeg tror spillet mitt er stuck, for er noen venner som sier de har sendt tegning, men til meg står alle fortsatt på waiting :S

Skrevet

Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det. :hoho:

For no tull! Pingting er RÅ til å tegne! Jeg ler av hvert bilde :ler:

Jeg la deg til Hedvig! :tommelopp:

Skrevet

Har du prøvd å gå ut og inn av spillet? Jeg må ofte gjøre det for at det skal oppdateres..

Skrevet (endret)

For no tull! Pingting er RÅ til å tegne! Jeg ler av hvert bilde :ler:

Jeg la deg til Hedvig! :tommelopp:

Absolutt noe galt med spillet mitt for øyeblikket ja, har ikke fått opp noe spill med deg ennå :( åååe

Har du prøvd å gå ut og inn av spillet? Jeg må ofte gjøre det for at det skal oppdateres..

Ja, flere ganger.

Endret av HedvigR
Skrevet

Prøv å lukke spillet, ikke bare legge det i bakgrunnen. Det har virket for meg når det samme har skjedd.

Skrevet

Prøv å lukke spillet, ikke bare legge det i bakgrunnen. Det har virket for meg når det samme har skjedd.

Haha, tenkte ikke over at jeg må lukke det helt nei. Funker nå :D

Skrevet

Da tror jeg jeg har lagt til alle :P

jeg er m4ya

flere må gjerne legge til ;)

Jeg må ofte skru av og på tlf for å få spillet til å oppdatere seg.

Får varsler om ny tegning, men ingenting skjer når jeg trykker på det, men kommer etter å ha skrudd av og på tlf.. passe irriterende men..

Skrevet (endret)

Og jeg kaller meg Ryvre :)

Bare å invitere meg om noen vil :)

Endret av Ryvre
Skrevet

Jeg trodde pingen var skikkelig flink til å tegne på dette spillet etter første tegning. Men på neste tegning motbeviste hun det. :hoho:

JEG HAR DUM TELEFON!!!

...ellernosåntno.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvem som er hvem av dere når jeg spiller, så hvem var det som ikke tok den "fantastiske" twilighttegninga mi? :fnise: :fnise:

Skrevet (endret)

Hahaha, det var nok meg! Til å begynne med så det ut til å ta en litt pervers vending, og en stund så jeg et eple inni der, men så måtte jeg bare gi opp...sorry! :fnise:

Hjelper det å si at jeg ikke er twilight-fan, og måtte google for å se at det faktisk var omslaget?:P

Edit: tilleggsopplysning

Endret av kissi
Skrevet

Hjelper det å si at jeg ikke er twilight-fan, og måtte google for å se at det faktisk var omslaget?:P

Edit: tilleggsopplysning

Haha, jeg satt med bokbildet foran meg på datan sjøl :fnise: er ikke no særlig fan her heller.

Tenkte først bare å tegne hva selve ordet betydde, men det ble for vanskelig :P

Skrevet

Haha, jeg satt med bokbildet foran meg på datan sjøl :fnise: er ikke no særlig fan her heller.

Tenkte først bare å tegne hva selve ordet betydde, men det ble for vanskelig :P

Hehehe, det forklarer litt, ja! Men jeg er likevel imponert over tegningene dine!

Skrevet

Merker jeg begynner å bli litt småhekta!

Gjest Elihol
Skrevet

Merker jeg begynner å bli litt småhekta!

Jeg og :fnise: Mye bedre enn wordfeud!

Skrevet

Sorry, Maya86! Dritfin sykkel, men jeg huska ikke hva den het!! :sur:

Gjest Elihol
Skrevet

Har noen prøvd å tegne Miley? Endte opp med å tegne både miley cyrus, en strek, på andre siden tegnet jeg hannah montana, skrev best of both worlds og pil på miley :skratte: Noe er for vanskelig altså!

Skrevet

Jeg og :fnise: Mye bedre enn wordfeud!

Kan ikke vente til overskriftene:

"Møttes igjennom Draw Something, nå er de gift"

"Draw Something ødelegger livet mitt"

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...