Gå til innhold

Noen som kjøpte 2 måneders trening på Elixia gjennom Letsdeal?


MissBradshaw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne dealen:

http://www.letsdeal.no/deal/4179330/

Og har brukt den? Funker den bra?

Jepp :jepp:

Skulle melde meg inn uansett og så hadde jeg så flaks at tilbudet dukket opp samme (!) dagen som jeg skulle ordne innmeldingen. Meldte meg inn fast også. Skal ikke betale noe før juni (startet 10.februar), så veldig fornøyd.

Hvordan det? Dealen er jo "stengt". Dersom du har kjøpt den, må du aktivere den senest i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :jepp:

Skulle melde meg inn uansett og så hadde jeg så flaks at tilbudet dukket opp samme (!) dagen som jeg skulle ordne innmeldingen. Meldte meg inn fast også. Skal ikke betale noe før juni (startet 10.februar), så veldig fornøyd.

Hvordan det? Dealen er jo "stengt". Dersom du har kjøpt den, må du aktivere den senest i dag!

Jeg har kjøpt denne dealen men fikk beskjed om at man ikke kan bruke "online booking" av gruppetimer. At man må ringe eller sende e-post for å melde seg på. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt denne dealen men fikk beskjed om at man ikke kan bruke "online booking" av gruppetimer. At man må ringe eller sende e-post for å melde seg på. Stemmer det?

Ja, det stemmer. Man får ikke medlemskort med denne dealen og det trenger man for å booke online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Man får ikke medlemskort med denne dealen og det trenger man for å booke online.

Er ikke det litt dumt? Da kan man ikke akkurat planlegge trening for hver uke hvis man ikke får svar eller det er fullt på den og den timen. Eller funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...