Gelica Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Ser det er mange som tidligere spilte wordfeud som nå synes Draw something er det store, nye. Hva er dette og hva går det ut på. Er det gøy?
Safira Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Det er som brettspillet Fantasi. Du skal tegne en tegning og motstanderen skal gjette hva du tegner. Du får valget mellom tre ting å tegne (tre forskjellige vanskelighetsgrader). Motstanderen får oppgitt antall bokstaver, og får utdelt en del bokstaver å lage ordet av. Jeg synes det er gøy, holder på å le meg ihjel av de dårlige tegningene
Gelica Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Høres utrolig gøy ut :-) Er det på norsk eller engelsk? Kan man spille dette på iphone også eller helst Ipad? Litt vanskelig å tegne med fingeren kansje? Endret 29. februar 2012 av Gelica
sequin Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Engelsk! går helt greit å tenge på iphonen, morsomste spillet jeg har spilt på lenge :D
KaDust Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Min bare feiler den. Står hele tiden "Ooops, there's a problem with some game data and we need to reload". Så kommer den gang på gang på gang, så får aldri spilt. Jævla dritt
Ryvre Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Å dette er kjempemorsomt Bare synd jeg ikke får spilt det lengre. Har byttet iPhone og får bare beskjed om at jeg spiller på flere "devices" Prøver å fikse problemet, men man får jo spilleabstinenser mens man venter
KaDust Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Fikk jeg beskjed om også, og jeg har hatt samme telefon i ett år og aldri spilt dette før. Så det er vel en feil med spillet. Mitt funker nå, noen som vil spille? kadust er nicket mitt rart nok.
Papirfly Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har mange problemer med spillet, bl. annet at det lukker seg selv, gir meg bokstaver som ikke samsvarer med ordet som skal gjettes og at det ikke vil oppdateres. I går ble alle spillene mine slettet... Argh! Problemet med Draw Something er at det er såpass nytt at de ikke har fått fikset alle problemer enda osv. Jeg venter tålmodig på nye oppdateringer, hehe.
Ryvre Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje jeg bare får vente og se om problemet løser seg selv da. Trodde ikke det var så mange som slet med spillet. Jeg har aldri hatt noen problemer med det før nå ved mobilbyttet
Silfen Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Jeg oppdaget dette i dag også. Veldig morsomt. Men litt mye bugs, men det bedrer seg vel.
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 Fikk jeg beskjed om også, og jeg har hatt samme telefon i ett år og aldri spilt dette før. Så det er vel en feil med spillet. Mitt funker nå, noen som vil spille? kadust er nicket mitt rart nok. Jeg spiller med deg! Hvis noen vil spille med meg så heter jeg: Mr.Omg
KaDust Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Fett, jeg spiller med 2 fra KG. Jeg er veldig av og på, for 3G'en på telefonen min funker ikke som den skal. Den funker når jeg ikke rører telefonen, men så vidt jeg toucher skjermen så feiler den. Så jeg spiller mest hjemme da jeg sitter på eget nettverk. JEG VIL HA NY MOBIL
Fysikeren Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Mitt funker nå, noen som vil spille? kadust er nicket mitt rart nok. Nicket mitt er "kristec". Jeg spiller ikke så ofte, men det skjer da at jeg tar noen runder
Silfen Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Går det ikke an å slette spillere man spiller med?
Safira Skrevet 1. mars 2012 #18 Skrevet 1. mars 2012 Går det ikke an å slette spillere man spiller med? Jeg fikk plutselig opp en melding her om dagen at man kunne slette spillene ved å dra dem til siden (?). Har ikke prøvd, da. 1
Ryvre Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Går det ikke an å slette spillere man spiller med? Joda Når du har listen oppe med alle de du spiller med, så tar du fingeren over den du ikke vil spille med og drar fingeren til siden, da popper det opp en slett-knapp du kan trykke på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå