Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article171153.ece Uspiselig, mener jeg, hun er faktisk dømt for å ha medvirket til å ha DREPT 3 personer. Hadde det vært ok om Viggo Kristiansen stilte opp med sine søte hunder, eller hva med han som drepte stedatteren og hadde sex med henne etterpå? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Den eneste kalenderen hun burde stilt opp for måtte være Bretvedt sin.... Er enig med deg så lenge hun er dømt! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi lever i en gal, gal verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 - De menneskene vi har valgt til denne kalenderen, har vi valgt fordi de er glad i dyr, sier hun. (Lene Løtvedt) Og da lar de alle andre moralske hensyn fare.... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 - De menneskene vi har valgt til denne kalenderen, har vi valgt fordi de er glad i dyr, sier hun. (Lene Løtvedt) Og da lar de alle andre moralske hensyn fare.... :fy: Ja, det finnes vel kun 12 kjente mennesker (og en av de er Kristin) som er egnet for en slik kalender..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2004 #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg sier det samme som jeg sa i lysfontenen. det er fullstendig galskap hvordan media har klart å fremstille denne kvinnen og hennes ektemann nærmest som helter og uskylde ofre. Kristin har fått altfor mye omtale med positivt fortegn, og det at hun faktisk er dømt for medvirkning til mord har blitt skjøvet langt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 9. januar 2004 #7 Del Skrevet 9. januar 2004 Syns det er helt latterlig hvordan hun, mannen og søsteren nærmest har blirr superkjendiser etter saken. Med bryllup i Se&Hør, invitasjoner til å åpne utstillinger, og nå, kalender. Får nesten litt sånn "Chicago"-vipp. De sitter inne for drap, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2004 #8 Del Skrevet 9. januar 2004 Kristin har fått altfor mye omtale med positivt fortegn, og det at hun faktisk er dømt for medvirkning til mord har blitt skjøvet langt bak... Og jeg har mange ganger lurt på hvorfor, - er det fordi hun er ung og pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2004 #9 Del Skrevet 9. januar 2004 Og jeg har mange ganger lurt på hvorfor, - er det fordi hun er ung og pen? Synes egentlig ikke hun er så fryktelig pen heller jeg faktisk... Men hun var jo litt på trykk før hun ble kjendis for denne mordmedvirkningen også, som meget lett påkledd, eller skal vi si avkledd modell her og der... Og gubben hennes som hele tiden fremstilles som en kjernekar som sitter der tålmodig og venter på sin kjære som sitter inne stakkars... Han er ikke ukjent hos politiet den karen der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. januar 2004 #10 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg syns det er helt i orden at hun er med på den kalenderen jeg. De har plukket ut mennesker som er glade i dyr, selv om hun sitter i fengsel så kan hun være glad i dyr likevel, og ønske å være med på et godt formål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. januar 2004 #11 Del Skrevet 9. januar 2004 *Lurer på om jeg også får bli kalenderpike dersom jeg gjør noe skikkelig ille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 9. januar 2004 #12 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg syns det er helt i orden at hun er med på den kalenderen jeg. De har plukket ut mennesker som er glade i dyr, selv om hun sitter i fengsel så kan hun være glad i dyr likevel, og ønske å være med på et godt formål. Jeg sier som Poirot i åpningsinnlegget: Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? For alt vi vet kan han være fryyyyktelig glad i dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #13 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg sier som Poirot i åpningsinnlegget: Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? For alt vi vet kan han være fryyyyktelig glad i dyr! Og jeg sier det enda en gang!! Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. januar 2004 #14 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan man ane en aldri så liten spekulasjon her? Putt inn en kontoversiell person og det blir gratis reklame eller noe sån? Hadde ikke hørt om den kalenderen før jeg leste om den nå. men nå vet jeg altså om den. Kjøpe den - nei - nettopp fordi jeg aner et spekulativt moment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #15 Del Skrevet 9. januar 2004 Og jeg sier det enda en gang!! Hva om det var Viggo Kristiansen som stilte opp? Og jeg sier som Poirot og Pjusk (et godt argument kan aldri sies for ofte ): HVA OM DET VAR VIGGO KRISTIANSEN SOM STILTE OPP?!!! (hadde neppe vært like... søtt ) :evil: Det er vel ikke til å komme unna at det at hun er ung, pen, blond og fager har jobbet for henne.. (det er forøvrig gjort seriøse undersøkelser som viser til forksjellsbehandlingen mellom attraktive og mindre attraktive i straffesaker o.l. ..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. januar 2004 #16 Del Skrevet 9. januar 2004 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article171153.ece Uspiselig, mener jeg, hun er faktisk dømt for å ha medvirket til å ha DREPT 3 personer. :evil: Ja vel. La henne få ha denne lille gleden. Det er jo ei god stund til hun kommer ut av fengselet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #17 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja vel. La henne få ha denne lille gleden. Det er jo ei god stund til hun kommer ut av fengselet. Ikke misforstå. Jeg unner henne faktisk denne gleden. Det er Dyrebeskyttelsen jeg synes har oppført seg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. januar 2004 #18 Del Skrevet 9. januar 2004 ...synst det værste var då eg høyrde på radio at eit medl. av dyrebeskyttelsen (ikkje i leiinga altså) uttalte: 'Det er helt OK - hun har aldri vært slem mot dyr. Men hvis det var DYR hun hadde drept, burde hun aldri fått vært med!' :o Jepp - ei gal, gal verd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #19 Del Skrevet 9. januar 2004 ...synst det værste var då eg høyrde på radio at eit medl. av dyrebeskyttelsen (ikkje i leiinga altså) uttalte: 'Det er helt OK - hun har aldri vært slem mot dyr. Men hvis det var DYR hun hadde drept, burde hun aldri fått vært med!' :o Jepp - ei gal, gal verd! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #20 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er utrolig smakløst å benytte en som er dømt for drap i en slik kalender. Det er nesten så jeg ikke tror det er sant! Hva i alle verden kan dyrebeskyttelsen ha tenkt??? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå