Ninnin86 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg tror det kan gå ganske fort fra magen synker til fødselen er i gang, men magen kan også synke lenge før fødselen... Så er visst ikke noen fasit på det! Egentlig greit at den ikke har sunket enda, for da hadde sikkert forventningene om fødsel kommet, hehe Er jo ikke alle mager som synker noe særlig heller, så blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. oktober 2012 #602 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det er nok din tur neste gang nå ja, bare å lade opp til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 19. oktober 2012 #603 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei Nå er det ikke lenge igjen altså, så superspennende! Jeg vil jo self tippe, og min dato er...30 oktober Tror magen synker veldig forskkjellig altså..men jeg fikk jo min gutt i uke 38, og husker ikke om den hadde sunket da.. Er du lei, eller går det greit? Husker at det blir trangt ja, og kanskje litt nedpress, men om maks 4uker er han der iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #604 Del Skrevet 20. oktober 2012 38 uker, og en kjapp update fra... Hold dere fast: AHUS!! Yes, that's right! Fikk regelmessige sammentrekninger i går, og kontaktet føden! Fikk beskjed om å komme til undersøkelse, og jeg hadde rier ca hvert 3/4.min. De var ikke vonde og i tillegg litt korte, så ble sendt hjem. Riene tok seg opp i løpet sv natten og nå kommer de med 2/3.min mellomrom, er kraftigere og varer opptil 1 min (skriver når jeg ikke puster ). Litt "umoden" enda, men stor forandring bare på noen timer :-) skal undersøkes igjen om noen timer, og håper lillegull har tenkt seg ut i dag/morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 20. oktober 2012 #605 Del Skrevet 20. oktober 2012 Oi! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 20. oktober 2012 #606 Del Skrevet 20. oktober 2012 Wow, så spennende! Lykke til med det som skjer nå, snart er han hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #607 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tusen takk, jenter! Dette går litt tregt, så er hjemme igjen nå.. Har 3 cm åpning ca, så fødselen er i gang, men var ingen vits i å være på sykehuset! Skal ringe/dra tilbake når riene tar seg opp/blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. oktober 2012 #608 Del Skrevet 20. oktober 2012 så spennende :hug: lykke til masse! Mitt beste tips er å spørre om sånn smultringpute i barselgave Så slipper du alle smertene man får av å ha et sydd og ømt underliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2012 #609 Del Skrevet 20. oktober 2012 Olalala,hadde faktisk følelse av at noe var på gang! Hvis han kommer nä er det ingen fare,og han er jo moden nok! masse lykke til de neste timene! STOR klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. oktober 2012 #610 Del Skrevet 20. oktober 2012 Masse lykke til, Ninnin! Skal tenke masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. oktober 2012 #611 Del Skrevet 20. oktober 2012 Oioioi, så spennende Ninnin!!! Enig med Luremegpå, jeg var sikker på at tassen din var utålmodig! Masse masse lykke til, søte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2012 #612 Del Skrevet 20. oktober 2012 Så spent altså, håper du har det bra,og han ikke lar vente på seg Du skulle hatt sladriss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #613 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ingen bebbis enda vært på ahus etter en kveld med mye rier, men har fortsatt bare 2-3cm åpning... Så er ikke sikkert han kommer på en stund enda.. Kjenner jeg er litt skuffa, men får ikke gjort så mye med det! Nå skal jeg prøve å sove litt, tror jeg! God natt, søte jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. oktober 2012 #614 Del Skrevet 20. oktober 2012 Håper du får sove, søte! At dere alle 3 er uthvilte, og at han kommer imorgen Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2012 #615 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ah,en luring altså! Jeg har hørt det at det kan dabbe litt av,men og bli kraftigere rier self! Godt og innstille seg på begge deler da Sove så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. oktober 2012 #616 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ojoj, jeg har gått glipp av ting i helgen ser jeg. Nå er jeg spent på om du allerede har født. Masse lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 21. oktober 2012 #617 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #618 Del Skrevet 21. oktober 2012 38 + 2 Tusen takk for lykkeønskninger, jenter!! Dere er supre Dette har vært en lang helg.. Startet med rier på fredag! De begynte på kvelden og ble etterhvert regelmessige, ca 5 minutter mellom hver! Var ikke vonde, men ringte føden, som ønsket meg inn på kontroll! Fikk komme inn, og tok CTG og ble undersøkt! Hadde rier ca hvert 3 minutt, men de var ikke vonde! Hadde bare 2 cm åpning og mormunnen var ikke moden... Så ble sendt hjem, noe jeg synes var greit! Fikk selvfølgelig ikke sove da jeg kom hjem! Riene fortsatte, og etter hvert hadde jeg dem med ca 2 minutters mellomrom! Jeg ringte tilbake til føden ca klokken 04:00 på lørdagsmorgenen, og fikk lov til å komme tilbake! Hadde fortsatt ca 2 cm åpning, men mormunnen/livmorhalsen var mere modnet! Ikke fullmodnet, men mer enn for noen timer siden! Vi fikk derfor et rom på føden, og beskjed om å være der for så å bli undersøkt igjen på morgenen! Ble undersøkt igjen ca klokken 08:30! Hadde hatt konstante rier hvert 2-3 minutt gjennom hele natten, men fra ca klokken 07:00 hadde de dabbet av. Fortalte dette til JM, og hun foreslo at vi reiste hjem igjen da det ikke var noen forandring i modningen min.. Jeg fikk med meg en sterk smertestillende, og vi reiste hjem. JM trodde ikke det var mange dagene til fødselen var ordentlig i gang Tok pillen da vi kom hjem, og sovnet med en gang! Sov først i 2,5 time i sengen, og deretter ca 2 timer på sofaen! Det var kjempedeilig i og med at jeg nesten ikke hadde sovet døgnet før! Kjente jeg ble litt stresset da jeg våknet!! Hadde jo hatt rier da jeg kom hjem fra sykehuset, men nå var de borte Jeg ville jo så gjerne ha rier og bli ferdig med modningen, sånn at fødselen kunne komme ordentlig i gang!! ...men nei! Så hva kunne jeg gjøre for at dette skulle starte igjen? Endte med at mannen og jeg gikk oss en tur i 19- tiden, noe som fikk fart på sakene! Rier hvert 4. minutt, og disse var kraftigere enn de jeg hadde hatt tidligere! Optimismen lenge leve!! Fortsatte da vi kom inn igjen, og selvfølgelig mest da jeg stod oppreist/var i aktivitet! Etterhvert kom de med 2,5 - 3 min mellomrom, og var kraftigere enn tidligere, dog ikke vonde! Måtte puste meg greit igjennom dem, da! Ringte føden, og fikk beskjed om å komme til sykehuset igjen! I tillegg gikk slimproppen ca klokken 20!! Hadde rier i bilen og da jeg ruslet rundt på sykehuset, men alt forsvant selvfølgelig da de skulle ta ny ctg av meg... Begynte å skjønne at jeg selv hadde fremprovosert riene, og at det er dette som kalles maserier... Hadde 2 rier på ca 30 minutter, og syntes det var kjempeflaut... Men begge JM-ene var superhyggelige, og beroliget meg med at dette ikke var noe problem og at de hadde sett det før! Ble undersøkt igjen, og det var ingen forandring i modningen! Mormunnen/livmortappen var 2 cm, og den skal jo bli helt flat.. Men var mer moden enn for 1 døgn siden, og det var jo bra! Fikk beskjed om å reise hjem og slappe av! Måtte prøve å være i ro, da aktivitet kan sinke modningsprosessen! Når adrenalin bygges opp modnes ikke livmoren så godt! Da vi kom hjem, var jeg kjempetrøtt! Skrev en kort update på kg før jeg sovnet ca klokken 01. Sov helt til klokken 11! Sovnet igjen på sofaen, først klokken 13 og så klokken 16:30 Tror dere jeg er trøtt nå, eller? Ehh, nei Har tatt det HELT med ro i dag og latt kroppen jobbe på egenhånd! Har ikke hatt mange rier, MEN har hatt flere når jeg har sittet i ro Håper dette er modningsrier og ikke maserier, selv om de ikke har vært vonde! Har i alle fall ikke fremprovosert dem! Det er jo et godt tegn! I tillegg har jeg blødd pittelitt, og det er jo også bra Har masse "mensmurringer", og det er det som "plager meg mest".. Men tar alle "vondter" som gode tegn!! I morgen har jeg heldigvis, og tilfeldigvis, kontroll hos JM klokken 09:30! Jeg skal spørre om hun vil sjekke modningen min for å se om det er noen utvikling! Håper hun har anledning til å gjøre det Er på en måte det jeg går og venter på nå sånn at jeg kan komme inn i aktiv fase!! Har en sånn blandet følelse nå! Var VELDIG skuffet da vi reiste hjem i går, i og med at JM som sjekket meg på morgenen sa at dette mest sannsynlig kom til å ta seg opp ganske fort. noe det ikke har gjort JM jeg snakket med i gårkveld/natt ville ikke svare på hvor fort det kom til å gå, i og med at dette ikke var noe hun kunne spå! Men hun syntes det var rart hvis jeg skulle gå veldig lenge etter å ha begynt modningen siden jeg har rier gjennom hele dagen! ...men nå tør jeg virkelig ikke å håpe på noe... Så da er dere oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. oktober 2012 #619 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei! Hvis ikke du er mentalt sliten så vet ikke jeg..kjipt med så mye frem og tilbake da..blir jo sliten av og lese :/ Det positive oppi alt er at du er forberedt da..du vet at ting plutselig kan skje igjen Bra at du får ruge litt til,da blir han iallefall en god stor gutt! Godt du ikke har mistet motet,han kommer jo KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. oktober 2012 #620 Del Skrevet 22. oktober 2012 Veldig spennende, også så moro at du oppdaterer oss nysgjerrige KG'ere! Det er jo ikke lenge igjen nå, i det heletatt! Synes du er veldig positiv, og tar dette greit! Er vel igrunn ikke så mange andre måter å gjøre det på. Du er superflink! Heier max på lillemann, som bør komme seg ut nå! Dere får ha litt sex da, veitu! Hvis det går an nå, da.,? Lykke til videre, håper det går unna med modning og flere rier i timene som kommer! Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå