Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra innlegg, Teriyaki.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lite tro på at noe kan kurere verpesjuka egentlig. Men minner deg på at baby-tida går veldig fort over, og at denne ungen skal du faktisk oppdra i hele 18 år frem i tid.

Selv er jeg utrolig verpesjuk, men det får heller bare bli med tanken enn så lenge. (Kan være lurt at jeg fullfører vgs iallefall før jeg begynner med unger..)Begynner også å gråte når jeg får høre om andre som er blitt gravide eller nettopp har blitt foreldre. Blir jo veldig glad på deres vegne selvfølgelig, men kunne ofte ønske det var meg.. Babyklær ser jeg på hele tiden, og det hjelper jo ikke at farmoren min har strikket et helt lager med babyklær til oldebarna ankommer.

Heldigvis har jeg en haug med tanteunger jeg elsker over alt på jord. Og om jeg får det som jeg vil, får jeg meg en liten bonussønn(..stesønn) med tiden. Herligere guttunge skal man lete lenge etter. Dog så er faren hans også ganske herlig :rodmer:

Men altså, jeg jobber deltid med unger. Og de kan være litt av noen små djevler i blant (veldig ofte..) slår, sparker, roper og kommenterer alt de syntes er stygt med deg. Men jeg har fortsatt lyst på barn! Utrolig, men ligger vell i instinktene vil jeg tro, det å få barn.. Huff

Endret av solch
Skrevet

Se Nanny 911! Prevensjons-tv.

hihi :fnise: Bra jeg ikke har tv da :gjeiper:

Skrevet

Jeg er snart 30 år og er MINST like verpesjuk som deg, men har en mann som ikke vil.

Tror faktisk jeg skal begynne å strikke litt babytøy...kansje det demper verpesjuka litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...