Ninnin86 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #641 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er bra du er positiv,men det er jo førstemann for deg,og ma blir man jo ekstra ivrig og ønsker selvfølgelig at han kommer ) Synes og at ukene går skremmende fort! Hvordan er temp og vær hos deg? Hvilken vogn har du kjøpt ? Ja, man blir veldig klar for at han skal komme snart Men er ikke noe vits i å stresse med det, for han kommer ikke noe fortere av den grunn! Så nå skal jeg bare nyte permisjonen og stillheten her hjemme! Her har det vært kaldt i natt, og er is på bilene! Nå er det vel ca 2 grader ute, men solen er på vei fram Har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi, jeg Fikk kjøpt brukt (dog nesten ikke brukt..) på finn.no, og er veldig fornøyd med kjøpet! Gleder meg til å prøve den!! Har en tykk lammeskinnspose som jeg skal bruke oppi den Skjønner at du er utålmodig:-) men han kommer vel når han vil, likevel, så du får bare kose deg med avslapning og hente krefter i mellomtiden. Og en babyshower får jo gjerne tida til å gå;-) vet ikke om det er noen trøst, men nesten sånn at jeg misunner deg, her er dagene fylt til randen og vel så det, kjempetravelt og ganske stressende. Og begynner nesten å se frem til ukene før fødsel da permisjonen starter(!). Jeg tenker helt sikkert heeeelt annerledes da, hehe. Jeg ønsker meg litt tid til å tenke over det som skjer og til å glede meg til bebisen kommer;-) lykke til Ninnin!! Ja, er ikke mye annet å gjøre enn å nyte permisjonen og stillheten frem til han kommet Hadde nok ikke vært så utålmodig heller hadde det ikke vært for sykehusrundene vi hadde i helgen Men nå har jeg slått meg til ro med at dette fortsatt kan ta litt tid, så venter i spenning på at de vonde riene skal komme Skjønner godt at du gleder deg til permisjonen starter!! Det er deilig å slappe av den siste tiden! Ikke slit deg ut før permisjonen heller, da! Vktig å ta vare på seg selv 21 uker i morgen du da!! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. oktober 2012 #642 Del Skrevet 25. oktober 2012 OIoi, nå er det virkelig ikke lenge til Ninnin. Nå som det er like før så sett deg ned og slapp av, ikke løp trapper osv som blir tipset om, spar heller kreftene til fødsel. Åååh, er kjempespent på dine vegne . Du har en veldig spennende og følelsesrik tid i vente. Gled deg! Fødsel er bare fantastisk! Vondt, men så utrolig flott. Jeg tipper babyen er ute innen 1 uke jeg, så skal vi si 1.11? Håper du har det bra Ninnin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #643 Del Skrevet 25. oktober 2012 OIoi, nå er det virkelig ikke lenge til Ninnin. Nå som det er like før så sett deg ned og slapp av, ikke løp trapper osv som blir tipset om, spar heller kreftene til fødsel. Åååh, er kjempespent på dine vegne . Du har en veldig spennende og følelsesrik tid i vente. Gled deg! Fødsel er bare fantastisk! Vondt, men så utrolig flott. Jeg tipper babyen er ute innen 1 uke jeg, så skal vi si 1.11? Håper du har det bra Ninnin! Nei, nå er han like rundt hjørnet!! Gleder meg MASSE! Nei, her løpes det ikke trapper for å si det sånn Jeg bare koser meg og slapper av! Riene tar mye energi, så jeg slapper av så mye jeg kan Venter på at kroppen skal modnes, og det er heldigvis ikke mye igjen! Spiser bringebærkapsler, men aner ikke om det har noen virkning for meg! Men skader jo ikke å prøve Nå venter jeg på at svigermor, svigerinne og nevø skal komme på besøk! Gleder meg!! Liker at dere tipper tidlig fødedato!! Du er herved ført opp på lista Krysser fingrene for at en av dere har rett!! Håper det står bra til med deg og lille W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. oktober 2012 #644 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er han virkelig. spennende å se hvor stor/liten han er osv. Sukk! Unner deg virkelig en herlig slutt på svangerskapet og en fantastisk fødsel. Krysser fingrene for deg! Vet ikke om det fungerte på meg heller, men jeg liker å tro det. Fødte i hvert fall før termin, i god form etterpå, lite blødninger og ting gikk veldig fort tilbake til normalen igjen. Godt å høre at du bare slapper av og koser deg. Alt klart for at han skal komme? Barnerom innredet osv.? Har du/dere tenkt noe på sovesituasjonen? Her samsover vi, fungerer veldig bra. Kos deg masse med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #645 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er han virkelig. spennende å se hvor stor/liten han er osv. Sukk! Unner deg virkelig en herlig slutt på svangerskapet og en fantastisk fødsel. Krysser fingrene for deg! Vet ikke om det fungerte på meg heller, men jeg liker å tro det. Fødte i hvert fall før termin, i god form etterpå, lite blødninger og ting gikk veldig fort tilbake til normalen igjen. Godt å høre at du bare slapper av og koser deg. Alt klart for at han skal komme? Barnerom innredet osv.? Har du/dere tenkt noe på sovesituasjonen? Her samsover vi, fungerer veldig bra. Kos deg masse med besøk! Så herlig at dere trives med den lille Alltid spennende å se hvordan de vokser! Jeg ble jo tante til en liten gutt 1. juli, og han har vokst MYE! Skikkelig plugg Vi har ikke så stor plass, så det blir barnerom kombinert med kontor... Men er ikke store rommet den lille trenger alikevel Vi blir nok ikke boende her så lenge alikevel! Har planer om å ha sprinkelsengen inne på rommet til meg og mannen den første tiden, også flytter vi han når han er klar for det Tror ikke vi skal samsove hvis det fungererat han ligger i sprinkelsengen! Men det får vi se når vi kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. oktober 2012 #646 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vi har kun 1 soverom vi også, så det blir ikke barnerom med det første. Men vi skal heller ikke bo her i lang tid. Nei, er ikke noe vits i å planlegge noe som helst. Alle babyer/barn er forskjellig, så det som passer for noen passer ikke alltid til andre. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #647 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vi har kun 1 soverom vi også, så det blir ikke barnerom med det første. Men vi skal heller ikke bo her i lang tid. Nei, er ikke noe vits i å planlegge noe som helst. Alle babyer/barn er forskjellig, så det som passer for noen passer ikke alltid til andre. God helg. God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #648 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) 38 + 6! 10 dager til termin, max 21 dager til igangsetting Kan ikke tro at det er en uke siden jeg var på sykehuset med rier og fikk beskjed om at jeg var "i gang"! Synes utrolig nok at tiden har gått ganske fort, selv om jeg går og venter! Men jeg merker at andre folk (mamma, svigermor, svigerinne osv.) venter mer enn meg! De er så utålmodige at det nesten blir slitsomt.. "Ååå, stakkars deg" "Nå må han jo komme snart" "Blir du ikke lei av å vente"... Bahh, slutt å mas Han kommer ikke noe fortere av at dere går og synes synd på meg!! Hehe! Jeg har på en måte innfunnet meg med at dette kan ta tid, og at det ikke er noe jeg får gjort med det alikevel! Så jeg tar det med ro og lader opp En dag skjer det jo, og da vil jeg være uthvilt! Svigermor vil at jeg skal ta meg et glass rødvin for å få i gang fødselen Prøvde å forklare henne at det ikke er vitenskaplig bevist at det fingerer, selv om det er et kjerringråd, og at jeg ikke kommer til å prøve det.. Det stilte hun seg nesten uforstående til.. Men SÅ utålmodig er jeg ikke at jeg synes det er greit å prøve rødvin for å sette i gang fødsen! Er jo ikke sikkert det funker en gang... Har mere vondt "der nede" i dag enn jeg har hatt tidligere! Riene kommer tett som haggel i perioder, men det er ikke de som gjør vondt, dessverre Det som er vondt er når babyen sparker ifra og stanger hodet langt inni bekkenet mitt.. Men det er jo bra! Da kjenner jeg at det jobbes I morgen er det babyshower for meg Jeg er fortsatt helt i ekstase for at de skal holde babyshower for meg, og er veldig takknemlig for alle de snille venninnene jeg har Har forresten fått vann i kroppen... Bahh.. Jaja, det var jo bare et spørsmål om tid! Hver tå ser ut som michelin-mannen, og jeg får ikke lenger på meg skoene mine.. Heldigvis bruker K str. 46, og de skal jeg klare å få pailabbene inni Fingrene mine har også svulmet opp, og jeg er glad jeg har tatt av gifteringen! Den får jeg ta på igjen senere, tror jeg Nå får jeg den ikke over knoken en gang... Oh, the joys of beeing pregnant Hehe. Klarte forresten ikke å dy meg her om dagen, og kjøpte juleantrekk til lillegutt : Tror han blir en liten tøffing Ha en STRÅLENDE helg, jenter!! Dagens ord fra Babyverden: Hvordan har dere tenkt å komme dere til fødestedet når fødselen er i gang? Bestille taxi eller kjøre selv? Ha gjerne telefonnummeret til taxisentralen klart og gjør deg kjent med parkeringsmulighetene ved fødestedet. Endret 26. oktober 2012 av Ninnin86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 #649 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så stilig antrekk, Ninnin!! Hihi!! Ja, det blir han vel fin i, vel!! Alt til sin tid, kos deg og slapp av! Hvert minutt er uansett et minutt nærmere å få holde ham i armene Smart at du tok av gifteringen, høres ikke særlig ut hvis ringen sitter igjen på fingeren, nei! Dette vannet, altså.. MEN - som sagt, trur ikke du trenger å gå så lenge til nå, Ninnin Iallfall når det høres ut på deg som at han jobber seg nedover Ha en strålende babyshower imorgen, snuppa! Så koselig å bli overrasket med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. oktober 2012 #650 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nåh!! Nå er det vel noe på gang her, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #651 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nåh!! Nå er det vel noe på gang her, vel? Dessverre ikke :-( Men har vondere i dag enn jeg har hatt, så det er da noe... Er ikke så veldig KG-aktiv om dagen, er så vanvittig sliten... :-( Men lover å oppdatere med en gang det skjer noe spennende ;-) Skal til JM på kontroll i morgen, og er veldig spent! Søt du er som tenkte på meg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. oktober 2012 #652 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ikke meninga å mase, asså Skjønner godt at du er sliten Håper du kosa deg masse igår, også ønkser jeg deg et godt JM-besøk imorgen! Ha en herlig søndag videre! Stooooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 28. oktober 2012 #653 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan var det å ha babyshower? Det høres så kjekt ut, men er nok ikke noen i nærheten som kan arrangere for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #654 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ikke meninga å mase, asså Skjønner godt at du er sliten Håper du kosa deg masse igår, også ønkser jeg deg et godt JM-besøk imorgen! Ha en herlig søndag videre! Stooooor klem Bare koselig at du tenker på meg, da Ha en super søndag du også!! Hvordan var det å ha babyshower? Det høres så kjekt ut, men er nok ikke noen i nærheten som kan arrangere for meg Det var kjempekoselig Tok det veldig pent og rolig, da, noe som passet meg perfekt! Huff, skjønner at du kunne tenk deg å ha litt før-termin besøk, ja! Veldig koselig når man får samlet mange venninner Kanskje du kan invitere en hel gjeng når du er nærmere hjemme etter at babyen har kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. oktober 2012 #655 Del Skrevet 31. oktober 2012 våknet opp og tenkte på deg! Håper du har det bra, Ninnin! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #656 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tenkte jeg skulle meddele at jeg nå har blitt mamma til en liten gutt 4030g og 54 cm lang!! Skriver mer senere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 31. oktober 2012 #657 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gratulerer så mye, mamma Ninnin! Håper fødselen gikk kjempefint, og at alt står bra til med dere alle! Det fortjener du etter så lang tid på pinebenken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. oktober 2012 #658 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Gratulerer så mye med lillegutten!! :strix: Håper alt er bra med dere alle 3! Endret 31. oktober 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 31. oktober 2012 #659 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gratulerer med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. oktober 2012 #660 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gratulerer så mye med gutten, Ninnin Gleder meg til å høre mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå