Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage

Ninnin86

Anbefalte innlegg

Hei! Hvis ikke du er mentalt sliten så vet ikke jeg..kjipt med så mye frem og tilbake da..blir jo sliten av og lese :/

Det positive oppi alt er at du er forberedt da..du vet at ting plutselig kan skje igjen :)

Bra at du får ruge litt til,da blir han iallefall en god stor gutt! Godt du ikke har mistet motet,han kommer jo :)

KLEM

Puh, ja har hatt noen lange dager nå... Men har en annen innstilling, og stresser ikke så veldig lenger :) Det er deilig :jepp: Er veldig klar for at han skal komme nå, men er forberedt på at det kan ta litt tid.. Har veldig mye rier, men det er bare maserier, dessverre... Men krysser fingrene for at noe skjer snart :jepp:

Klem til deg også!!

Veldig spennende, også så moro at du oppdaterer oss nysgjerrige KG'ere! :fnise:

Det er jo ikke lenge igjen nå, i det heletatt! Synes du er veldig positiv, og tar dette greit! Er vel igrunn ikke så mange andre måter å gjøre det på. :)

Du er superflink! Heier max på lillemann, som bør komme seg ut nå!

Dere får ha litt sex da, veitu! Hvis det går an nå, da.,? :klo:

Lykke til videre, håper det går unna med modning og flere rier i timene som kommer!

Heia heia :strix:

Synes det er så godt å skrive ned, for da kan jeg ta det frem senere :jepp: Moro å ha, selv om det ikke er så moro at ting har dabbet av... Men har fått mye info nå, og vet hva jeg venter på, så da er det lettere å være positiv!! :jepp:

Nå gjør jeg bare normale ting, og slapper av når kroppen ikke vil mer :jepp: Så får vi se hva som skjer de neste dagene!

Hurra for at du heier på meg!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

38 + 2, og fortsatt ingen baby..

Var på kontroll hos JM i dag! Alt så fint ut, og hun sjekket modningen min! Den var den samme, og jeg hadde nærmere 2 cm åpning (ikke 2-3, som de sa på sykehuset..) JM lurte på om jeg ønsket at hun skulle tøye litt inni der (er det det som kalles stripping?!), og jeg sa at det kunne hun godt! Det var ikke godt, men etter at hun var ferdig hadde jeg ca 3 cm åpning :jepp: Jeg hadde 4 rier i løpet av kontrollen, og JM kjente på magen min mens jeg hadde dem! Hun sa de kjentes gode og kraftige ut, selv om de ikke gjorde spesielt vondt! De var vondere enn de jeg har hatt tidligere, men langt fra vonde! Stakk en del i underlivet, men ikke veldig! Var mer ubehagelig etter at rien var ferdig :jepp:

Hun hadde ikke noe svar på når fødselen ville komme over i aktiv fase, noe jeg egentlig skjønte! Men hun syntes det var rart hvis jeg kom til å gå helt til termin som er om 14 dager! Fikk ny time hos henne neste mandag, og hun håpet at jeg ikke trengte å komme på den ;) hehe

Fikk tips om å ta en paracet og dusje i varmt vann for å lindre smertene på maseriene! Dette ville definitivt ikke påvirke vanlige rier hvis jeg skulle være så heldig å få det :jepp:

Så nå venter jeg i spenning :jepp: Har HYPPIGE og kraftige rier nå, men etter en paracet og en dusj er de ikke så vonde lenger.. Så vi får se hvordan det blir! Ingen tro på at det blir noe de neste dagene, dessverre..

I'll keep you posted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende, Ninnin! Uh, sånn stripping høres rett og slett helt j---- ut!! :riste: MEN, det er jo knall, for nå har du kun 7 cm igjen til full åpning og bebiss :hjerte:

Veldig greit at de maseriene ikke er så vonde!!

Håper du slipper å gå lenge, og jeg tipper han kommer innen helgen er over!! :jepp:

Pass på deg selv om lillemannen, snuppelupp!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Ninnin! Uh, sånn stripping høres rett og slett helt j---- ut!! :riste: MEN, det er jo knall, for nå har du kun 7 cm igjen til full åpning og bebiss :hjerte:

Veldig greit at de maseriene ikke er så vonde!!

Håper du slipper å gå lenge, og jeg tipper han kommer innen helgen er over!! :jepp:

Pass på deg selv om lillemannen, snuppelupp!! :klemmer:

Ja, det er kjempespennende! Hadde en del vonde rier i gårkveld, men gav seg jo selvfølgelig.. Så denne venteprosessen kommer til åmbli laaaaang.. Men det er som sykehusJM sa! Om noen uker/mnd, når babyen er vel ute, spiller det ingen rolle hvilken dag han kom på :jepp: Er bare akkurat nå det er kjipt å vente!

Koser meg hjemme nå, da! Gjør normale ting, og tar derfor de siste forberedelsene før bebbisen kommer! I dag: Sortere DVDer :fnise: Jeg er ikke så glad i å ha DVDene i hyller rundt omkring, så for en tid tilbake kjøpte vi permer til å ta "coverene" i og små esker til selve DVDen! Fungerer bra, men ble selvfgelig ikke ferdig med alle! Skal ta de siste i dag, tenker jeg :jepp:

Ha en fin dag, søta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har rier og 4 cm allerede da gitt :sjokkert:

Jeg unner deg virkelig å at du ikke har vonde rier! :hug: Blir glad inne i meg å lese det!

Når jeg hadde 4 cm åpning så hadde jeg kramper og styggvonde rier. Ved 4.5 cm åpning var det så vondt at jeg måtte tigge om epidural og lystgass :fnise:

Jeg tror (krysser fingrene) for at du får en superfin fødsel. Tja, så fin man kan få av å ha vondt?

Det virker iallefall som om kroppen din er på god vei uten å "ødelegge" deg for mye :hug:

Lykke til! Gleder meg masse til å høre hvordan ting står til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har rier og 4 cm allerede da gitt :sjokkert:

Jeg unner deg virkelig å at du ikke har vonde rier! :hug: Blir glad inne i meg å lese det!

Når jeg hadde 4 cm åpning så hadde jeg kramper og styggvonde rier. Ved 4.5 cm åpning var det så vondt at jeg måtte tigge om epidural og lystgass :fnise:

Jeg tror (krysser fingrene) for at du får en superfin fødsel. Tja, så fin man kan få av å ha vondt?

Det virker iallefall som om kroppen din er på god vei uten å "ødelegge" deg for mye :hug:

Lykke til! Gleder meg masse til å høre hvordan ting står til med deg!

Takk, søta :klemmer:

Men har nok dessverre ikke mer enn rundt 3 cm, hvis man legger godviljen til :sukk: Så nå venter jeg bare på at livmoren skal modnes.. Tappen er fortsatt 2cm lang, eller var hvertfall et i går... Vurderer å begynne med bringebærkapsler! Tok du det?

Blir i alle fall veldig spennende fremover :) håper jeg slipper å vente så lenge før det setter i gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, søta :klemmer:

Men har nok dessverre ikke mer enn rundt 3 cm, hvis man legger godviljen til :sukk: Så nå venter jeg bare på at livmoren skal modnes.. Tappen er fortsatt 2cm lang, eller var hvertfall et i går... Vurderer å begynne med bringebærkapsler! Tok du det?

Blir i alle fall veldig spennende fremover :) håper jeg slipper å vente så lenge før det setter i gang!!

Jeg tok ikke noe jeg :fnise:

Kun modningsakupunktur. Jeg var overhode ikke moden når jeg fikk riene og endte opp på sykehuset... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Det er vel det at når du ikke er moden, så blir alt litt vanskeligere..er du moden, går alt fortere, så fingers crossed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Håper du slipper å vente så mye lenger nå da, men at lillegutt bestemmer seg for å komme ut! :klemmer:

Ja, nå håper jeg han har lyst til å komme ut snart!! :)

Heia

Det er vel det at når du ikke er moden, så blir alt litt vanskeligere..er du moden, går alt fortere, så fingers crossed!!

Nei, det er akkurat det! Må liksom vente på modningen, og håper ikke det tar så lang tid... Blir så lei av å vente :gjeiper: Nesten lyst til å bestille ny kontroll hos JM eller spørre om de vil sjekke meg på sykehuset, for er så nysgjerrig på om det har skjedd noe :fnise: Men skal jo på kontroll igjen på mandag, og er jeg moden før det vil jeg jo tro at det skjer noe her! :jepp:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

38 + 3

Nå MÅ jo den babyen komme snart :fnise: Jeg er så klar for å få han ut nå at jeg kunne gjort hva som helst! Tanken på at jeg ennå kan gå i 24 dager før de evt. setter meg i gang er helt absurd! Jeg har så mye maserier, og noen av dem er faktisk ganske vonde.. Men de er ikke vonde nok, og de vonde kommer ikke regelmessig.. Så da må jeg vel bare vente! Paracet hjelper også på smertene, noe som betyr at riene ikke er kraftige nok... Jaja, er i alle fall ikke noe vits i å stresse, for det hjelper jo absolutt ikke..

Hadde passet veldig bra om han kom i natt, for mannen min har fri fra skolen i morgen ;) ...meeeeeeen, ingen tro på det :gjeiper:

Jaja..

13 dager til termin, 24 dager til igangsettelse!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at paracet hjelper! Inntil videre iallfall :) Plutselig er han klar for å ville ut :jepp:

Bringebærkapsler? Har hørt at det kan funke veldig bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!

Ser du har vært pålogget idag, men håper for din del at formen er fin, og at ikke det er evig mas og stress for deg med alt så skjer ..

Følger spent med sammen med resten av gjengen her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Analysejenter ;) Skulle ønske dere hadde rett... Men dessverre ingen baby i dag heller :sukk: Bare masse slitsomme maserier! Ikke vonde, men ofte og veldig slitsomme! Blir veldig trøtt av dem, så hviler og slapper av store deler av dagene nå, årøver å såare krefter til det som (forhåpentligvis) snart skal skje :jepp:

Våkner av kraftige tak i rygg og mage + rier på natta,men de gir seg igjen... Så håpet forsvinner når jeg våkner og skjønner at jeg har sovet litt igjen..

Men men... Må bare ta tiden til hjelp! Orker ikke å prøve kjerringråd, redd jeg sliter meg ut for ingenting.. Så jeg slapper av og koser meg, og gjør de "huslige" tingene jeg orker :jepp:

I morgen får jeg besøk av svigerinna mi og nevøen min, og jeg gleder meg kjempemasse!!

I morges ringte forresten en venninne av meg! Hun sa at hun måtte avsløre at de skulle ha babyshower for meg til helgen i og med at jeg er så sliten nå! Hn lurte på om hun skulle avlyse eller om keg orket å ha besøk :rodmer: Jeg fortalte hvordan det lå an, og vi ble enige om at hvis jeg ikke er på sykehuset skal jeg helt klart klare noen timer med besøk på lørdag :jepp: De er sååå søte!! Hadde aldri trodd de skulle arrangere babyshower for meg! Det er ikke vanlig i vennegjengen min, så ble skikkelig overrasket :) Må innrømme at keg håper at jeg er på sykehuset, da ;) hehe

Liker at dere krysser fingrene for meg!! Er så klar for å føde nå!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo skje noe mer snart!? Kan ikke skjønne annet :vetikke:

Masse lykke til i dagene fremover i allefall :klemmer:

Herlig med vennegjeng som lager babyshower da, heldig er du! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo skje noe mer snart!? Kan ikke skjønne annet :vetikke:

Masse lykke til i dagene fremover i allefall :klemmer:

Herlig med vennegjeng som lager babyshower da, heldig er du! :jepp:

Ja, huff, synes dette drar ut i det lengste nå :( Har jo ikke termin enda, men fikk så store forhåpninger i helgen! Men men, han kommer vel når han er klar! Heldigvis skal jeg på kontroll igjen allerede på mandag, hvis han ikke kommer i helgen, og da får vi sjekket modningen igjen. :) Kjenner jo at det er ting som skjer i kroppen min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar Ninnin :hjerte: Håper kroppen snart får satt igang showet, og at du blir ferdig med maseriene..

Koselig med babyshower :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Ninnin :hjerte: Håper kroppen snart får satt igang showet, og at du blir ferdig med maseriene..

Koselig med babyshower :danse:

:hjerte: Det går egentlig overraskende greit, og denne uka har faktisk gått ganske fort til nå :jepp: Snart er det helg igjen, og på mandag er det bare én uke igjen til termin :danse: Livmoren modnes og gjør seg klar, og om maks 23 dager er bebbisen her hos meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du er positiv,men det er jo førstemann for deg,og ma blir man jo ekstra ivrig og ønsker selvfølgelig at han kommer :))

Synes og at ukene går skremmende fort!

Hvordan er temp og vær hos deg?

Hvilken vogn har du kjøpt :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er utålmodig:-) men han kommer vel når han vil, likevel, så du får bare kose deg med avslapning og hente krefter i mellomtiden. Og en babyshower får jo gjerne tida til å gå;-) vet ikke om det er noen trøst, men nesten sånn at jeg misunner deg, her er dagene fylt til randen og vel så det, kjempetravelt og ganske stressende. Og begynner nesten å se frem til ukene før fødsel da permisjonen starter(!). Jeg tenker helt sikkert heeeelt annerledes da, hehe. Jeg ønsker meg litt tid til å tenke over det som skjer og til å glede meg til bebisen kommer;-) lykke til Ninnin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...