Gå til innhold

Teoriprøven, plz Hjelp meg:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest constance90

Jeg skumleste også boka og tok masse tester. Det er som de andre skriver, du har allerede fått masse av teorien via kjøringen.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-) teoritentamen.no anbefales. Men du bør virkelig ta en kjøretime eller to med en skole snart, for du blir nødt til å bruke en annen bil på glattkjøring/langkjøring/ oppkjøring osv enn den du er vant med hjemmefra. Da er det litt greit å ha kjent på det å bruke en annen bil litt tidligere.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, du burde ta noen kjøretimer utenom de obligatoriske, det er anbefalt at man tar en kjøretime før man begynner å øvelseskjøre hjemme. Om man bare øvelseskjører hjemme så må kjørelæreren drive å plukke av deg de dumme vanene du har fått av den du øvelseskjører med. Og man vet mer av hva man skal trene på når man øvelseskjører om du innimellom har kjøretime.

Iforhold til teorien så er det meste av det ting du lærer under kjøretimene dine, du burde uansett lese boken, og kanskje bruke arbeidshefte som hører til.

Man får ikke nok kunnskap om teorien, reglene og alt det der med å ta noen prøver! Husk at detta er ting du skal vite hele resten av din kjørekarriere, du er også pliktig til å lære deg nye ting/regler etterhvert som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette visste jeg ikke om!!

Så det betyr at det ikke er noe vits i å lese på boka? At jeg bare burde satse på nettet??

Tusen takk for at du kom med svar. :)

Les boken, nøye. Å møte på en som ikke kan vikeplikt, fletting etc er skummelt. Jo mer du er sikker på at du kan teoretisk, jo bedre er det for meg å møte på deg.

Du blir også "flinkere" med å kjøre etter du har lest litt teori. Altså, ikke flikere praktisk, men du vil forstå trafikkbildet bedre.

Helvete, at noen faktisk ikke har lest boka skremmer meg.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener du er 80% ferdig med kjørelæringen din, men du forstår fortsatt ikke skilt og trafikkreglene? heh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...