Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2012 #43 Skrevet 30. mars 2012 DA har man fått TO innkallinger til sykehuset. Sammen med 5 andre brev jeg skulle hatt for lenge siden. Har altså gått glipp av to timer som var reservert til meg fordi utleier ikke gir meg posten min i tide. Gikk også glipp av en time hos fastlegen, så nå blir jeg fattig pga gebyrene. Takk for det... Fikk ringt til sykehuset og forklart situasjonen rundt dette med at jeg ikke får posten min, så jeg fikk time på Brystdiagnostisk senter i drammen på tirsdag. Må fortsatt betale 306kr for den ene timen. Den andre slipper jeg å betale gebyr på siden det var kort varsel fra før av og fordi jeg ringte. Fikk også svar på blodprøver og snoopy har D-vitamin mangel og litt høyt kolesterol. Hurra! -Shit happens-
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #44 Skrevet 30. mars 2012 Da hadde jeg tatt en alvorlig samtale med utleier og fortalt hvordan dette faktisk er for deg. Å sitte å vente i uvisshet fordi han ikke kan få ut fingern! Makan! 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2012 #46 Skrevet 30. mars 2012 Har sendt mail til utleier og spurt om jeg faktisk får posten min med en gang de har vært i postkassa eller om de tar vare på den i noen uker før de leverer den til meg. Har også forklart at dette er viktige brev for meg og at jeg nå har mistet tre lege/undersøkelses-timer fordi jeg ikke har fått posten. Hm.. Takk! Satser på at det går bra!
Pingting Skrevet 30. mars 2012 #47 Skrevet 30. mars 2012 Men i alle dager? De gebyrene du har fått ville jeg vært frista til å trekke fra neste husleie... 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2012 #48 Skrevet 30. mars 2012 Men i alle dager? De gebyrene du har fått ville jeg vært frista til å trekke fra neste husleie... Er fristet til å trekke det fra husleia, må bare finne ut hvor mye penger det blir til sammen med de 3gebyrene jeg skal få/har fått. Må i så fall snakke med utleier eller få svar på mail først. Jeg er jo student og pengene mine vokser ikke på trær og er atm i en dårlig økonomisk periode.
ssecret Skrevet 30. mars 2012 #49 Skrevet 30. mars 2012 Ei jeg kjenner har hatt flere kuler ved brystpartiet, og alle har blitt sjekket og vært godartet Statistisk sett er det veldig liten sjanse for at noe er galt. Det er bare samfunnet og media som har sagt at "har du en kul, så har du kreft!!!". Men det skal selvfølgelig alltid sjekkes. Ta det som det kommer 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #50 Skrevet 30. mars 2012 Det er bare samfunnet og media som har sagt at "har du en kul, så har du kreft!!!". Nå får du gi deg, jeg tror aldri jeg har sett en artikkel eller møtt en person som mener noe sånt. 2
ssecret Skrevet 30. mars 2012 #51 Skrevet 30. mars 2012 Nå får du gi deg, jeg tror aldri jeg har sett en artikkel eller møtt en person som mener noe sånt. Tja, kanskje mest samfunnet. Blogger, bøker og organisasjoner har fått mye oppmerksomhet de siste årene. Folk har blitt generelt ganske oppmerksom og redd for kreft. Derfor føler i hvert fall jeg at "kul=kreft"-standarden er høy. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2012 #52 Skrevet 30. mars 2012 "Tro det verste, så blir du ihvertfall ikke skuffet."
Testosteron Skrevet 30. mars 2012 #53 Skrevet 30. mars 2012 Fikk også svar på blodprøver og snoopy har D-vitamin mangel Tran hjelper mot D-vitamin-mangel "Dagsbehovet for vitamin D er 400 IU (internasjonale enheter) eller ca. 5 mikrogram (?g). Dette tilsvarer mengden i en liten skje tran. Nok dagslys er viktig for å få nok vitamin D. I vinterhalvåret er det derfor spesielt viktig med tilførsel av vitamin D." http://www.lommelegen.no/artikkel/vitamin-d-0 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. mars 2012 #54 Skrevet 30. mars 2012 Testo; Har kjøpt D-vitaminer med Calcium i dag. Skal ta 10Mikrogram (*Omvendt y*?g) hver dag i en måned også tilbake til kontroll. Skulle vel vært hos legen for to dager siden, men jeg fikk jo ikke brevet med innkallingen før i dag.. -.-
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. april 2012 #55 Skrevet 3. april 2012 Da var undersøkelsen overstått! Legen sa at det mest sannsynlig bare var en fettklump, men de tok celleprøver for å være helt sikkre. Får svar på prøvene om noen uker og skal tilbake for kontroll om 3måneder ca. Ble ingen mammografi siden jeg var såpass ung (under 20), så det ble en ultralyd. Veldig facsinerende å se kjertler osv!
Pingting Skrevet 4. april 2012 #58 Skrevet 4. april 2012 Næh, så godt å høre! Nå kan du slappe av og kose deg resten av påska, nå!
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. april 2012 #59 Skrevet 4. april 2012 kan kanskje også være en lymfeknute som er hoven. Vet ikke jeg, men det hender jo også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå