Tina_O Skrevet 26. juli 2012 #321 Del Skrevet 26. juli 2012 Høres utrolig bra ut. Leeeengter etter mage og bevegelser jeg og. I mellomtiden skal jeg lese dagboka di og glede meg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 26. juli 2012 Det høres helt fantastisk ut, Ninnin!! Ja, vet du, det var en helt utrolig fantastisk opplevelse Nesten uvirkelig når man tenker på at jeg klarte å kjenne babyen så godt! Gled deg!! Ikke mange ukene til du kjenner liv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 26. juli 2012 Høres utrolig bra ut. Leeeengter etter mage og bevegelser jeg og. I mellomtiden skal jeg lese dagboka di og glede meg;-) Ja, det var virkelig helt fantastisk Gled deg!! Så hyggelig at du vil lese i boka mi!! Er både oppturer og nedturer der, hehe Må vel sette meg ned og lese den en dag jeg også! Moro å se tilbake på hvordan graviditeten har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 26. juli 2012 *sitter og dagdrømmer meg frem til termin* BABYSYK.no!! Begynner å bli klar for å møte , men vil jo helt klart at han skal være inni magen i noen uker til... Håper tiden fremover går fort! Ser jo at alle andres uker flyr av gårde, mens jeg føler at min ticker bare står på stedet hvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juli 2012 #325 Del Skrevet 26. juli 2012 Du! Om 2 dager er du 26 uker!! Går jo like fort som alle andres uker.. Men skjønner følelsen VELDIG godt Tenk på Tina og meg, da. Du er dobbelt så langt som meg, og jeg er dobbelt så langt som Tina. Hohooo... Det tar tid dette her, men du verden for en rik fremtid vi ser mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 #326 Del Skrevet 26. juli 2012 Ninnin, tro du meg.. Tiden går FORT! Synes ikke det er lenge siden jeg var 26 uker på vei jeg. Er det ikke herlig med masse bevegelser i magen? Blir bare mer og mer nå fremover, vokser i superfart nå. Sukk, savner de bevegelsene jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 26. juli 2012 #327 Del Skrevet 26. juli 2012 Kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #328 Del Skrevet 27. juli 2012 Du! Om 2 dager er du 26 uker!! Går jo like fort som alle andres uker.. Men skjønner følelsen VELDIG godt Tenk på Tina og meg, da. Du er dobbelt så langt som meg, og jeg er dobbelt så langt som Tina. Hohooo... Det tar tid dette her, men du verden for en rik fremtid vi ser mot! Du har jo selvfølgelig helt rett Det bare føles som om dagene står stille til tider.. Men i morgen er det jo bare 14 uker igjen til termin og 11 til permisjon Får vel bare trøste oss med at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Snart 14 uker på deg også nå!! Snart vil du kjenne liv i magen!! Gled deg Ninnin, tro du meg.. Tiden går FORT! Synes ikke det er lenge siden jeg var 26 uker på vei jeg. Er det ikke herlig med masse bevegelser i magen? Blir bare mer og mer nå fremover, vokser i superfart nå. Sukk, savner de bevegelsene jeg.. Jo, det er kjempeherlig! Han er så aktiv Svigermor pleier å si at jo mer aktivitet i magen, jo roligere blir de når de kommer ut.. Men det gjenstår å se Har sluttet å tro på "kjærringråd", jeg, for de stemmer ikke alikevel Kjempefin mage! Tusen takk Er veldig stolt av den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. juli 2012 #329 Del Skrevet 27. juli 2012 Lurer på om jeg faktisk har kjent liv idag - allerede! Min søster kjente også liv tidlig Hva er planene for helgen da, Ninnin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 27. juli 2012 Lurer på om jeg faktisk har kjent liv idag - allerede! Min søster kjente også liv tidlig Hva er planene for helgen da, Ninnin? Oi, så koselig!! Stor forskjell på når man kjenner det for første gang! Jeg kjente det i starten av uke 16, tror jeg, men kjente ikke spark før i uke 17 Ingen store planer! Bare slappe av og kose meg med mannen Strikke videre på bunaden til nevøen min og babyteppet til gutten min Har du noen store planer? Håper i alle fall du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #331 Del Skrevet 27. juli 2012 Skulle forresten innom Cubus og kjøpe meg en neglefil i stad, og endte opp med to bodyer, to bukser/longser, to pysjamaser og to par sokker! Alt i størrelse "nyfødt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #332 Del Skrevet 28. juli 2012 Så herlig med litt shopping av bittesmå klær Jeg kommer til å gå amok den dagen det er min tur til å handle inn alt vi trenger! for 26 uker Ninnin! Håper helgen din er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. juli 2012 #333 Del Skrevet 28. juli 2012 Oi, så koselig!! Stor forskjell på når man kjenner det for første gang! Jeg kjente det i starten av uke 16, tror jeg, men kjente ikke spark før i uke 17 Ingen store planer! Bare slappe av og kose meg med mannen Strikke videre på bunaden til nevøen min og babyteppet til gutten min Har du noen store planer? Håper i alle fall du får en strålende helg Så flink du er Er på ferie i Telemark, så vi driver og musiserer. Det har gått i mye gammel jazz-musikk idag. Det er jo så gøy å synge de gamle sviskene Imorgen blir vel været bedre, så da blir det en liten utflukt Kos deg videre med strikking og mann, Ninnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 30. juli 2012 #334 Del Skrevet 30. juli 2012 Du! Om 2 dager er du 26 uker!! Går jo like fort som alle andres uker.. Men skjønner følelsen VELDIG godt Tenk på Tina og meg, da. Du er dobbelt så langt som meg, og jeg er dobbelt så langt som Tina. Hohooo... Det tar tid dette her, men du verden for en rik fremtid vi ser mot! Hehe. Ja, føles som om tiden går utrolig sakte for min del og. Men det er da ikke spesielt lenge siden vi satt og skrev i hver vår prøvedagbok.... ;-) For min egen del, så har jeg veldig mye jeg skal rekke i løpet av høsten før jeg blir stor og veeldig gravid, så tipper tida kommer til å fly avgårde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 30. juli 2012 Mala: Ja, det er sååå koselig Jeg har ikke kjøpt så mye enda! Er så mye sommerklær i butikkene, og det passert dårlig på en høstbaby.. Men noen småting har det blitt Håper du hadde en strålednde helg, Mala!! Nuttpia: Åhh, deilig med ferie, da Skal du ha lang ferie? Ble bare noen uker på meg! Studerte ferdig i fjor, så fikk bare jobbet et halvt år og tjente derfor opp bare 2,5 uker med ferie.. Kunne tatt ut 2,5 uker med ubetalt, men det frister ikke så veldig.. Skal jo uansett ha permisjon om 11 uker, og håper kroppen holder ut helt til 12. oktober Tina_O: Ja, er det ikke merkelig at andres uker bare flyr avgårde? Og tenk, nå er du 7 uker på vei, ikke lenge til uke 12 Veldig greit å ha noe å drive med, for da går tiden fortere! Jeg skal prøve å jobbe helt frem til permisjon 12. oktober (hvis kroppen er med på det, selvfølgelig)! Da går dagene fortere ----------------------------------------------------------------------------------- Jeg kan nå juble for 26 (+ 2) uker!! 14 uker til termin og 11 uker til permisjon! "Sendte" mannen på guttetur til London i morges! Dvs. mannen dro før jeg hadde våknet Men jeg sover veldig dårlig for tiden, og våknet kl 06 isteden for 06:50, som jeg egentlig skal. Var lys våken! Gikk på do, og la meg i sengen med ipaden og sjekket nyhetene før jeg stod opp Var egentlig veldig deilig, for jeg var overhode ikke trøtt! Stod opp og fikk spist en lang og deilig frokost før jeg kjørte de 10 minuttene det tar å komme seg på jobb Denne uken går vel med til jobbing på dagtid og OL på kveldstid Har tenkt å begynne å trene litt igjen, vært litt lat den siste tiden Skal prøve meg på en Zumba-runde i kveld! Passende intensitet og greie bevegelser Hvis jeg rusler til og fra senteret i tillegg, får jeg en fin økt! Ellers ser jeg på ukeplanen at spinningen starter opp igjen i morgen, så da får jeg vel kaste meg på det også Greit med trening som ikke belaster bein og hofter for mye! Skal i alle fall bli godt å røre litt på seg igjen! Lille knøtt i magen er VELDIG urolig for tiden! Han sparker ikke på samme måte som før, men romsterer og tumler rundt inni der på en måte Moro med andre bevegelser! Kjennes ut som han begynner å få dårligere plass, for det buler mer enn det sparker inni der! Hehe. Begynner å glede meg veldig til å møte ham nå! Håper tiden fremover bare flyr avgårde! Ha en strålende uke, alle sammen!! Dagens ord fra Babyverden: Hemmelig gravidklubb? Mange sier det nesten føles som om de er en del av en hemmelig klubb. Selv om man gjerne ikke hilser på fremmede, smiler man og nikker til andre med voksende mager. Har du lagt merke til det? Njææ, ikke egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 31. juli 2012 #336 Del Skrevet 31. juli 2012 Denne uken går vel med til jobbing på dagtid og OL på kveldstid Har tenkt å begynne å trene litt igjen, vært litt lat den siste tiden Skal prøve meg på en Zumba-runde i kveld! Passende intensitet og greie bevegelser Hvis jeg rusler til og fra senteret i tillegg, får jeg en fin økt! Ellers ser jeg på ukeplanen at spinningen starter opp igjen i morgen, så da får jeg vel kaste meg på det også Greit med trening som ikke belaster bein og hofter for mye! Skal i alle fall bli godt å røre litt på seg igjen! Har kjent litt på det jeg også, at jeg blir litt lat.... Ble litt inspirert nå;-) har vært på sykkelferie, men de siste dagene av ferien ble det lite sykling, og ingenting etter at jeg kom hjem. Er liksom ikke så fristende når man er trøtt, har hodepine, er småkvalm osv. Og mannen er syk, så han kan ikke være med. Lett å ligge på sofaen sammen med han. Men kommer du igang, du som har mage og greier, så skal ihvertfall jeg komme meg ut! ;-) Lover at jeg skal skrive i dagboka i kveld om at jeg har bevegd meg - hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. juli 2012 #337 Del Skrevet 31. juli 2012 Håper også du holder ut til permisjonsdagen din, krysser fingrene for det! Ferien min er egentlig ferdig imorgen, men begynner nok ikke på igjen før tidligst torsdag. Blir greit Synes du er usedvanlig sprek! Min svigerinne har termin i 3.uka i september, og hun går fortsatt på SATS. Jeg beundrer dere voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #338 Del Skrevet 31. juli 2012 Har kjent litt på det jeg også, at jeg blir litt lat.... Ble litt inspirert nå;-) har vært på sykkelferie, men de siste dagene av ferien ble det lite sykling, og ingenting etter at jeg kom hjem. Er liksom ikke så fristende når man er trøtt, har hodepine, er småkvalm osv. Og mannen er syk, så han kan ikke være med. Lett å ligge på sofaen sammen med han. Men kommer du igang, du som har mage og greier, så skal ihvertfall jeg komme meg ut! ;-) Lover at jeg skal skrive i dagboka i kveld om at jeg har bevegd meg - hoho! Nå er jeg spent på om det ble noe trening på deg i dag Jeg har akkurat kommet hjem fra en time med spinning, og har verdens beste samvittighet Lillemann i magen sa i fra et par ganger når vi stod for lenge, så da satt jeg meg ned og tråkket istedenfor å stå DEILIG å ha rørt på seg! I dag spiste jeg kyllingsalat til middag og har bestemt meg for å spise brødskiver og ikke is (...som jeg har gjort ganske mye i det siste :sjenert) til kveldsmat, så i dag føler jeg meg sunn og flink Hihi! Håper også du holder ut til permisjonsdagen din, krysser fingrene for det! Ferien min er egentlig ferdig imorgen, men begynner nok ikke på igjen før tidligst torsdag. Blir greit Synes du er usedvanlig sprek! Min svigerinne har termin i 3.uka i september, og hun går fortsatt på SATS. Jeg beundrer dere voldsomt! Har du hatt en fin ferie? Perfekt å begynne på jobb igjen på torsdag, ihvertfall hvis du jobber bare ukedager! Da er du jo på jobb i bare 2 dager før det er helg Myk og god start! Hehe, jeg er nok ikke så voldsomt sprek! Men synes det er godt å røre litt på meg Skulle ønske jeg klarte/hadde ork til mer, men kroppen blir så fort sliten og trøtt.. Men var godt å spinne litt i dag! All ære til svigerinna di som trener så sent i svangerskapet!! Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 31. juli 2012 #339 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja!!! Det ble en liten fjelltur i godt tempo, et par venner som ville være med, da var det litt lettere å komme seg ut. Åhhh, så deilig å få rørt på seg:-D Så flink du var å dra på spinning!! Jeg ble litt inspirert av det, for jeg sykler mye og er spent på hvordan det blir med det når magen vokser... Har du prøvd å sykle ute på vanlig sykkel og? Hvordan er det med balansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #340 Del Skrevet 1. august 2012 Flinka!! Veldig godt å røre på seg, selv om dørstokkmila er laaaang noen ganger... Ja, følte meg litt flink, hihi Ikke syklet ute i sommer, dessverre.. Har jobbet hele sommeren, også har det ikke vært noe særlig vær å sykle i! Synes jammen det har regnet hele sommeren, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå